|
Kvond et meer dan goed en men verwachtingen zijn overtroffen. Int station afgesproken met Fcb_Fanatic en Fenixstyle en dan de zoektocht naar die metro begonnen.. Na een paar rondjes rond da station dan toch uiteindelijk in de metro geraakt en zo aangekomen aant sportpaleis.. redelijk lange rij, binnen rond 10 voor elf. Dj Wout draaide wa van et hardere spul zonder echt te hard te gaan, veel heb ik niet meer van zen set gehoord dus ga er weinig comment op geven.
Dan kwam RvG op et podium geklauterd en die begon gewoon met dezelfde track als op TL, kwas me al aant voorbereiden op ne volledige tomorrowland deja-vu.. :/
Toen ie als 2de plaat gewoon de Trentemöller remix van What else is there draaide zalig gewoon.. ie bleef wat in de progbuurt hangen en speelde ook nog Tell me why van supermode, zalig moment Derna speelde ie ook nog This way en zijn nieuwste die gelukkig live wat beter klinkt dan op ASOT. RvG heeft me echt meer dan aangenaam verrast, chapeau , kwist niet dat ie ook zo kon draaien en et publiek vond dat blijkbaar ook nice Geinspireerd door RvG misschien begon Armin ook proggy aan zijn set maar opende met Cassandra Fox - Touch me.. de original van vroeger ownt die plaat natuurlijk zwaar hard, en de original mix van die rework vinnek ook niet te vet, maar ik was gewoon content dat Armin niet te hard begon, en het publiek was direct mee, wat volgens mij mee bepaald heeft dat Armin gewoon proggy bleef draaien, ZALIG!! Oxia - Domino en Bass Society waar mrcanon nog zo op gehoopt had, ie draaide em gewoon, schitterend moment natuurlijk en thank God vonden degene die vanvoor stonden dat ook. Ook nog de Coco Remix van Black is the colour gehoord , ook super natuurlijk .. derna ging Armin wat meer trancy en gelukkig heeft ie niet echt lang hard gedraaid.. wat er ook nog passeerde was Are You Fine, gelukkig toen achter bier maar nog de climax van de plaat meegemaakt voor de dj booth, de melo in die plaat zit echt wel goed imo Ondertussen waren Domineesje en Michael ook gearriveerd maar blijkbaar hebben die de gewoonte om tijdens et luistern van een set gewoon achteruit te lopen zonder dat ze het weten.. een kwartier later stonden die 5 meter achter ons al en een half uur later nog verder, ze zijn wellicht geeindigd aan die Vipruimte daar... enfin kheb ze niet meer gezien.. Na Armin effe no buiten geweest, men maat na 2 u al doodop :/ en kon em moeilijk heelsan alleen laten natuurlijk.. Van Markus heb ik een paar platen gehoord maar vond et begin van zijn set eerlijkgezegd niet zo super.. Ondertussen hamburgers weest schooien in da kraam daar, ze waren toch gratis schijnt dat Markus zijn set wel goed was, in de verte wel delen van gehoord en beetje later trug naar binnen geweest, die Markus Schulz remix van Your Loving Arms blijft zalig natuurlijk 
Daarna wast dj Jan.. die gast heeft zijn best gedaan.. ie speelde Pirates Of The Carribean zelfs , ook ne remix van Greece 2000 maar vooral Plastic Boy - Silver Bath SUPER!!
Daarna M.I.K.E. daar heb ik de eerste 3 Tracks nog van gehoord en dan jammergenoeg moeten aanzetten, menne maat zat er echt compleet door en kon em moeilijk alleen laten zitten aan de trappen, dus aangezet de plaat na Oxia - Domino (jep M.I.K.E. speelde em dus ook) en dan verdomme nog bijna een uur moeten wachten tegen dat die kutmetro open ging.. De Orginasitie schoot daarin toch wat tekort, geen extra bussen, geen trams, de metro laat.. toch wel klote..
Twas toch wel een geslaagde avond moet ik zeggen , veel beter dan ik had verwacht en een zalig sfeertje vooral 
Last edited by Config on Sep-16-2006 at 12:36
|