Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Thread politically incorrect - élections présidentielles 2007
Pages (51): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by LandOfTrance
Bon ben malheureusement j'avais raison.
Et le pire ce que c'est pas que dans "A vous de juger" sur France 2 mais aussi sur TF1 avec "J'ai une question à vous poser" : Sarko a toute l'émission pour lui tout seul, les autres candidats (à part sans doute Ségo qui va avoir le même traitement de faveur) se partagent la même émission...

Les médias sont parfois des gros enculés

C'est proportionnel à je ne sais quel représentativité... le temps de parole vraiment égalitaire c'est 1 mois avant le premier tour que ça commence il me semble.

Pour info hier y avait Le Pen, De Villier, Buffet et Bessancenot.

Old Post Feb-13-2007 07:31  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
massiveK
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2006

ben oui la derniere fois y avait Le pen, Dupont aignant (huhuhu) Voynet et Besancenot...

Dans france europe express la derniere fois yavait villiers, un UDF (qui etait tres bien j'ai trouvé) et Corine Lepage que j'ai trouvée plus sympathique que voynet qui est vraiment agressive je trouve.

On peut pas vraiment dire qu'on ne voit que Sarko et Sego. Le souci c'est que tous les petits candidats se réferent aussi tout le temps a sarko et sego, et qu'on arrete pas de leur demander entre les 2 pour qui ils voteriaent au 2d tour....

Old Post Feb-13-2007 09:07  Belgium
Click Here to See the Profile for massiveK Click here to Send massiveK a Private Message Add massiveK to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

quote:
il vient même d'attaquer des jeux phare comme destruction derby

longue vie aux "destruction derby" et autre "flat out" ! non mais !
Faut que les politiques arrête de croire que les jeux vidéo ça rend violent, précisément flat out 2 est le jeux en ce moment ou je joue le plus en lan avec des potes car c'est hyper fun ! Pas pour autant qu'on va prendre notre bagnole et faire n'importe quoi avec.

Old Post Feb-13-2007 09:31  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by djsunn
longue vie aux "destruction derby" et autre "flat out" ! non mais !
Faut que les politiques arrête de croire que les jeux vidéo ça rend violent, précisément flat out 2 est le jeux en ce moment ou je joue le plus en lan avec des potes car c'est hyper fun ! Pas pour autant qu'on va prendre notre bagnole et faire n'importe quoi avec.

Pour jouer en LAN, tu as acheté le jeu n'est-ce pas ?
J'adore ce jeu aussi. J'en suis resté à la v1 et suis resté très frustré de ne pas pouvoir jouer en LAN faute de clé officielle

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-13-2007 09:43  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

pm

Old Post Feb-13-2007 09:59  France
Click Here to See the Profile for djsunn Click here to Send djsunn a Private Message Add djsunn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by djsunn
pm

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Feb-13-2007 10:32  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by Kartman

EDIT : il vient meme d'attaquer des jeux phare comme destruction derby

ptain ziva l'batard j'lui nique sa génitrice

Old Post Feb-13-2007 11:41  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jdat
Jay Van Dat

Registered: Oct 2001

j'ai reçus une friend request sur Myspace

http://www.myspace.com/segolenetoutpourplaire

écoutez la chanson!

a pissé de rire

Old Post Feb-13-2007 16:41 
Click Here to See the Profile for jdat Click here to Send jdat a Private Message Add jdat to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

quote:
Originally posted by jdat
j'ai reçus une friend request sur Myspace

http://www.myspace.com/segolenetoutpourplaire

écoutez la chanson!

a pissé de rire

EDIT: P'tain les comments

Old Post Feb-13-2007 16:54  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djsunn
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by Romain

EDIT: P'tain les comments

Alé chantons !!!

Ségo, Ségo, Ségolène,
Ségo, Ségo, Ségolène,
Ségo, Ségo, Ségolène,
Tu as, tu as, tout pour plaire !

Old Post Feb-13-2007 18:13  France
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Sinon la jeunette chatain qui a parlé là

23 ans, Julie Verdier, Pessac (33)

direction pagesjaunes.fr

Old Post Feb-13-2007 19:53  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BlackHole
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by _ Andy _
Sinon la jeunette chatain qui a parlé là

23 ans, Julie Verdier, Pessac (33)

direction pagesjaunes.fr

Le psychopathe !!! Julie fait gaffe Andy arrive !!!

Old Post Feb-13-2007 19:54  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > [HS] Thread politically incorrect - élections présidentielles 2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (51): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackShort Sample [2003] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFunkopath - Regenerate (Deepsky Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:29.

Forum Rules: