Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Above & Beyond @ Queen: 14-12-2007
Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
BlackHole
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by BaPoR
J'espere trouver vite le mp3 sur le net.

Oui j'ai entendu dire qu'un gros monsieur avec une barbe blanche et un habit rouge avait rippé le set

Old Post Dec-16-2007 14:06  France
Click Here to See the Profile for BlackHole Click here to Send BlackHole a Private Message Add BlackHole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

super soiree
merci a vous car sans vous c'est pas la meme fete

Old Post Dec-16-2007 14:16 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BaPoR
tranceaddict

Registered: May 2005

Y a interet lol.

Old Post Dec-16-2007 14:17  France
Click Here to See the Profile for BaPoR Click here to Send BaPoR a Private Message Add BaPoR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

Je sais qui vous êtes:

Stan + Kathy + Matt
Zor
Daniela
greg69
Tonton Jo + SuperCellular
GoMeZ92 + Birante + Owen Wilson + 2 (Normalement)
Seb
Anne
Chasis.fan
PyrofraG +1

Je sais toujours pas qui vous êtes mais si je vous ai vu dites le moi comme ça à la TE je serais pas à la ramasse:

BlackHole
KisSCoOl
Lytchix
aurel102001
Vic7orius
alex
sans oublier ce que j'ai oublié mais qui m'ont vu

Old Post Dec-16-2007 14:26  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Olio
tranceaddict

Registered: Apr 2007

Yes ,

It's me With GoGo & Seb

Old Post Dec-16-2007 14:28  France
Click Here to See the Profile for Olio Click here to Send Olio a Private Message Visit Olio's homepage! Add Olio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlexKross
Hardcore will never die

Registered: Feb 2005

quote:
Originally posted by Insigma
Photos :
http://www.dj-stan.com/bordel/12-14-2007/

merci stan !

Old Post Dec-16-2007 14:44 
Click Here to See the Profile for AlexKross Click here to Send AlexKross a Private Message Add AlexKross to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by dja-lex
merci stan !

Haha, vous aviez l'air vraiment bien chargés, jsuis dégoûté de pas avoir pu venir...

D'un côté, je suivais plus du tout les denriers A&B, je sais donc pas si j'aurais accroché...

Enfin nan, question bête, le biberon aurait fait son effet

Bon apparemment ca a bien déboité cte soirée, je pries pour qu'il y ait un petit guest en janvier/fevrier, sinon je viendrais pit etre pour Corsten

Old Post Dec-16-2007 15:35  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Lytchix
Retired TranceAddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by dja-lex
super soiree
merci a vous car sans vous c'est pas la meme fete

+1

Belle soirée, vivement la prochaine.

Merci pour les photos et les vidéos.

Old Post Dec-16-2007 15:44 
Click Here to See the Profile for Lytchix Click here to Send Lytchix a Private Message Add Lytchix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2007

Bonne soirée pour ma part également première fois que j'allais au Queen et les lights en mettent plein la vue.
Pour le set d'A&B, j'ai pas trop accroché au début et progressivement le bon son est arrivé. Trop adoré Maor Levi - Shapes (Oliver Smith Remix) et le "good for me" qui fut un grand moment.
J'ai constaté aussi qu'il n'y avait pas trop filles sur la piste mais peu importe j'étais pas venu pour çà.

Old Post Dec-16-2007 18:41  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d-miurge
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by bendi

J'ai constaté aussi qu'il n'y avait pas trop filles sur la piste mais peu importe j'étais pas venu pour çà.

C'est normal c'était de la transe.

Old Post Dec-16-2007 18:44 
Click Here to See the Profile for d-miurge Click here to Send d-miurge a Private Message Add d-miurge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
y'a quand même sûrement largement plus de filles au queen qu'au bois

Old Post Dec-16-2007 18:46  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
bendi
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2007

quote:
Originally posted by d&b
y'a quand même sûrement largement plus de filles au queen qu'au bois

J'pense qu'elles sont aussi beaucoup plus charmante au Queen

Old Post Dec-16-2007 18:56  France
Click Here to See the Profile for bendi Click here to Send bendi a Private Message Add bendi to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Above & Beyond @ Queen: 14-12-2007
Post New Thread    Post A Reply

Pages (38): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID needed (from Kyau & Albert set) [2007] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackGalen Behr - Eye Of The Storm [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 18:00.

Forum Rules: