Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [19.04.2008 ] Armin Only // Jaarbeurs // Utrecht, NL
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Cosmique
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Berlin

quote:
Originally posted by Tom Paris
wo bezahlt man den bitte noch 18,99 für ne CD?


Da rannten typen von "free record shop" rum und wollten 18,- für die CD - ohne mich

Old Post Apr-21-2008 18:31  Germany
Click Here to See the Profile for Cosmique Click here to Send Cosmique a Private Message Add Cosmique to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sonata Arctica
queing for #GTA_Party...



Registered: Jan 2003
Location: Frankfurt am Main, Germany | GTA #60

Es war einfach nur geil!!!!!

Leider habe ich keinen von euch getroffen, aber war sowieso auch schon mit einer Gruppe unterwegs

Dieses Jahr übertraf es die beiden ersten Armin Only's! Das Set war wieder erste Klasse, nichts besonderes an mixing, aber so eine Trackselection bekommt man nicht jeden Abend 9 Stunden!

Sehr geil war die Chill-out Ecke jetzt endlich mit Sound + TV Screens. So muss das sein!

Die Preise waren natürlich wieder abartig. Das hat man auch sofort daran erkannt dass ein broodje kroket oder frikandel genau soviel gekostet hat wie ein Bier oder eine Cola! Aber gut, gerippt wird man immer

Highlights des Abends:


  • Armin Van Buuren vs. Lange - If You Should Go Songless (beim Eingang gehört und sofort in die Halle reingerannt )
  • Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger (Deadmau5 Remix)
  • Alex M.O.R.P.H. - Walk The Edge (Alex M.O.R.P.H. B2B Woody Van Eyden Remix)
  • Armin Van Buuren Featuring Sharon Den Adel - In & Out of Love (die Stimme dieser Frau besorgt einem einfach immer Gänzehaut!!)
  • Armin Van Buuren - Control Freak (Sander Van Doorn Remix)
  • Armin Van Buuren - Shivers (Alex M.O.R.P.H.'s Red Light Dub)
  • Armin Van Buuren - Sail
  • Binary Finary - 1998 (Binary's Finality Mix)
  • Stoneface & Terminal - Pictures (Club Mix)
  • Markus Schulz Featuring Andy Moor - Daydream (Lemon & Einar K Remix)
  • Marc Marberg with Kyau & Albert - Megashira
  • Andy Blueman - Time To Rest (Daniel Kandi Bangin' Mix)
  • OMG, da kam irgendwann nur noch der eine geile Track nach dem anderen, ich kann nicht mehr aufhören
  • Armin Van Buuren Presents Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbye
  • Andy Ling - Fixation (Airwave Remix) (OMG, Erinnerungen an Armin van Buuren -- Live @ Club Eau, Den Haag 10-26-2002 )
  • Aly & Fila - Lost Language
  • Club Scene Investigators - Direct Dizko (Sander Van Doorn Remix)
  • L.S.G. - Netherworld (Oliver Prime Remix)
  • Sean Tyas - Lift
  • Cassandra Fox - Touch Me (Mike Koglin & Jono Grant Remix)


Der Abend war einfach unglaublich! Leider hat er nicht "Woody van Eyden and Alex M.O.R.P.H ft Michelle Citrin - Turn It On" gespielt, aber wie er selber ja schon gesagt hat: 100 Tracks sind einfach viel zu wenig!

Will das Set dieses Jahr endlich komplett und in guter Qualität haben

Old Post Apr-21-2008 19:04  Germany
Click Here to See the Profile for Sonata Arctica Click here to Send Sonata Arctica a Private Message Visit Sonata Arctica's homepage! Add Sonata Arctica to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nz-fan
= whale -> NLITGTA *gg*



Registered: Sep 2004
Location: Ruhrpott Valley / Germany

So meine Bilder sind da............

zu finden auf Myspace

Leider nicht so viele brauchbare da per Handy gemacht aber hinterläßt schon einen guten Eindruck der Party


___________________
"Originally posted by FerryTayle

So it's official everybody

If the next Le Saux & Tayle is not FF & TOTW on ASOT, ROTW & WW on TATW, Extrema Winner, Manny & me will start to produce Ragga/Dancehall "

Support the Artists and www.crystalclouds.com !! Thanks all

Old Post Apr-21-2008 19:05  Germany
Click Here to See the Profile for nz-fan Click here to Send nz-fan a Private Message Add nz-fan to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kasperhauser
Kai C. K.



Registered: Aug 2003
Location: Jever, Germany, GTA 207, Member of the glory HFC

Download FullSet 320 KBPS 9 Hours


___________________
--->Download March Mix 2008<---

19.04.2008 Armin Only @ Jaarbeurs @ Utrecht (NL)
10.05.2008 Vandit Night @ Arena @ Berlin (DE)
12.07.2008 Dance Valley @ Recreational Area @ Spaarnwoude (NL)
24.08.2008 - 04.09.2008 Ibiza Party Weeks!

Old Post Apr-21-2008 19:29  Germany
Click Here to See the Profile for Kasperhauser Click here to Send Kasperhauser a Private Message Visit Kasperhauser's homepage! Add Kasperhauser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
schnegggge
Enlargement-President



Registered: Sep 2002
Location: Böklund close to the Würstchenfabrik GTA # 50

quote:
Originally posted by Kasperhauser
Download FullSet 320 KBPS 9 Hours



Oh, Geilo!
Danke Pollen-Boy, hab schon den ganzen Tag danach gesucht


___________________
nothing here

Old Post Apr-21-2008 20:12  Germany
Click Here to See the Profile for schnegggge Click here to Send schnegggge a Private Message Add schnegggge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
schlauf
innercity addict



Registered: Aug 2003
Location: Germany
Jester

Verflucht, mir fällt gerade ein, ich hab's schon wieder verpeilt, beim Rausgehen vom "Zonenbrillen"-Stand nen Foto zu schießen

Hat eigentlich noch jemand afterparty die Elben und sonstigen LOTR-Freaks am Bhf gesehen, die auf das Fantasy-Festival wollten? Wirkten irgendwie hilflos unter den ganzen abgekämpften Ravern


___________________
GTA #151

Old Post Apr-21-2008 21:09  Germany
Click Here to See the Profile for schlauf Click here to Send schlauf a Private Message Add schlauf to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Q
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Vienna

Einen Review schreibe ich später, weil ich bzw wir erst vor kurzem aus Amsterdam zurückgekommen sind.

Aber was ich zum Album schon mal anmerken möchte ist, dass es halt die CD und ne DVD ist. Weiss nicht wie die sonst ausgeliefert wird, aber ist halt nicht nur die CD... Und mir gefällts

edit: O mein Gott, "In And Out Of Love" mit Sharon den Adel ist so.......wunderschööööööön!!!!!! Ich bekomme gerade Schauer nach Schauer *Absolutely In LOVE* (schon alleine wegen der einen Nr würde sich das ganze Album lohnen )

Last edited by Eye-Q on Apr-22-2008 at 00:39

Old Post Apr-21-2008 23:32  Austria
Click Here to See the Profile for Eye-Q Click here to Send Eye-Q a Private Message Add Eye-Q to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Keldana
Supreme tranceaddict



Registered: Jan 2004
Location: Willich / Germany - GTA #175

quote:
Originally posted by Eye-Q
Aber was ich zum Album schon mal anmerken möchte ist, dass es halt die CD und ne DVD ist. Weiss nicht wie die sonst ausgeliefert wird, aber ist halt nicht nur die CD... Und mir gefällts


Also da stand "exclusiv bei free record shop mit DVD", von daher finde ich die 18 Euro auch nicht unbedingt übertrieben .....

Old Post Apr-22-2008 06:42  Germany
Click Here to See the Profile for Keldana Click here to Send Keldana a Private Message Add Keldana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmique
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Berlin

quote:
Originally posted by Eye-Q

edit: O mein Gott, "In And Out Of Love" mit Sharon den Adel ist so.......wunderschööööööön!!!!!! Ich bekomme gerade Schauer nach Schauer *Absolutely In LOVE*


Old Post Apr-22-2008 07:57  Germany
Click Here to See the Profile for Cosmique Click here to Send Cosmique a Private Message Add Cosmique to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eye-Q
Senior tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Vienna

quote:
Originally posted by Vanditine Ich weiß nicht, ob das alle sind, oder ob die schon wer gepostet hat..

Tourdates:
28.6. Bucharest

Woher die Info? Wenns stimmt, wäre es ne Überlegung wert..! Flug kostet derzeit <-> 56€ und einrichten könnte ichs mir auch noch bequem, weil ich da noch nicht arbeite *hmmm*

edit 2keldana: ich hatte beim Shop auf der Party nicht geschaut was da nun stand (wegen extra DVD), aber hätte ja auch ein "Gag" sein können (wer hat da eigentlich per Coins und wer bar bezahlt? ich nämlich bar und kurz darauf gings angeblich nur mehr mit Coins) Ich war am Montag noch in freerecord shops in A'dam und hatte das Album auch gesehen, aber verpennt zu schauen ob das nun nur CD oder auch beides war. Aber bin froh dort die Markus Schuld - Amsterdam 08 für 13€ und Armin Only 2005 für 10€ bekommen zu haben. Preislich mE mehr als ok

Old Post Apr-22-2008 11:21  Austria
Click Here to See the Profile for Eye-Q Click here to Send Eye-Q a Private Message Add Eye-Q to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Cosmique
Supreme tranceaddict



Registered: Dec 2003
Location: Berlin

quote:
Originally posted by Eye-Q
Flug kostet derzeit <-> 56€ und einrichten könnte ichs mir auch noch bequem, weil ich da noch nicht arbeite *hmmm*



Berlin nach Bukarest Sa 28. Jun 2008 – So 29. Jun 2008

291 Euro

Old Post Apr-22-2008 11:57  Germany
Click Here to See the Profile for Cosmique Click here to Send Cosmique a Private Message Add Cosmique to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TranceM!ss
tranceaddict



Registered: Jan 2007
Location: Saxony

quote:
Originally posted by Eye-Q
Woher die Info? Wenns stimmt, wäre es ne Überlegung wert..! Flug kostet derzeit <-> 56€ und einrichten könnte ichs mir auch noch bequem, weil ich da noch nicht arbeite *hmmm*


Steht auf der Armin Only Homepage, schau selbst http://www.arminonly.com/index3.html

Old Post Apr-22-2008 11:59  Germany
Click Here to See the Profile for TranceM!ss Click here to Send TranceM!ss a Private Message Add TranceM!ss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany > [19.04.2008 ] Armin Only // Jaarbeurs // Utrecht, NL
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGuetta @ Ultra track WMC 2007 [2007] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOfer Nisim - I'm so Excited [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!