Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!



Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Vrijdag ben ik naar Earth geweest in de Melkweg waar oa Sister Bliss draaide. En ze draaide errug strak vond ik. Kwam er heel toevallig nog ff tegen op de gang dus kon ik heel ff met er praten maar ze had best wel haast. Maarja het is wel een aardige en mooie vrouw.
Verder vond ik er echt geen ene moer aan in die Melkweg waar ik mij normaal gesproken toch prima kan vermaken. Maar omdat ervoor een ander feest was die ook met de 30jarige viering van OOR te maken had konden die mensen allemaal blijven. Maar wat een stelletje achtelijken bij elkaar zeg. De meeste waren ook nog is erg oud. Maarja volgende x weer beter.

Zaterdag ben ik voor de 2e x naar de Time-Out geweest en het was nog vetter dan de 1e x. Ik vindt het echt een supertent en ga er over 3 weken weer heen. En wat een een vrouwen daar. Verder niet veel meer te zeggen alleen dat de DJ's in de trancezaal echt goed aan het draaien waren.

Zondag ben ik ff naar A.I. geweest en vondt dat een goeie film.


Laterss


___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Oct-08-2001 16:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
michiel
DJ RUSH



Registered: Sep 2000
Location: The Hague, Holland!!!

quote:
Originally posted by Remy D
Vrijdag ben ik naar Earth geweest in de Melkweg waar oa Sister Bliss draaide. En ze draaide errug strak vond ik.


aaaaaaaaaaa ik ben zoooooooo jaloers!! sister bliss ruled echt zwaar!!!!! jammer dat het zo'n eind uit de buurt ligt en dat ze niet in de o was ofzow!!!shit!!
blij te horen dat haar muziek je aansprak

later

michiel


___________________
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...

Dominik Eulberg - Flora & Fauna

Old Post Oct-08-2001 18:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for michiel Click here to Send michiel a Private Message Add michiel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flipper01
Addicted dolphin



Registered: Mar 2001
Location: Groningen
Drunk Re: Wat hebben we dit weekend gedaan??

quote:
Originally posted by esoterist
Dat willen jullie niet weten,ik ben naar de locale discotheek geweest hier in nunspeet(de joy)en was
binnen 1 uur weer vertrokken


LOL!!!
Ik d8 dat ik de enige TA was die ooit in de Joy was geweest!!
Ik had een paar weekjes terug (21 sept) een familieweekend ergens in Vierhouten en toen het bier bijna op was zijn we op zoek gegaan naar een leuke kroeg om de rest van de avond door te brengen.. Uiteindelijke hebben we de taxi naar Nunspeet genomen!! Nooit geweten dat ze daar een discotheek hadden!
Was op zich wel lachuhh, stond ik daar met m'n neefjes en nichtjes te partyen in The Joy!
Mzzls


___________________

Old Post Oct-09-2001 18:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flipper01 Click here to Send Flipper01 a Private Message Visit Flipper01's homepage! Add Flipper01 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
rellivisit
Supreme tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Hardstyle Hapert, Netherlands

quote:
Originally posted by Dj Lex
Heb het dit weekend rustig aangedaan, want vorige wek aar belgie geweest, dus gewoon op zaterdag een bioscoopje gepakt met een leuk meisje, was trouwens niet het enige wat ik gepakt heb


Ook nog een pilsje zeker


___________________


HaRdStYleR

Old Post Oct-11-2001 08:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for rellivisit Click here to Send rellivisit a Private Message Visit rellivisit's homepage! Add rellivisit to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland
KarateKid

NA een lange tijd afwezig te zijn geweest op het lekker oude TA forum kom ik nu toch weer es terug..


NOu dit weekend was weer eens ouderwets gezellig en ook nog es leuk..Vorige week in de hemkade op de www.wastelandland.nl party was het op zich ook wel leuk maar ja moest er werken en het publiek is toch een tikkeltje anders dan ik..

Vrijdag zoals standaard weer de kroeg in en zaterdag lekker bij ome johan gielen lopen springen met M5 in STARLight. Ja het einde was wat minder doordat de damens/heren een beetje jaloers werden haha...maar ja al met al een gaaf weekend

Old Post Nov-20-2001 13:59  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL



Registered: Jan 2001
Location: Den Dungen

Oh ja Akira ik heb je hoofd nog op zo'n foto zien staan

Zelf heb ik nixz gedaan...Nou ja, FC Den Bosch zien verliezen en een beetje half-ziek thuisgezeten...

Volgend weekend beter


___________________
Signature Suspended as it was deemed offensive

Old Post Nov-20-2001 14:16 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

Ik heb een weeken h-e-l-e-m-a-a-l NIETS gedaan, en das ook wel es lekker, wat zeg ik, das heerlijk als je totaal gesloopt van de week ervoor bent.
Het enigste wat nog een beetje onzinvol was was het dwnhillen zaterdag (50+ km/h van een berg (knobbeltje in het landschap dus) afgestuiterd.

Greetz kolkiewolkie

mega oude thread dit trouwens...


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Nov-20-2001 14:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Akira
MASTER



Registered: Nov 2000
Location: Holland
Talking

Dit weekend was op zich weer es goed lachen...vrijdag dit keer nier eens in een kroeg gezeten maar lekker bij iemand op een verjaardag gezeten wat natuurlijk weer lekker helemaal nergens op sloeg....hehe Volle bak aan het gek doen...

Zaterdag wat mensen opgetrommeld om naar Starlight te gaan en het was zeker geslaagd!!!(hehehe henkie)MArco V draaide echt een super vette set met als ik het goed heb begrepen 2x god en als afsluiter simulated was echt zwaar goed Voor de rest was het niet zo druk dus dat was ook wel es beter had je tenminste de ruimpte voor jezelf...
De meisjes waren verder ook niet verkeerd hehe

Old Post Dec-24-2001 11:27  Hong Kong
Click Here to See the Profile for Akira Click here to Send Akira a Private Message Visit Akira's homepage! Add Akira to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bellie
Techno ofcourse!



Registered: Oct 2000
Location: Amsterdam

Vrijdag naar Club Fusion geweest (Marcanti) was wel relaxed.Lekker set van Yves Deruyter.Zaterdag naar Club Item geweest waar Dj Scot Project zou komen.Helaas werdt ie gecancelled en kwamen de Warp Brothers hem vervangen.Bagger!!!!! pas toen bas & ram gingen draaien werdt het weer lekker.Zondag uitgerust voor vandaag,want vanavond ga ik lekker techno-en in de Nighttown met o.a. Laidback Luke & dj Jerome.

GREETZ!!

Old Post Dec-24-2001 14:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex



Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland

Zaterdag vakantie voor deze zomer besproken voor de zomer. Biertjes vielen niet helemaal lekker, was het ook nog is volop druk in die kut disco dus was alweer half 4 thuis


___________________

Old Post Dec-24-2001 15:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK



Registered: Oct 2000
Location: NL

quote:
Originally posted by Akira
Dit weekend was op zich weer es goed lachen...vrijdag dit keer nier eens in een kroeg gezeten maar lekker bij iemand op een verjaardag gezeten wat natuurlijk weer lekker helemaal nergens op sloeg....hehe Volle bak aan het gek doen...

Zaterdag wat mensen opgetrommeld om naar Starlight te gaan en het was zeker geslaagd!!!(hehehe henkie)MArco V draaide echt een super vette set met als ik het goed heb begrepen 2x god en als afsluiter simulated was echt zwaar goed Voor de rest was het niet zo druk dus dat was ook wel es beter had je tenminste de ruimpte voor jezelf...
De meisjes waren verder ook niet verkeerd hehe


Zoals Akira al zei was het een uitermate geslaagd avondje..


De held van de avond



ikke had het ook naar me zin.. enne owja... op innercity doe ik hetzelfde aan...dus spreeek me aan!


___________________
To help our clients and our people excel.

Old Post Dec-24-2001 15:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
The Groove
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Ede, The Netherlands

Was dit weekend in The Groove! Daar hebben we een nieuwe DJ en die kerel draait gooooooeeed! Geen idee hoe hij heet, maar ik heb House of God, Flight 643, Tolerance, Recovered, Direct Disko, Twisted, Resurection en nog veel meer voorbij horen komen!

Old Post Dec-24-2001 19:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for The Groove Click here to Send The Groove a Private Message Visit The Groove's homepage! Add The Groove to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat hebben we dit weekend gedaan??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackprobably obvious - Kyau & Albert [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMr Phillips - "7th Day" (Original Mix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!