Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Jag har fått in ett förslag hittills från SWE_TRANCE

Jag vill ta tag i detta på så sätt att man tar en sak i taget... nu vill jag ha alla förslag till mig, har utsett mig själv till ansvarig bidrags insamlare så kan jag presentera dessa sen i en slutgiltig poll...

Alla tryck går inte å göra så gör inga mastodont fantasy bilder som bara går att visa med bästa skrivaren på ett papper... detta ska va enkelt och vara lätt att känna igen och kunna tryckas på en t-shirt... ju mer komplicerat desto dyrare blir det.
Material, design & sånt får bli nästa steg !!!
Jätte bra att ha folk i tankarna som knomaden som verkar ha bra kontakter där med tröjor...

Steg 1 till en t-shirt ser ni nedan
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
OFFICIELLA SWETA trycket

Maila mig era bidrag och ideer till mig på [email protected] så presenterar jag om en tid ,när det verkar som alla gjort sitt, alla bidrag som vi alla får rösta på som blir den enda officiella t-shirten... the can be only ONE. Personligen ser jag att trycket ska dra ens tankar till trancEaddict eftersom det är det som ska ena oss och faktiskt gjort det... all respect...

VISA VAD NI GÅR FÖR

quote:
Originally posted by dbl vill ju hellre ha en någorlunda tight modell

Ja mä !

quote:
Originally posted by mindshooter
dbl, t-shirt är väl det enda som alla använder...alla vill inte gå runt i tighta kläder
Kanske kommer det finnas möjlighet att välja storlek.... small = tajt.... large = loose fit

Old Post Dec-18-2003 18:44  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Hej alla!

Jag återkommer snarast med respons på responsen efter vårt event, och även med ett layoutförslag till Steve!

Just nu har vi fett ös med eventplanerande, och jag skall ta fram exakt aktuell prisbild när jag varit i kontakt med "vår man i Uganda", Executive Director Joseph Muwonge, OAM Uganda - lokal grundare, Kampalatranceaddict med medlem ID i t.nu jo21009 och brother in every dimension of life . Han håller på att vaska fram de aktuella priserna och modellerna.

Det finns iaf tre kvalitetsnivåer, 150 g/m2, 200 g/m2 och riktigt high end super quality fet som bara den - 255 g/m2 - det är det mest högkvalitativa som går att få i hela profilklädesbranschen i Sverige, där vi här kollat in övriga leverantörer...

Jag återkommer som sagt! Ringer Joseph så fort eventet är över, så jag skickar info senast måndag, men antagligen tidigare!

Tack för positiv respons!

Vi hörs!

Peace,
Anders

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-18-2003 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nyx
TB-303 Maniac

Registered: Oct 2002

kul att du engagerar dig knomaden.

jag ska försöka fixa nya förslag till logos!

Old Post Dec-20-2003 11:31  Sweden
Click Here to See the Profile for Nyx Click here to Send Nyx a Private Message Add Nyx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
knomaden
Senior tranceaddict

Registered: Dec 2003

Jag har ritat ihop ett förslag som jag tyvärr inte hinner "digitalisera" via något illustrations/designprogram, men ville släppa det här för vidare samverkan i denna tråd! Kanske någon annan kan haka på i en allmänt kollektiv kreativ process med detta som start?

God Jul och Gott Nytt År!

/Anders

- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?

Old Post Dec-23-2003 13:35  Sweden
Click Here to See the Profile for knomaden Click here to Send knomaden a Private Message Visit knomaden's homepage! Add knomaden to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
fede
(((d[-_-]b)))

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by knomaden

Jag har ritat ihop ett förslag som jag tyvärr inte hinner "digitalisera" via något illustrations/designprogram, men ville släppa det här för vidare samverkan i denna tråd! Kanske någon annan kan haka på i en allmänt kollektiv kreativ process med detta som start?

God Jul och Gott Nytt År!

/Anders

schysst ide me svenska flaggan
men förstår inte varför du valde grön o röd färg på det andra :P baskiens färger lol
jag kanske kan "digitalisera" den...

btw va blev deadline da? Jag tycker 4:e Januari 2004 eller nått

Old Post Dec-23-2003 15:17 
Click Here to See the Profile for fede Click here to Send fede a Private Message Visit fede's homepage! Add fede to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glorie
Goodbye for now

Registered: Apr 2002
Party Hat

har du fått in några förslag stefan? undrar lite lätt

Tom Cloud - Told You So

Old Post Jan-11-2004 14:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Glorie Click here to Send Glorie a Private Message Add Glorie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

vore schysst att ha en SWE-TA shirt på Trance Energy

Old Post Jan-11-2004 15:19  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Glorie
har du fått in några förslag stefan? undrar lite lätt
Har enbart fått två förslag på den tiden som gått... svagt intresse...

Old Post Jan-11-2004 15:25  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ExOn
Still around

Registered: Jan 2002
Man får helt enkelt göra sina egna shirts om man vill ha dom.

One of the few ones left

Old Post Jan-11-2004 15:40  Sweden
Click Here to See the Profile for ExOn Click here to Send ExOn a Private Message Add ExOn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

altså jag försöker verkligen komma på någon bra ide men det är så jävla svårt. dessutom är jag inge vidare på att rita :P

Old Post Jan-11-2004 15:41  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har enbart fått två förslag på den tiden som gått... svagt intresse...

Jag är väldigt intresserad, problemet är att jag verkligen inte är bra på layout/grafik etc, så jag har helt enkelt inga förslag att lämna in

Kom igen nu, vet att det finns flera här på forumet som är grymma på grafik!

Old Post Jan-11-2004 15:46 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by reveal
Jag är väldigt intresserad, problemet är att jag verkligen inte är bra på layout/grafik etc, så jag har helt enkelt inga förslag att lämna in

Kom igen nu, vet att det finns flera här på forumet som är grymma på grafik!

word ^^

skulle oxå göra en om jag var bra, men nu e jag inte det

Old Post Jan-11-2004 15:47  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > TA Sweden T-shirt
Post New Thread    Post A Reply

Pages (40): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFantastic house tune! [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYoji Biomehanika - "Look @ The Heaven" (Impulz x Dance Valley Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:57.

Forum Rules: