|
Hej alla!
Jag återkommer snarast med respons på responsen efter vårt event, och även med ett layoutförslag till Steve!
Just nu har vi fett ös med eventplanerande, och jag skall ta fram exakt aktuell prisbild när jag varit i kontakt med "vår man i Uganda", Executive Director Joseph Muwonge, OAM Uganda - lokal grundare, Kampalatranceaddict med medlem ID i t.nu jo21009 och brother in every dimension of life . Han håller på att vaska fram de aktuella priserna och modellerna.
Det finns iaf tre kvalitetsnivåer, 150 g/m2, 200 g/m2 och riktigt high end super quality fet som bara den - 255 g/m2 - det är det mest högkvalitativa som går att få i hela profilklädesbranschen i Sverige, där vi här kollat in övriga leverantörer...
Jag återkommer som sagt! Ringer Joseph så fort eventet är över, så jag skickar info senast måndag, men antagligen tidigare!
Tack för positiv respons!
Vi hörs!
Peace,
Anders
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
|