|
| quote: | Originally posted by Jappio
Ben je wel is op donderdag in hollywood geweest dan?
Ik weet niet hoe het nu zal zijn, maar normaal gesproken is het op donderdag best goed te doen..
Ik ben trouwens ook van de partij, zo'n feestje, dichtbij de deur, en voor dat geld mag je niet laten lopen |
Nee, volgens mij ben ik er nog nooit op donderdag geweest, heeeeeeeeel lang geleden misschien een keer. We zullen wel zien, we gaan met een gezellig groepje, dus ik vermaak me wel.
___________________

Down-Under was da bomb
|