Registered: Jun 2005
je moet ook niet over grafzerken rijden op het franse platteland..........
Nov-07-2005 13:45
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
Nov-07-2005 14:08
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
Heb toch maar me Clio naar de garage gebracht om hem te repareren. Ik ga doorsparen voor een Honda Integra Rally
Nov-07-2005 14:53
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Dat schijt UPC moet oprotten met die 'diensten' zoals digitale tv. Wie wil die rommel nou? Kijken kun je maar op 1 TV en de kwaliteit is echt geen reet beter. Fuck ze maar met hun gratis decoder. En die 'extra' zenders trek ik met m'n schotel ook uit de lucht. En dat wel 24/7 i.t.t. die slechte troep van deze geldwolven
Oh en een Integra Rally bestaat niet, althans niet als officieel fabrieksproduct. De Type R semi-circuitauto is er wel. Die is absoluut niet geschikt voor dagelijks gebruik (auw auw oren en rug en bankrekening)
Nov-07-2005 16:04
New Wave
quote:
Originally posted by jp
Dat schijt UPC moet oprotten met die 'diensten' zoals digitale tv. Wie wil die rommel nou? Kijken kun je maar op 1 TV en de kwaliteit is echt geen reet beter. Fuck ze maar met hun gratis decoder. En die 'extra' zenders trek ik met m'n schotel ook uit de lucht. En dat wel 24/7 i.t.t. die slechte troep van deze geldwolven
Oh en een Integra Rally bestaat niet, althans niet als officieel fabrieksproduct. De Type R semi-circuitauto is er wel. Die is absoluut niet geschikt voor dagelijks gebruik (auw auw oren en rug en bankrekening)
Integra R. bestaat wel
Niet zeiken over officieel blablablabla. Ga jij maar rijden met je lelijke Sub.
Nov-07-2005 16:11
jp
Retired tranceaddict
Die R staat niet voor rally maar race
Honda is sowieso kansloos in elke rally met hun 2-wheel drive. Laten ze maar lekker formule 1 motortjes maken en zo. Rallyauto's bouwen laat je maar aan Subaru over. Dit is overigens het eerste merk dat een personenwagen met 4WD uitrustte (1972). Lang voor de Audi Quattro. Ook is Subaru het einige automerk dat al haar auto's standaard met dit aandrijvingsconcept aanbiedt. De Impreza heeft 5 wereldkampioenschappen rally gewonnen, terwijl de Legacy in '91 de eerste Subaru was die een rallye won (RAC England)
Kijk races zijn een andere zaak, daar pakken Honda Type-R's flink uit. Zo'n Integra heeft een superieure wegligging op het circuit
Nov-07-2005 16:27
New Wave
De snelweg is toch een circuit? Als ik de A1 af ga richting Amstelveen dan is daar een leuke bocht. Ook A1 amsterdam - A27 richting Utrecht is een leuk bocht. Hilversum is helemaal top als er niemand op de weg rijd Al die hoekjes. heerlijk. Heb je helemaala geen Finland ofzo voor nodig
Nov-07-2005 16:30
jp
Retired tranceaddict
Met honderdtachtig een oprit nemen is geen zak aan. Lekker driften op een industrieterrein wel
Nov-07-2005 17:36
@win
Why So Serious?
Registered: Jul 2004
quote:
Originally posted by jp
He, ik moet dat spul nog wel verkopen ja DTV van Essent is gelukkig beter
Nov-07-2005 21:37
Mindphaser
Suspended User
Registered: Feb 2003
Vannut weekend voor het eerst gesnowboard... wow wat is dat vet
Beetje jammer dat je 3 dagen daarna nog steeds spierpijn hebt hehe..
But i can run with you. .."
Nov-08-2005 11:40
ZZandirt
Checkmate
Registered: Jun 2005
niet miepen!!
er zijn er bij die na 6 weken nog steeds pijn in hun been hebben. (en dan die jeuk onder het gips)
(of helemaaaaaal niets meer voelen van de nek down... (oei....))