Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by New Wave
Er zijn hier op tranceaddict.com ook mensen die van Techno houden. Misschien is het je niet opgevallen maar trance is niet erg in trek op NLTA. Iedereen loopt te soppen op zijn/haar bureastoel als er maar iets over Progressive gepost wordt. Ik ben niet besmet met het prog-virus. Ik hou het al 7 jaar bij techno, vind het prima zo.
de techno van vandaag de dag heeft wat moeite met zichzelf he. de hype van het moment is al die biepjes en klikjes-techno, dat vind ik bij momenten maar niks (en veel van die minimal begint ook op prog te lijken en zo...)
trouwens mensen hier die naar i love techno gaan?
Oct-23-2005 00:24
Aurélie
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by New Wave
Er zijn hier op tranceaddict.com ook mensen die van Techno houden.
Inderdaad , ik kocht me vandaag nog een üverbette classic : Technasia - themes from a neon city
Oct-23-2005 01:11
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
technasia - final quadrant blijft ook ongemeen vet
Oct-23-2005 01:21
Nyah
Registered: Dec 2003
quote:
Originally posted by CygnusX
Die 2 laatste vrouwen
+1
Oct-23-2005 09:25
Xilver
Driven by passion
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by Real
Freezel draait zich om in zijn graf !
Draait Freezel in zijn graf? Wow, talk about passion
toch een kleine 1000 man gisteren, denk ik. iedereen was uitgenodigd, van de hoofdzetel, airline, travel shops, etc.
Oct-23-2005 11:26
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by Bertn
de techno van vandaag de dag heeft wat moeite met zichzelf he. de hype van het moment is al die biepjes en klikjes-techno, dat vind ik bij momenten maar niks (en veel van die minimal begint ook op prog te lijken en zo...)
trouwens mensen hier die naar i love techno gaan?
Vind ik eigenlijk ook.
Techno kan me over het algemeen ook niet meer zo echt boeien. Soms luister ik eens naar Schranz, vind dat best wel nog een grappig "brainless" genre. Is iemand al eens naar een Pro-Jekt geweest? Heb Rush & Robert Natus & Umek toen horen draaien en ik vond het echt een zalige avond
Schranz is veel actiever; techno wordt me te lame...
Oct-23-2005 12:14
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
Mensen lieve deugd Vive La Fete is toch de reinste wanabe snob electro, smijten die maar wat Frans in hun nummers om wat meer "cultureel" over te komen? Ik snap echt de hype erond niet.
Oct-23-2005 12:33
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
idd Vive la Fete suckt zwaar...
diene Dr. Lectroluv kank ook moeilijk uitstaan