|
de laatste x dat ik berlijn uitreed, werd ik ook geflitst, maar nooit die boete gehad. al eens eerder meegemaakt trouwens. vriend van mij idem. (notabene dezelfde plek. ander jaar  )
ik zou betalen als ik jou was. zeker omdat het andermans auto was. dat betekent dat hij/zij verantwoordelijk is en vanuit de politiecel zijn advocaat opdracht geven om jou te zoeken.....
duitse pliesie is niet zo afwachtend als de nederlandse.
verder krijg je geheid een situatie waar je niet aan hebt gedacht: de droombaan van je leven, maar dan moet je wel vanaf stuttgart direct naar singapoure vliegen.... (ik noem maar een voorbeeld.
being wanted is niet fijn...
en inderdaad... europol bestaat al, en het duurt nog maar een klein poosje eer de EU e.e.a. gaat koppelen. sterker nog, volgens mij mag je officieel uitgeleverd worden. (studeert hier iemand europees (straf-)recht????) andersom is het volgens mij al wel zo... (of gaat het snel zo worden) duitse politie int nederlandse boetes... (las ik ergens. maar of dat nou een wet was of de voorbereiding daarop is me ontschoten..... (thank you mr Korsakow)
conclusie: de polizei is niet mals met snelheidsovertredingen.
|