Alle gekke nieuwsitems die hier worden gepost worden van fok afgehaald dus een thread er voor openen is niet nodig. Zit alleen maar mijn thread in de weg.
Nov-14-2005 22:36
jp
Retired tranceaddict
Registered: Apr 2001
Niemand gebruikt ICQ. Waarom staat dit nog op m'n pc
Nov-14-2005 22:39
Muppy
Bankzitter #1
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by MennoB
Of misschien dat iemand ff post zoals:
GVD jongens het is hier geen 'gek-nieuws' topic, dus blijf ff 'On-Topic'
hahaha
Nov-15-2005 07:15
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
quote:
Originally posted by jp
De Poolse huurmoordenaars zijn nog niet getraceerd.
Het is te hopen dat die snel worden gevonden, anders knallen ze straks alsnog die man door z'n kop zonder dat z'n vrouw ook maar één cent krijgt!
Nov-15-2005 18:21
magrec
Kleinenberg addict
Registered: Mar 2001
Humor dit, de google ads die je in deze topic ziet als je niet ingelogd staat...
Poolse arbeiders nodig
Nov-15-2005 18:54
jp
Retired tranceaddict
Otto, die maakt veel gebruik van Polen. Ze werken zich de pleuris voor minimumloon. Eigenlijk is het triest.
trouwens schitterende actie van geenstijl.nl, ruud de wild en die kerel van BNN
Nov-16-2005 13:20
jp
Retired tranceaddict
Reactie op de SBS6 site:
Ik heb met afschuw gelezen wat er in Friesland is gebeurd. Ik ben zeer content dat er door de Dierenbescherming aangifte is gedaan en ook daadwerkelijk is opgenomen door de regiopolitie Friesland. Dit zie je niet vaak dat politie aangifte opneemt terzake van dierenmishandeling. Ik ben dan ook van plan om aangifte te doen bij de hoofdofficier van justitie te Leeuwarden tegen de volgende personen: 1.Weijers Domino Producties, 2.R.P. Weijers Holding 3.Endemol, 4.SBS6, 5.Ware Care Pestcontrol B.V., en 6.Duke Faunabeheer. Deze Duke Faunabeheer is vroeger al eerder negatief in beeld gekomen dit naar aanleiding van de eekhoornaffaire op Schiphol. Waar ik destijds een klaagschrift heb ingediend tot vervolging van de bedrijven die daar voor verantwoordelijk waren. Ik zal tegen de hierboven genoemde bedrijven aangifte doen van: 1. Deelname aan een criminele organisatie, 2. Overtreding van de wet Flora en Fauna, 3. Vernieling, 4. Dierenmishandeling, 5. Verboden wapenbezit. Het is jammer dat er niet meer mensen zijn anders zou ik zo naar de rechter stappen en in een spoed kort geding eisen dat er een verbod komt op de uitzending van aanstaande vrijdag. Mijn zegen hebben de mensen die vrijdag hopelijk herrie gaan schoppen in de Frisian Expo Centre. Er moet nu eens een halt worden toegeroepen aan het dierenleed. Dit kan niet meer. Mochten er mensen zijn die zeggen dat het van het hondje uit Spijkenisse ook verschrikkellijk is dan kan ik dit alleen maar beamen. Maar geloof me als ik zeg dat hier ook aan gewerkt wordt."
Nov-16-2005 13:25
Unique2701
in deep space
Registered: Apr 2005
je kan wat was het nou.. 4000 of 5000 pleuries verdienen, als je net als die mus die domino-stenen omgooid.
Wel schadevergoeding zelf betalen uiteraard
Nov-16-2005 14:10
jp
Retired tranceaddict
Het schijnt dat ze met honderd man vrijdag de hal binnen stormen en de boel plat gooien