Jopp det är två nätter...
Det vore så underbart snällt om det gick... Vi är dom snällaste så vi kommer inte vara till besvär, bara sova sen försvinner vi om de är så. Vi kommer nog i vilket fall som helst ha med oss egna luftmadrasser och sovsäckar så de löser sig med liggplats.
Kan även tälta på tomten... typ.
Scul... du får slänga upp en bild på dig själv så vi vet vem du är...
[edit] Fick just reda på att jag inte kommer få nåt presspass, Gurgel på TC har försökt fixa åt mig men presslistan var full. Inge film från området alltså Kanske man kan få en tjej att ta på sig en jätte BH och stoppa in min kamera där...
Scoul: Hur kommer det sig att du kan så bra svenska egentligen? Bott i sverige eller så? =)
Aug-19-2003 11:36
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by St_Andrew
Scoul: Hur kommer det sig att du kan så bra svenska egentligen? Bott i sverige eller så? =)
nej.. 100% autodidakt.. har lärt det själv. utan courses, bara internet och ordboken. några personer hjälpte till, till exempel min bästa kompis (som bor i Sverige), och Jenny
jag började ungefär i 1998.
Originally posted by ScuL
nej.. 100% autodidakt.. har lärt det själv. utan courses, bara internet och ordboken. några personer hjälpte till, till exempel min bästa kompis (som bor i Sverige), och Jenny
jag började ungefär i 1998.
WOW det e riktigt bra gjort! ipmonerad som fan!!!!
Aug-19-2003 11:45
ScuL
Hardtechno maniac
Registered: Mar 2002
quote:
Originally posted by St_Andrew
WOW det e riktigt bra gjort! ipmonerad som fan!!!!
det borjar bli slowchat men .... i hear that a lot