|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dat is gewoon KUT en geldklopperij. Dadelijk komen cd's uit in 2 delen. Eerste helft 8 mixnummers, dan de rest. Om geld te verdienen handig ja, maar verder voor de consument gewoon KUT...dat moet jij zelfs toegeven chicane. Ik kots hierdoor harder op ID&T ja. |
Dan koop je die CD's toch niet? Zelfs het grote volk koopt die meuk niet dus er niks geldklopperij aan, want het aantal thema CD's die ID&T verkoopt valt best tegen hoor. Als ID&T met 2 cd's komt is dat helemaal geen geldklopperij, alleen omdat wij zo ontiegelijke forum nerds zijn is het meteen al de vinger naar ID&T wijzen. Ik weet gewoon zeker dat 80% van het volk daar komt gewoon om lekker uit z'n stekker te gaan en het kan hun geen ruk schelen wie/wat draait en dat juist Cave het thema nummer zou kunnen zijn. Dit is zo verschrikkelijk kortzichtig zijn van jullie om meteen al op ID&T te kankeren dat ze een bekend nummer als thema misschien zouden gebruiken en dat ID&T met, voor de aanwezige daar die WEL hebben genoten van de avond, een thema cd uitbrengt die misschien uit 2 delen bestaat. Wat lul je dan dan koop je die niet en download je hem gewoon als mp3 
___________________
We from Toilet Duck® recommend Toilet Duck®.
|