|
| quote: | Originally posted by Dj Lex
geen dank, was ook een beetje om de sfeer een btje te proeven door de telefoon, want vond het best jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar Markus Schultz vond ik net ff wat vetter. Asta had ik er zkr voor laten schieten, maar dit was net te mooi om te laten schieten. |
Daarom vond ik het ook zo relaxed, dat je nog ff aan ons dacht 
En ik kan wel begrijpen dat er mensen naar Markus gingen hoor Maar toch blijft het jammer 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|