|
| quote: | Originally posted by SilentEagle
Heel bedroevende houding op NLTA, Eagle. Spuw uw gal maar eens goed, maar doe misschien hier. Tenzij ge ons natuurlijk als een bende klootzakken wilt afschilderen, maar hopelijk krijgt ge daar zelf nog spijt van. |
Vind jou reactie trouwes ook top hoor man, als je wat kritiek hoort op jouw of je vriendin, reageer je wel hoor, maar het feit dat ik 4 à 5 buite stond boeit je amper, wat je wel wilt benadrukken is men bedroevende houding .
Daarom vind ik het ook behoorlijk raar dat je eerst wat boze replies moet lezen van mij om dan vervolgens jullie versie van de feiten (dat ik trouwes net een half uur geleden lees) te posten om effe mijn slechte houding in de verf te kunnen zetten.
Hoe kon ik nou in hemelsnaam weten dat er sommige gebeld hebben als ik niets hoor of krijg, buiten die sms van ei dan, waar ik weldegelijk op wou replien, maar dat lukte niet. Later op de nacht heb ik naar 3 van jullie gebeld, niemand nam op, enkel emma maar was zinsloos met geluid.
Jij was gister ook online hoor, voor ik op holland forum gepost had, maar ik heb toen van jou ook niks gehoord ivm met wat ik meegemaakt heb hoor, enkel als ik wat pissed off reageer gaat meneer zijn versie van de feiten effe neerpennen om mij de zwarte piet te kunne toeschuiven.
Vraag me echt af of jij ook nog helder zou nadenken nadat je ganse nacht hebt buite gestaan en replyen op een normale manier. En bout holland forum, iris vroeg me wat er gebeurd was dan reply ik ook, met fout taalgebruik als gevolg, ik was gewoon pissed off.
Het zit nog steeds erg diep dit voorval maar ik kan al wat meer dingen dingen relativere na jullie versie.
Michael