|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Dr Oetker
Senior tranceaddict

Registered: Mar 2004
|
|
|
Woei het was me het feestje wel zeg...hehe sjonge ik heb het flink naar m'n zin gehad daaro... WOEI...Kwam eigenlijk niet door de muziek maar opgegeven moment waren we zonder reden zo ontzetten melig geworden, heb er zelf pijn in m'n buik door gekregen van het lachuh
Heb het echt vet naar m'n zin gehad, ff de plussen en minnen op een rijtje at random order:
- Volume van de muziek
- Sommige Baco"glazen" hadden scherpe randjes, als je niet uitkeek haalde je mond er aan open.
- Tijd van aankomst, doordat de auto niet meteen beschikbaar gingen we pas om 12.00uur in delft weg
- Eikel die tijden adagio keihard ging lopen blaten dat die plaat van Tiesto was en dat alleen Tiesto die mocht draaien... Wanker!! Het is een goede plaat dus armin draaid um, lijkt me duidelijk...
- Sven Vath kon voor mijn gevoel geen potten breken met de platen die ie draaide, maarjah was toen toch al zo melig dat dat me echt aan m'n reet kon roesten.
- Donken sukkel met een bijna lege whiskey fles in z'n hand die ff mensen lastig moest lopen vallen. Kom er om te feesten en niet om te drinken, ga anders naar de kroeg ofzo!!!
+ Sfeer, Vriendelijke mensen overal. Geen enkele keer mot gehad, ook niet toen ik per ongeluk bij mensen op hun tenen stond te springen.
+ Bij in gang ging alles heel vlot, waarschijnlijk ook omdat we pas 01.15 binnen kwamen hobbelen
+ Aardige meisje van de bonnen, kreeg er voor 20 euro 15, de lieverd!!
+ Vlaams >> 1 bon, 2 bonS
+ Alle LOL die we hebben gehad OMFG
+ Vrouwelijk schoon
+ Genoeg ruimte om te dansen en te springen en dan bedoel ik vooral vooraan. Alleen als wij los gingen stonden er wel een paar mensen ons aan te kijken ofdat we van mars kwamen, maar hoe gekker we deden hoe mooier ze het vonden.
+ Vuurwerk en de lasers vond ik zeer ok
Ik heb ook nog een flink aantal foto's gemaakt
Tjek het daar >> http://xargon.xs4all.nl/tk/photo/20040501/
Ik ken helaas bijna geen beta's dus die staan ook niet op je foto, jah behalve eagle geloof ik.
Conclusie ut was een leuk feest!! 
[edit] spelling is niet m'n sterkste kant [/edit]
Last edited by Dr Oetker on May-03-2004 at 13:20
|
|
May-03-2004 13:12
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
|
|
|
May-03-2004 14:31
|
|
|
 |
 |
eieregooie
Perceptions

Registered: Jan 2002
|
|
May-03-2004 15:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:40.
Forum Rules: