Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הכללים הלא פורמליים של ILTA
Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זהבי צריך לדבר אליו במגרש שלו
ככה אפשר לתפוס אותו הכי נכון לשיחה שבה לפחות הוא לא ישפיל אותך כי הא בן אדם חכם

וכוכב נולד זה תאמין לי יש לו בטן מלאה לשפוך גם על זה אז זה דוגמה רעה
תגיד לו אבל שאחוז השימוש בסמים גבוה דווקא אצל הסטודנטים כביכול האליטה של העם ואנשים שלא תמיד מתקשרים ישר עם מסיבות טבע

ואולי הכי חשוב להגיד לו שמוזיקה היא מוזיקה
כל סגנון גם אם נשמע לך הכי משעמם מגעיל שלא יהיה בעולם הוא עדיין בבסיסו מוזיקה
ומוזיקה היא אומנות
ואנשים שמעריכים אומנות באמת הם לא רבים
ואתה את אומנות המוזיקה האלקטרונית מעריך ואוהב
אתה צריך להיות מפוקס כדי להנות מזה
וסמים אלכוהות או כל דבר אחר רק תורם לחוסר ריכוז בדבר שלשמו אתה נמצא במועדון
ועבורך זה מאבד מהערך
זה כמו חובב אומנות שיגיע למוזיאון שמציג תערוכת תמונות נדירות שחלקן הוא רואה אפילו בפעם הראשונה
והוא יגיע למקום שתוי ועל סמים
משמעריך אומנות הוא בן אדם צלול בדעתו
נקודה


שמע בגדול הכוונה שלי להסביר לו שסמים לא צריך מוזיקה ספציפית
למרות שבתכלס אני ואתה יודעים שברייברים של פסיי טראנס יש פול סמים
אבל לא כפת לי כי אני רוצה לדבר על המוזיקה הספציפית שלנו!
אם בנאדם רוצה לעשן הוא יעשן גם בגינה ובחדר אשפה ואצל חבר שלו ובכל מקום
הוא לא צריך בנוסף לכל זה לשלם גם 120 שקל למסיבה איכותית אם גם ככה הוא לא ישמע ויהנה והמוזיקה ועדיף לו לחסוך את ה 120 שקל האלה בשביל עוד מנה..וחוץ מזה אני רוצה להגיד לו שבתור אחד שאומר למאזינים שלו תמיד לא להכליל ולדייק בפרטים חשוב שגם הוא ידייק ולא יכליל ולא יגיד טראנס = סמים כי זה לא ככה
זה קהל שנבדק בסלקציה (נכון שאפשר להחביא תמזרק אבל עדיין מנסים לאכוף את זה) ויש אבטחה בשירותים ורואים מי נכנס ומי יוצא מהשירותים ככה שלא כזה קל לעשן בתוך המועדונים והשימוש בסמים שהוא מדבר עליו זה במסיבות פתוחות וברייבים ענקיים!

תגדיר "לדבר אליו במגרש שלו"..אני לא מאלה שיפתחו תשיחה בזה שיגידו לו "זהבי אני מראש יודע שאתה צודק ואני טועה" אין סיבה להגיד לו ככה בשביל להרגיע אותו כי הכוונה שלי היא לשכנע אותו שהוא טועה (והוא באמת טועה..) פשוט אני ינסה להסביר לו את זה בצורה הכי טובה שיש
ואם יהיה לך זמן יגאל נסה להתקשר גם!

Old Post Feb-23-2005 22:11 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

כולכם מדברים על סמים כאילו זה איזה טאבו, משהו נורא ורע שצריך להסתיר מהאנשים שמנסים לבקר את סצינת הטראנס בארץ
בעיני זה שטות, מי אמר שסמים זה דבר רע?
זה רק דרך נוספת להנאה מקסימלית...נכון שזה לא מתאים לכולם, יש ויש.
ונכון שזה לאו דווקא צריך להתקשר למוזיקת טראנס
אבל עדיין, קפצו לסיבוב בפורומים השונים פה בטראנסאדדיקט ותגלו שהסמים בחלקים שונים בעולם תופסים חלק נרחב בסצינת הקלאבינג. תורם לאוירה, תורם לכיף תורם להנאה...אז למה לא בעצם?

אל נע תהיו צרי אופקים חברים...


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Feb-23-2005 22:34  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
כולכם מדברים על סמים כאילו זה איזה טאבו, משהו נורא ורע שצריך להסתיר מהאנשים שמנסים לבקר את סצינת הטראנס בארץ
בעיני זה שטות, מי אמר שסמים זה דבר רע?
זה רק דרך נוספת להנאה מקסימלית...נכון שזה לא מתאים לכולם, יש ויש.
ונכון שזה לאו דווקא צריך להתקשר למוזיקת טראנס
אבל עדיין, קפצו לסיבוב בפורומים השונים פה בטראנסאדדיקט ותגלו שהסמים בחלקים שונים בעולם תופסים חלק נרחב בסצינת הקלאבינג. תורם לאוירה, תורם לכיף תורם להנאה...אז למה לא בעצם?

אל נע תהיו צרי אופקים חברים...


אחי מה קשר עכשיו
אני לא מהמשטרה ולא מהאגודה למלחמה בסמים
אבל אני נגד אנשים שאיך שהם שומעים תמילה טראנס אומרים סמים
יעני אתה שומע טראנס אז אתה מסומם
זה שטויות..
זה בול כמו כל אלה שרואים בנאדם מרוקאי ישר אומרים ערס
סטיגמות והכללות
וזהבי גם נגד סטיגמות והכללות ככה שהוא אולי יבין אותי

Old Post Feb-23-2005 22:41 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Feb-23-2005 22:47  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...


אנלא מסכים איתך פה
אין בסמים שום דבר שעוזר לגוף שלך.

Old Post Feb-23-2005 23:24 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Huge-A
Dj / Producer



Registered: Jul 2004
Location:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
ומה שאני אומר זה שסמים לא אמורים להקישר אצל כולם למשהו נגטיבי דווקא
טראנס = סמים = רע
...


איך שאתה טועה אבל מזה בגדול...

תסתכל אז וגם היום על מוזיקת רוק ואוהביי הג'אנר עצמו ... כולם מעשנים חשיש לוקחים ל-ס-די ולא יודע מה עוד ..
וככה בכל ג'אנר עליי אדמות .. אין כזה דבר טראנס = סמים שכח מזה ומהר..

כי פה אתה בא להגיד לי שאתה משתמש.... אז תקן עצמך מותק ולך תקנה איזה אגוזי גם אהה


___________________
www.Huge-A.com
www.myspace.com/adirelimelech
Huge-A @ Agnosia Records

Old Post Feb-24-2005 01:18  United States
Click Here to See the Profile for Huge-A Click here to Send Huge-A a Private Message Visit Huge-A's homepage! Add Huge-A to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DJ-Kreing^^
Syncope



Registered: Jul 2001
Location: rothland

טוב שמעו אנשים, לא ביטאתי את עצמי כמו שצריך חחח
מה שהתכוונתי זה שאסוציאציה כזאת:
טראנס=סמים=רע
לא אמורה ישר לקפוץ אצל אנשים חסרי ידע לגבי מה שקורה...

זה הכל...


___________________

"The world is not beautiful. And that, in a way, lends it a sort of beauty."

--=My Music=--

Old Post Feb-24-2005 05:41  Israel
Click Here to See the Profile for DJ-Kreing^^ Click here to Send DJ-Kreing^^ a Private Message Add DJ-Kreing^^ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
טוב שמעו אנשים, לא ביטאתי את עצמי כמו שצריך חחח
מה שהתכוונתי זה שאסוציאציה כזאת:
טראנס=סמים=רע
לא אמורה ישר לקפוץ אצל אנשים חסרי ידע לגבי מה שקורה...

זה הכל...


מסכים
זה בדיוק הטענה שלנו אל זהבי..
הוא בטוח מתכוון לפסי טראנס ושם אני מסכים איתו בכל הרייבים של הפסי בדוק יש מלא סמים!
אבל בארמין בפארק אנלא מאמין שהיה כמות סמים כמו ברייב פסיכודאלי...

Old Post Feb-24-2005 12:27 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco



Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue

זהבי: הלו

אני: זהבי מה שלומך

זהבי: עוד יום

אני: תשמע זהבי אני רציתי לדבר על הקטע של ההצעת חוק החדשה שלמי שלא יודע יצאה בעקבות הרצח של הנער רענן ז"ל במועדון בשפיים לפני חודשיים בערך, למי שלא יודע החוק אומר שלא יימכר אלכוהול אחרי 11 בלילה ומקומות בילוי ייסגרו ב-2 בלילה בדיוק

זהבי: תשמע לדעתי זה חוק מפגר ומטומטם מי שהמציא אותו לא יודע מאיפה הוא יצא אפילו בבריטניה הבינו שאי אפשר לעצור אנשים מלשתות ואם יעבור כזה חוק יווצר לנו מצב כאן של אנשים שהולכים עם שקיות נייר חומות ובקבוקי ג'ק דניאלס ברחובות וזה פשוט אבסורד.

אני: כן זה נושא אחד שאני לגמרי מסכים הנושא השני הוא שאחותו של הנער אמרה שזה בגלל אבטחה לקויה שקיימת במועדונים ואני רוצה להגיד שהיא לא יודעת כמה היא טועה מועדונים היום אנשים לא נכנסים עד שלא עוברים חיפוש מראש ועד רגל ולפעמים כמה פעמים יש מועדונים אפילו שיש בהם גלאי מתכות

זהבי: כן ידוע יש מקומות שבהם אפילו יש עודף אבטחה

אני: כן עכשיו לחלק השני של החוק שמדבר על סגירת מקומות בילוי בארץ בשעה 2 בלילה בדיוק הייתי רוצה להגיד משהו

זהבי: דבר

אני: תראה הרבה אנשים לא יודעים את זה אבל ישראל בעשור האחרון התפתחה מאוד בקטע של חיי לילה והוציאה מעצמה המון יוצרים ואמנים מוכשרים בסצינת המוזיקה האלקטרונית, בזכות מועדונים כמו הטי אל וי והווקס שמביאים לנו אומנים נחשבים מידי שבוע לישראל המצב פה הולך ומשתפר והרבה אמנים הולכים להגיע לפה בזמן הקרוב והחוק הזה פשוט יחסל את השיפור הזה בחיי הלילה של ישראל וחבל.
חוץ מזה אני חייל כיום שנמצא כל השבוע בצבא ויש לי רק את החמשוש לבלות עם חברים ולצאת למסיבות ולהתפרק קצת להנות ולשכוח מכל המצב...


זהבי (קוטע): תגיד לי אני רוצה לשאול אותך לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות יש עוני יש אבטלה אנשים נלחמים על 20 שקל בשביל לקנות לחם וגבינה ואתה חצי שעה חופר לי בשכל על קלאברים עשירים שהולכים לטי אל זובי ושמוקס את מי זה מעניין יש אנשים שאין להם כסף ללכת ולקנות לילד שלהם ספרים לבית ספר ולא יכולים לגמור את החודש או לשלם שכר דירה אתה בטח מפרק איזה אלפייה כל סופשבוע על אקסטות וטריפים ואלכוהול

אני: אני בחיים שלי לא נגעתי בסם ואני בא נטו בשביל החברים והמוזיקה

זהבי: אתה רוצה להגיד לי שבחיים לא לקחת איזה כדור במסיבה בחייך לך תעבוד על מישהו אחר אני לא מאמין לזה

אני: נשבע לך לא נגעתי אף פעם

זהבי: אז איך אתה מסוגל להיות במועדון 8 שעות ולשמוע את הפיצוצים האלה באוזניים

אני: כי זאת המוזיקה שאני אוהב וזאת המוזיקה שהחברים שלי אוהבים ודרך המועדונים האלה והאומנים שמגיעים אני נהנים כל שבוע ושוכחים קצת מכל העוני וההתנתקות והאבטלה דווקא בגלל שיש פה את כל הבעיות האלה יש לנו את הסופשבוע קצת לשכוח ולהנות אז גם את זה לקחת לנו?
האנשים האלה שמביאים לפה את חיי הלילה הם אלה שצריכים לקבל את הפרסים האמיתיים על זה שהם עושים לעם הזה קצת טוב על הנשמה במקום לשמוע כל היום על כמה רע פה ואתה מכליל אותם כמסוממים ושיכורים כי הם מבלים במועדונים.
אם תבוא למועדונים תראה איך אנחנו נהנים בלי סמים אלא נטו מהמוזיקה באים להתפרק ולהנות

זהבי: יאללה שיהיה לך פירוק נעים שסצינת הקלאברים והטראנס תפרח ותשגשג ויאללה פרסומות...


כמובן שהשיחה היא בקיצור
לדעתי הוא ויתר קצת בסוף ולא הלך איתי ראש בראש לגמרי כנראה הוא ידע שאני צודק ולא היה לו מה להגיד...


___________________


SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!

Old Post Feb-24-2005 13:02  Israel
Click Here to See the Profile for Scorchio Click here to Send Scorchio a Private Message Add Scorchio to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

טוב תהיו בעניינים זהבי שם זין על ההתנתקות והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות "עזוב מה שחשוב לאנשים זה ההתנתקות" (בציניות) אז זה שהוא בא אומר לך "לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות" זה תכלס סתם בשביל לעצבן אותך ואני מתפלא עליו הוא לא אחד שעושה דברים כאלה
לא יודע למה הוא אמר את זה כי אני בטוח ב 100% שהוא לא חושב שההתנתקות זה מה שחשוב כרגע ושצריך להתמקד בבעיות אחרות

בקיצור אני גם רוצה לדבר איתו על הסמים
היום הבנתי מיגאל שזה לא זהבי באולפן וגם הייתי בים אז לא התקשרתי
יום ראשון אני יתקשר נראה מה ילך
בנאדם שרוצה סמים יעדיף לחסוך את ה 120 שקל כרטיס ולשים אותו על סמים אז שלא יזיין תמוח למה במסיבות שלנו זה לא מה שבולט

Old Post Feb-24-2005 14:28 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glenn-Holmes
Music Is My Passion



Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel

quote:
Originally posted by Shahar
טוב תהיו בעניינים זהבי שם זין על ההתנתקות והוא בכלל לא חושב שזה צריך לתפוס כזה מקום חשו והוא גם אומר את זה בשיחות "עזוב מה שחשוב לאנשים זה ההתנתקות" (בציניות) אז זה שהוא בא אומר לך "לא מעניין אותך דברים אחרים במדינה יש התנתקות" זה תכלס סתם בשביל לעצבן אותך ואני מתפלא עליו הוא לא אחד שעושה דברים כאלה
לא יודע למה הוא אמר את זה כי אני בטוח ב 100% שהוא לא חושב שההתנתקות זה מה שחשוב כרגע ושצריך להתמקד בבעיות אחרות

בקיצור אני גם רוצה לדבר איתו על הסמים
היום הבנתי מיגאל שזה לא זהבי באולפן וגם הייתי בים אז לא התקשרתי
יום ראשון אני יתקשר נראה מה ילך
בנאדם שרוצה סמים יעדיף לחסוך את ה 120 שקל כרטיס ולשים אותו על סמים אז שלא יזיין תמוח למה במסיבות שלנו זה לא מה שבולט


נחדד טיפה תעניין
זהבי תומך גדול בהתנתקות
הבעיה שלו היא שכרגע כל 120 נציגינו בכנסת עסוקים כמעט רק בזה
והוא יש לציין בעיקר מוחה כבר שנים על בעיות חברתיות שלא זוכות לטיפול כי הן לא מביאות רייטינג לפוליטיקאים
ופוליטיקאים שמקדישים ת עצמם לטיפול בבעיותתהאלה לא יתקדמו למשרות בכירות בפוליטיקה בארץ וסופם להמחק
(ראו מקרה תמר גוזינסקי מחד"ש שתמיד זכתה לקללות מיהודים על היותה יהודיה במפלגה ערבית - אף אחד לא הוקיר את תרומתה בכינון חוקים חברתיים חשובים ביותר בעשור הקודם)

ולכן זהבי הוא בעצם כמוני
אני אוהב את טיאסטו
פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר
אני תומך בטיאסטו
אבל כשיש לנגד עיני גם הרבה די גיים ויוצרים אחרים שאני אוהב יותר
אני מרשה לעצמי להמעיט בערך של טיאסזטו ולזלזל בו...

אבל זה רק כלפי פנים
בינינו
כלפי חוץ הגישה שלי היא שידעו שאני מעריך את פועלו
אבל מתעצבן שרבים תומכים בו סתם כשיש כל כך הרבה יוצרים ודי גיים מוכשרים לא פחות


___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation

Old Post Feb-24-2005 20:32 
Click Here to See the Profile for Glenn-Holmes Click here to Send Glenn-Holmes a Private Message Add Glenn-Holmes to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flotser
|Roots| Addict



Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני אוהב את טיאסטו
פי עשר מכל אמן היפ הופ פופ רוק או כל סגנון אחר


באמת?
אתה לא חושב שזה קצת טיפשי לחשוב בצורה הזאת?

אתה לא חושב שכדאי לנסות להיפתח לעוד סגנונות?
ולא פרוגרסיב!


___________________

Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire

Old Post Feb-24-2005 20:52  Israel
Click Here to See the Profile for Flotser Click here to Send Flotser a Private Message Visit Flotser's homepage! Add Flotser to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > הכללים הלא פורמליים של ILTA
Post New Thread    Post A Reply

Pages (32): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanyone know this track? please id asap. [2007] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWighnomy Brothers - "Pele Bloss" [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 12:15.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!