Originally posted by tijs08
Mijn stem gaat trouwens naar Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
Vet nummer, daar zou mijn stem ook heen gaan als ie niet naar Perception was gegaan. Maar ik zie dat Perception al bijna zeker gedraaid gaat worden.... BETER!
GVD ruim 3 maanden niet naar een goed feest gegaan.... ik heb er een zin in!
Apr-10-2005 14:44
dj_spare
Sjef Jembek
Registered: Apr 2002
hmm, nog steeds geen medereiziger gevonden, ik ga wel in mijn Remy denk ik, betekent wel dat ik een kaartje over heb
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by tijs08
He Remy, als je nou slim bent stem je voor een andere.... Open Your Eyes draaid hij toch wel! Die zit nog in bijna ieder setje van hem de laatste tijd
En ik ga dus ook eindelijk weer een keer feesten in de HMH!! Hopen dat Mark Norman het rustig aan doet, want heb natuurlijk het liefst zin in een feest in ISOS stijl en niet in de tegenwoordige trance stijl...
Mijn stem gaat trouwens naar Lange - I Believe (DJ Tandu Remix)
ja daar heb je ook wel gelijk in, daarom heb ik ook nog niet gestemd. Maar wat mij betreft staat er geen 1 slecht nummer op de ISOS serie en maakt het mij eigenlijk niet uit wat hij dat uur daar draait want alles is vet. Maar Open your eyes is goddelijk. Maar die word idd toch wel gedraaid.
Dus de eerste die wil dat ik voor een bepaald nummer moet stemmen moet het zeggen en dan neem ik dat nummer wel als stem. Zo ben ik wel, meest sociale jongen van de site. Dat was al reeds bekent natuurlijk..
En krijg met de dag meer zin in dit feest.
Is die voor Donnie?!!!???!!!!
Apr-10-2005 15:22
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
*Bambi-eyes*?
Apr-10-2005 15:28
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Mijn stem gaat uit naar Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
Apr-10-2005 16:46
subtrance
Senior tranceaddict
Registered: May 2002
quote:
Originally posted by Remy D
Dus de eerste die wil dat ik voor een bepaald nummer moet stemmen moet het zeggen en dan neem ik dat nummer wel als stem. Zo ben ik wel, meest sociale jongen van de site. Dat was al reeds bekent natuurlijk..
ik ben al een beetje aan het lobbyen geweest voor "hear you now". is een speciaal nummertje voor me dat ik nog nooit live heb gehoord. hij staat nu op 4 stemmen.
solarcoaster staat verrassend genoeg ook maar op 4 stemmen dus als je zelf liever die hoort dan vind ik dat ook nog wel een plaat die ik graag weer eens terug zou willen horen....
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Mijn stem gaat uit naar Billie Ray Martin - Honey (Chicane Club Mix)
ik dacht dat jij hier niet naar toe ging Onno? of wil je stiekem toch nog eens je ouwe held aan het werk horen?
Apr-10-2005 18:27
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Owjah,gaan we hard 2 get spelen meneer spare??
En als je al een ander hebt moet je dat eerlijk zeggen jah!!!
Apr-10-2005 19:20
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by subtrance
ik dacht dat jij hier niet naar toe ging Onno? of wil je stiekem toch nog eens je ouwe held aan het werk horen?
Plannen zijn er om gewijzigd te worden wij zijn hier dus wél van de partij ja
Apr-10-2005 19:38
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by subtrance
ik ben al een beetje aan het lobbyen geweest voor "hear you now". is een speciaal nummertje voor me dat ik nog nooit live heb gehoord. hij staat nu op 4 stemmen.
TranceRemy
Quality .. not Quantity !
PostPosted: Sun Apr 10, 2005 7:38 pm Post subject: Reply with quote Edit/Delete this post Delete this post
DJ Hooligan - Hear You Now (Grand Chillas Mix)
for my TA buddy subtrance hihi Smile