|
| quote: | Originally posted by tango
Ik denk dat het hele forum deze rakker ongeveer wel heeft, maar als dit niet het geval is stuur me dan effe een pm 
Dan even mijn visie over isos 4: CD1 begint lekker maar eindigt weer in de trance die ik tegenwoordig zo verafschuw [(C) DJ Jean 2005]
CD2 kan me totaal niet boeien. En zoals eerder gezegd, 'Bad' zo hoog pitchen is echt not done, zet die track dan ergens in het begin zodat ie langzamer is en nog lekker overkomt. Denk dat hij Junkie's remix van UR ook flink gepitched heeft, overigens wel een lekker remixje. Maar voor mij had hij het dus beter bij de eerste 3 isos kunnen laten en deze CD Nyana 2 noemen ofzo. Want ik verwachtte dus weer een heerlijk rustig mixje om een beetje te chillen, maar dat is dus zeker niet het geval. Deze mix neemt voor mij een beetje de magie van de eerste 3 delen weg. Erg jammer! |
Zou dan wel eens de laatste ISOS worden.. Want Magik 7 was ook stukken minder dan alle series ervoor.. (alvast vooruit denkend op reacties: niet dat Magik 7 niet goed is, alleen dat niet alle tracks op Magik 7 zijn classics, op de rest van de series wel! Er kwamen gewoon geen goede tracks uit!)
|