Kan het zijn dat de link het niet meer doet?
Damn, ben een paar dagen niet thuis geweest en had me verheugd sets die ik langs zag komen!
Alles lijkt down en dead..
Yousendit links verlopen na 7 dagen of 25 downloads, je bent dus net te laat.
Jun-24-2005 11:25
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Zit hem nu eindelijk rustig te beluisteren en wat een super vette Essential Mix van Deep Dish! Planet Funk - Overclockers Geniale plaat!
Iemand enig idee welke remix van Matthew Dekay - Behind Secret Borders door Masiello gedraaid wordt? Heerlijk plaatje
Jun-25-2005 11:03
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Jantjeuh
Iemand enig idee welke remix van Matthew Dekay - Behind Secret Borders door Masiello gedraaid wordt? Heerlijk plaatje
Kun je die uit een setje knippen en op je yousendit zetten? Ben erg benieuwd namelijk!
Jun-25-2005 11:27
Jantjeuh
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2003
Het bleek geen nieuwe remix te zijn.. het is Babak Shayan - Flowers (Dub) Samplet uit Behind Secret Borders denk ik, lijkt er iig veel op. Eigenlijk gewoon een dikke ripoff..
De echte die-hards zullen deze tune waarschijnlijk al maanden kennen en hij zal vast al wel eens langs zijn gekomen, maar ik vind het een erg vette track:
Inkfish vs Martin H - Eye Am (Original mix)
Jun-25-2005 17:19
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by TranceFool
De echte die-hards zullen deze tune waarschijnlijk al maanden kennen en hij zal vast al wel eens langs zijn gekomen, maar ik vind het een erg vette track:
Die ken ik zelfs!
Jun-25-2005 22:23
Roger
blaat
Registered: May 2004
quote:
Originally posted by TranceFool
erg relaxte track ja! die gasten van inkfish zijn helden
net als matthew dekay trouwens! Man wat een set helaas werkte het publiek niet echt mee.. Close My Eyes een keer live kunnen horen wat gaaaaf