Originally posted by staz
ARMIN OMG WTF FFS FU CHOON YO
nemen,, fan de va en underbar kväll. tack till alla som var där o byggde upp stämningen.
nåra låtar som lirades¨
armin vs g&d - zocalo (som första låt)
interstate - remember me (remix)
mark otten - so serene (remix)
dogzilla - without you (remix)
randy katana - play it loud/Louder (har inte lärt mig skillnaden på dem)
armin - shivers (alex morph vocal remix?)
bart claessen - playmo (1st play)
marcel woods - advanced
markus schulz - without you near (g&d remix) <-- sista låten
massa fler orgasmlåtar
+ The Police - Message In A Bottle (Sander Van Doorn Remix)
+ Jonas Steur - Castamara (Original Mix)
Det var Alex Morph Dub Mix av Shivers eftersom det bara var refrängen som sjöngs.
Och så var det Orkidea Remix av Way Out West - Killa.
Ja.. If there is a God, it's Armin van Buuren.
Killen är ju helt jävla makalös. Fattar inte. Jag var helt mental hela kvällen. Och Remy... Tokröjde till hans set också! Superskön musik! Om någon på något sätt lyckades anteckna vad han spelade, let me know asap!
Tog många bilder, men inte tillräckligt. Batteriet tog slut.
Det här var årets party för mig. Det var overkliget att vara så nära Armin... Det var overkligt.
Mental kväll. Kul att träffa några av er. Såg säkert fler, men kände väl inte igen er. Träffade Steve och hans två polare (som jag inte kommer ihåg vad de hette) och så hälsade jag på NooN. Kul att ses guys!
Hoppas att Armin kommer till Sverige fler gånger. Vi behöver honom här.
Var det någon mer än jag som noterade att vakterna verkade ha det sjukt lugnt och knappt något att göra?
Oct-21-2005 12:20
Laszlo
The weekend has landed
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
quote:
Originally posted by anuga
Agree...
Sjukt bra för Sverige och bra "förebild"
Hände bara en incident under hela kvällen, en för full människa, annars var det lugnt.
Då håller vi tummarna för att narkotikaspanare och medier var där även denna gång så de får sig en rättvis uppfattning av vår kultur och att våra fester faktiskt är mer städade än de flesta andra...
Oct-21-2005 13:27
Snowave
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2002
quote:
Originally posted by xPROXYx
Är inte helt nykter än, har sovit i ca 90 minuter ska iväg till skolan me bussen om 8 minuter så hinner inte gå inte på armin så detaljerat.
Jag tyckte att armin körde alldeles för hårt, ja e en liten proggbitch så när lilla armin manglade på Yoji-stuk va d inte så bra, men spelningen va grym ändå.
Fick träffa guden*weee*, han lovade att inte stämma mig för tatueringen=)
Puss o kram på er alla
*vinglar iväg till bussen mot flempan*
Hur kan man gnälla att nån körde för hårt. Hade varit en anan försåelse om man sa att han lirade för mesigt. Dvs du fick för mycket valuta för pengarna. Det blev för mycket för Dig.
Hahahaha
Oct-21-2005 14:14
K-PAXian
On A Beam of Light
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by eng3l
Kvällens höjdpunkt; Kuffdam & Plant - Summerdream
Det var Whiteroom Remix, eller hur? Lyssnade på Original Mix och kan inte komma ihåg den, men Whiteroom Remix lät istället väldigt bekant. Rätt? Fel?
Oct-21-2005 14:22
xPROXYx
tranceaddict
Registered: Dec 2004
quote:
Originally posted by Snowave
Hur kan man gnälla att nån körde för hårt. Hade varit en anan försåelse om man sa att han lirade för mesigt. Dvs du fick för mycket valuta för pengarna. Det blev för mycket för Dig.
Hahahaha
Haha ja d blev verkligen för mycket för lilla mig, hade förberett mig på att få höra lite klassiker, typ så som Ferry körde, men istället fick man kramp i benen redan efter första timmen! Men Armin kommer ju alltid att vara Armin
Inte för att va en bitch men ja tycker att dom borde ha planerat låtvalet lite bättre, liksom man hörde jue "Without you near" 3 gånger och "Killa" 2 gånger......
Dessutom en av de "lugna" låtar Armin körde va Zocalo och False Light....
Annars va d en askul kväll, massa trevligt TA folk på Bullen också
NÅgon som kan id'a låtar från remys set ?? hörde bara sista 45-50 min, kände typ bara igen 'bad deal', framför allt låten 'welcome to the club' bom bom bom bom !! ID ?!
Oct-21-2005 14:39
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Omg, fyyyy faaaan va bra det var
Missade förfesten tyvärr dock, hade vart kul o träffat lite fler Swetas, men träffa ändå ganska många där inne...
Gick direkt från tåget till skolan typ, gaaaanska slut nu hehe
Oct-21-2005 15:10
eng3l
tranceaddict in training
Registered: Nov 2003
quote:
Originally posted by K-PAXian
Det var Whiteroom Remix, eller hur? Lyssnade på Original Mix och kan inte komma ihåg den, men Whiteroom Remix lät istället väldigt bekant. Rätt? Fel?
satt o klura på det oxå, PvD har ju släppt en vinyl med remix på den oxå, den och whiteroom låter ganska lika, kommer inte helt ihåg vilken det va, men någon av dom va det SJUUUUUUUK LÅT!!!