Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dj George's presents 'Pulse Factory'
Pages (61): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:
Originally posted by severnayaprods
Je dirais même qu'ils font partie des pays membres de l'ONU...

Suisse/Suede/Egypte

Je dirai meme Finalnde plutot que Suède

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Jan-12-2007 16:49  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Kartman
Je dirai meme Finalnde plutot que Suède

mdr ouais owned c'est parceque je pensais a Airbase

DTF il nest ni d'origine Suedoise ni FINALNDEaise mais FINLANDAISE

Old Post Jan-12-2007 16:51  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Romain
Romeijn van den Taar

Registered: Jul 2002

Bien relevé Thib, on se perd dans le flot de conneries

Old Post Jan-12-2007 17:12  France
Click Here to See the Profile for Romain Click here to Send Romain a Private Message Add Romain to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by Romain
Bien relevé Thib, on se perd dans le flot de conneries

Hmm ta sig me fait penser a cette histoire de m&ms bleus dans le 51eme Etat, je devrais me le refaire je le trouve enorme cte film, et pis ya Synaesthesia dedans

Old Post Jan-12-2007 17:14  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
STEF59
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

quote:
Originally posted by severnayaprods
Je dirais même qu'ils font partie des pays membres de l'ONU...

Suisse/Suede/Egypte

Merci de m'avoir corrigé. Je dispose d'une liste de tous les producteurs de trance avec leurs pays, et sur Israel, j'avais ceux-ci, ce qui n'est en effet pas le cas, après vérification.
Je voulais dire à Simon59 que le choix de Guy Gerber est un choix personnel, car s'il est vrai qu'il est joué dans les playlists des dj du Pulse, pas grand monde le connait vraiment. Y'aurait peut-être eu plus de monde avec un autre dj. Et pour son style, y'a des dj qui font dans le même style, et qui viennent de moins loin.
Donc, pour Israel, il me reste : the flash brothers, gate42, inner & outer, maor levi, mesh,moshic, robert gitelman, shane 54 et yahel. (Astral projection, non merci)

Old Post Jan-12-2007 19:13  France
Click Here to See the Profile for STEF59 Click here to Send STEF59 a Private Message Add STEF59 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Thib'
Vous vous sucez bien?

quote:
Originally posted by STEF59
shane 54

Hongrie

Old Post Jan-12-2007 19:20  Uzbekistan
Nightflowers
prog lover

Registered: Jan 2002

quote:
Je voulais dire à Simon59 que le choix de Guy Gerber est un choix personnel, car s'il est vrai qu'il est joué dans les playlists des dj du Pulse, pas grand monde le connait vraiment. Y'aurait peut-être eu plus de monde avec un autre dj. Et pour son style, y'a des dj qui font dans le même style, et qui viennent de moins loin.

et ?
je connais pas ce DJ mais c'est peut etre justement une bonne occasion pour lui de se faire connaitre, je vois pas où est le problème

WAYS OF CONSCIOUSNESS On PARIS ONE (P1 Trance)
Every Saturday @ 4pm, Monday @ 8am + Thursday @ 0am (GMT+1)
OUT NOW ! : Axelle Roch - Serial Lovers (Nightflowers pres. Neurologik Remix) [MPDR092]
Also available :
A Boy And A Radio - Continuum (Nightflowers pres. Wild Symmetry Remix) [MPDR083]
Ness - Balloon (Nightflowers pres. Neurologik Dub) [MPDR063]

Old Post Jan-12-2007 20:16  France
Click Here to See the Profile for Nightflowers Click here to Send Nightflowers a Private Message Visit Nightflowers's homepage! Add Nightflowers to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
benjamin
I love humppa

Registered: Dec 2002

quote:
gate42

suedois

quote:
mesh

hollandais

quote:
(Astral projection, non merci)

c'est pourtant bien

Old Post Jan-12-2007 20:26  France
Click Here to See the Profile for benjamin Click here to Send benjamin a Private Message Add benjamin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
il est pas mort ?

Old Post Jan-12-2007 20:29  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

quote:
Originally posted by benjamin
suedois

hollandais

quote:

c'est pourtant bien

Je dirais plutôt , c'était bien (même si l'ami Yahel Chabs va pas aimer que je dise çà)

PS: Vivement les prochaines soirées à Glasgow (Autriche)

Old Post Jan-12-2007 20:39  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Defcon_7
Alive & kickin'

Registered: Feb 2004

05.12 : Time Warp NL (tbc)

Old Post Jan-12-2007 20:59  France
Click Here to See the Profile for Defcon_7 Click here to Send Defcon_7 a Private Message Visit Defcon_7's homepage! Add Defcon_7 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
STEF59
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2004

Vraiment, ma liste est à mettre à jour. Si je vais un de ces jours en Israel, je n'aurai pas l'occasion de voir Sean Tyas. Le moyen le plus simple est d'aller sur thedjlist.com et de cliquer sur le drapeau, et d'avoir la liste de tous les dj's Israeliens. Guy Gerber est classé 16e de son pays. (ce qui est assez représentatif, vu le nombre de votants). Flash brothers et Robert Gitelman resptectivement 13e et 9e. Le pole-position est occupé par la psy-trance/goa. Guy Gerber devrait venir avec Astral projection au Pulse-Factory. Le mélange des genres !

Old Post Jan-12-2007 22:54  France
Click Here to See the Profile for STEF59 Click here to Send STEF59 a Private Message Add STEF59 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Dj George's presents 'Pulse Factory'
Post New Thread    Post A Reply

Pages (61): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Jean - Madhouse 30-06-2006 [2006] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackArmin - "Blue Fear" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 03:03.

Forum Rules: