|
awel ik zat nou feitelijk net hetzelfde te denken!?
dat als ge zaterdagnacht ganse nacht gaan draaien zijt ge de zondag es niet veel zin hebt kan ik begrijpen, but what about monday,....friday en zelfs zaterdag ge gaat mij toch nie vertellen dat ge in gans die week niet 1 uurken tijd hebt?
zet u es achter u draaitafel ipv lekker lui in uwen zetel voor tv te hangen, leeghangers 
toch geen schrik om te verliezen? 
verliezers zijn niet diegenen die niet gewonnen hebben, maar diegenen die opgeven 
ma bon ieder zijn zin en mening natuurlijk
aan iedereen die tch mee doet => veel suc6!!!
___________________
www.djmoondust.be
|