die heeft er volgens mij al heeeeel lang niks meer aan gedaan...
Oct-10-2006 20:49
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
*blablabla*
Weer een plaatsje gestegen, had beter vanaf het begin men team aangepast ipv enkel de laatste 4 wedstrijden
Ik ook zo te zien!
Oct-11-2006 05:47
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by robin
Wtf heeft jp voor ballen team
'Ik kan toch niet meer winnen dus doe ik niet meer mee'. Goede levensmentaliteit heb je dan
Maareh..Jasper, denk je dat je me nog gaat inhalen?
Heb Massa gekocht, dus ik DENK dat ik wel flink wat punten heb
Zie nu overigens dat ik iets van 48ste sta in het algemeen klassement, dat had ik echt niet verwacht! Als ik in het begin iets beter had gewisseld had ik bij de 1e 10 gestaan. Maarja...had had had..daar heb je geen zak aan
Oct-21-2006 20:29
eieregooie
Perceptions
Originally posted by SnuggLe
'Ik kan toch niet meer winnen dus doe ik niet meer mee'. Goede levensmentaliteit heb je dan
lol, een spelletje zegt toch niks over je levensmentaliteit man
Oct-22-2006 00:31
robin
OMGTTFOWTISFBIDK
Registered: Feb 2003
Hoelaat komt het op tv?
Oct-22-2006 00:58
SnuggLe
drs. Betweter
quote:
Originally posted by eieregooie
lol, een spelletje zegt toch niks over je levensmentaliteit man
Ha jammer man, hap dan even
19:00 uur wordt het uitgezonden. Dus zappen tussen F1 en Feyenoord-Ajax!
Oct-22-2006 07:28
eieregooie
Perceptions
Ow, is al geweest ook
Oct-22-2006 16:02
MennoB
Not Addicted Yet
Was weer een leuke race om naar te kijken. Schumacher deed er alles aan om zo hoog mogelijk te eindigen. Jammer dat hij een lekke band had (volgens mij niet door Fisichella veroorzaakt maar door de troep die bij opkomen rechte stuk lag van de auto van Rosberg, die er ook weer lekker af stuiterde!!) maar hij heeft toch wel een beere sterke race gereden! Snelste ronde (0,4 los van massa en zelfs een seconde op Alonso) en hoogste topsnelheid. Hij haalde echt alles uit de kast! Veel had hij toch niet te verliezen. Geweldig.. Voor mij de man van de race, samen met Button, die onopvallend ineens in de top reed en uiteindelijk nog 3de werd! Knap.
Volgens mij heb ik voor FOK niet echt goed gescoord. Mja volgens mij toch nog 4de geworden dit seizoen. Ik neem aan dat niemand Snuggle nog in heeft kunnen halen, dus bij deze Bram.. Gefeliciteerd!
Oct-23-2006 08:05
SnuggLe
drs. Betweter
Ik wacht nog even met de felicitaties in ontvangst te nemen... maar heb wel 459 punten (met Massa in mijn team), dus ik ben wel benieuwd of Jasper nog dichtbij komt!
Oct-23-2006 16:58
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
Ik dacht geleerd te hebben van mijn slechte keuzes vorig jaar, maar ik heb het er dit jaar zowaar nog slechter van afgebracht
Anyway, there's always next year.. Ik blijf supporteren voor Kimi, ik hoop dat zijn moment eraan komt volgend seizoen.
Oct-23-2006 17:42
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by TOR
Ik dacht geleerd te hebben van mijn slechte keuzes vorig jaar, maar ik heb het er dit jaar zowaar nog slechter van afgebracht
Anyway, there's always next year.. Ik blijf supporteren voor Kimi, ik hoop dat zijn moment eraan komt volgend seizoen.
effe vraagje hierover omtrend... anders altijd een McLaeren fan geweest?
Zoja, waarom hem dan blijven supporteren?
Pas op, Kimi was/is ook mijn favo ze
Oct-23-2006 19:22
SnuggLe
drs. Betweter
Gewonnen!!!!!!!!!1
En dat voor het 3e (of 2e?) jaar op rij! Eat that Jasper
Wel een mooi klein verschil .. maar niet achter Jappi0 en daarna Robin.
Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker.