Jammer dat niet alle beste spelers meededen. Dan zou het een leukere wedstrijd zijn.
Scheids fluit wel vaak, huilerd
Jun-21-2006 20:42
eieregooie
Perceptions
Registered: Jan 2002
BZRK
headcase
Registered: Aug 2003
Boulahrouz Topper
Topher Jones feat Meredith Call - Benediction // Imogen Heap - The Moment I Said It (Ben Brown Remix) // Probspot - Crimes Of Passion // Tkac & Haverlik - Leeane (Kalafut & Fygle Remix) // Luke Chable - Melburn (Am Bee En Tea Mix) // Mogwai - Hunted By A Freak (Attention Deficit's Leave A Light On Mix)
Music never separated people. No one style music is better than the other and no one style is truer than the other. It's all music !!
Please ID this track
Jun-21-2006 21:20
Dj_Day-V
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2004
Originally posted by BZRK
Boulahrouz Topper
+1 Zeer "underrated"
Jun-21-2006 21:30
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by Dj_Day-V
Jammer dat niet alle beste spelers meededen. Dan zou het een leukere wedstrijd zijn.
idd, als ze er vol voor zouden gegaan zijn zouden we pas een leuke wedstrijd gekregen hebben. het was maar een matige partij.
Jun-21-2006 21:33
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
Beide B-elftallen maakten er niet het spektakel van dat ik verwacht had. Jammer...
Idd, verdiend imo zeker een basisplaats. Gaat een mooi duo vormen met Kompany bij Hamburg.
Match zelf was maar flauw voor een neutrale kijker. Ik had vooral bij argentinië de indruk dat ze niet voluit gingen, maar ik vond Nederland wel al iets beter spelen dan in de vorige matchen. Tevez blijf ik wel een goeie speler vinden, loopt veel, gaat de bal vragen, scorend vermogen (al scoort hij vandaag niet) en technisch toch goed. Riquelme vond ik wat ontgoochelen, Messi was bij momenten wel genieten.
btw: Bij Ivoorkust stond Aruna in de ploeg en hij scoort toch 2x. Ik snap echt niet hoe een Aruna Kone of Romaric voorrang konden krijgen op hem.
Last edited by Shadowkid on Jun-21-2006 at 21:46
Jun-21-2006 21:39
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Shadowkid
Ik snap echt niet hoe een Aruna Kone of Romaric voorrang konden krijgen op hem.
Aruna is misschien al 2 jaar volledig uit vorm? Wat heeft hij de laatste 2 jaar nog bewezen? Buiten enkele goeie prestaties met de nationale ploeg? Kone speelt dacht ik toch goed bij PSV. En Romaric die speelt op een andere positie. En bij zijn invalbeurten in de eerste 2 matchen vond ik Aruna echt niet goed.