Registered: Jan 2004
quote:
Originally posted by Devilex
Voorbeelden niet maar er zijn er altijd zo, mensen die het niks kan schelen en die zich liever met de hele zaak niet bemoeien.
haha, zo typisch Eerst wat onzin zitten verkondigen, en als iemand dan vraagt om dat ook maar met 1 vb te staven kunt ge ni.
Jun-28-2006 10:09
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Ok ok vergeet wa ik zei, djeezes hier wordt iemand echt voor 't minste de grond ingeboord
Jun-28-2006 10:15
Bertn
aka B!rD
quote:
Originally posted by Devilex
Ok ok vergeet wa ik zei, djeezes hier wordt iemand echt voor 't minste de grond ingeboord
ach nee staaf uw beweringen gewoon met argumenten/bewijzen/voorbeelden ?
Jun-28-2006 10:18
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Ik heb gehoord dat elke belgische rechter die een allochtoon veroordeelt vroeg of laat een kogel door z'n kop krijgt... Voorbeelden ken ik echter niet
Neenee serieus, ge moet u nu ook nie op geruchten gaan baseren hé
Je moet proberen opletten dat je niet enkel zegt wat je wilt geloven... Een gevaarlijke afleider ; Daarom moet je enig voorbehoud in acht nemen bij zo'n stellingen.
Jun-28-2006 10:23
Bertn
aka B!rD
quote:
Originally posted by Push2005
Ik heb gehoord dat elke belgische rechter die een allochtoon veroordeelt vroeg of laat een kogel door z'n kop krijgt... Voorbeelden ken ik echter niet
Neenee serieus, ge moet u nu ook nie op geruchten gaan baseren hé
Je moet proberen opletten dat je niet enkel zegt wat je wilt geloven... Een gevaarlijke afleider ; Daarom moet je enig voorbehoud in acht nemen bij zo'n stellingen.
het ergste van allemaal is: dergelijke geruchten worden door iemand verzonnen, doorverteld, door een ander erger gemaakt en weer doorverteld, enzovoort. En zo wordt een ganse bevolking weer bang gemaakt
Jun-28-2006 10:24
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by Bertn
haha, zo typisch Eerst wat onzin zitten verkondigen, en als iemand dan vraagt om dat ook maar met 1 vb te staven kunt ge ni.
Hamers en zijn 'bende'. Waren wel geen getuigen, maar jury.
Nuja, ik kan ook niet direct een zaak bedenken waar getuigen hunne kak ingetrokken hebben... Moest het aan mij liggen, ik zou toch oek da krapuul den bak indraaien.
quote:
Er werd ook gezegd dat die man de aanleiding gegeven had en eerst geweld had gebruikt.
Da vin ik gewoon over-gortig eh. De foto van die man gezien? Dat ziet der genen uit de "iemand naar de keel grijpt" zodanig dat de arme weerloze marokaantjes wel genoodzaakt waren hem dood te kloppen
Jun-28-2006 10:34
Bertn
aka B!rD
quote:
Originally posted by Tiger777
Hamers en zijn 'bende'. Waren wel geen getuigen, maar jury.
Nuja, ik kan ook niet direct een zaak bedenken waar getuigen hunne kak ingetrokken hebben... Moest het aan mij liggen, ik zou toch oek da krapuul den bak indraaien.
Da vin ik gewoon over-gortig eh. De foto van die man gezien? Dat ziet der genen uit de "iemand naar de keel grijpt" zodanig dat de arme weerloze marokaantjes wel genoodzaakt waren hem dood te kloppen
dit is een gerechtelijk onderzoek he. alle pistes moeten worden onderzocht, en de speurders mogen zich niet laten leiden door uiterlijke vooroordelen Je zal zien, dat onderzoek zal - zoals iemand hierboven al zei - zeer snel vooruit gaan, met al die getuigen.
Jun-28-2006 10:36
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Tiger777
Dat slaat ook nergens op he. Dienen Hans zag er ook nie iemand uit als iemand die moorden zou plegen.
Originally posted by djcresto
Of ge iemand vermoord met u handen of met een wapen maakt toch nieveel uit. En die Hans had het ook maar dezelfde dag gekocht.
Allé vooruit, eigenlijk heeft die man het gewoon gevraagd om doodgeklopt te worden. Aja, hij greep naar ene zijn keel als ze hem aan het afranselen waren. Meer zelfs, hij was'n racist.
Komaan, das volgens mij toch dikken bullshit eh en da weet ge volgens mij zelf ook.
Jun-28-2006 12:53
Tomorrow Traxx
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2005
Precies of ge kunt van iemand zijn gezicht zijn karakter afleiden