 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by Scorchio
האריה והלביאה יושבים בפנאן
פתאום מגיע השועל
אומר לאריה
"אתה יודע שאתה מניאק?"
אז הלביאה עונה לו
"הלו איך אתה מדבר זה מלך החיות"
אז השועל עונה
"סתמי תפה זונה"
הלביאה אומרת
"אריה אתה לא עושה משהו?"
אז השועל אומר
"את זונה והוא מניאק עכשיו סתמי תפה לפני שאני שם לך כאפה"
הלביאה אומרת לו
"שמור על הפה"
בום שם לה כאפה וברח
הלביאה אומרת
"עכשיו יהיה לזה סוף"
מתחילה לרדוף אחריו
רצה רצה רצה השועל נכנס בתוך צינור חלול והלביאה נתקעת
השועל בא מאחוריה ודפק אותה
הלביאה חוזרת לאריה ואומרת
"היום יהיה לזה סוף!!!"
אז האריה עונה לה
"תרגעי מה גם אותך הוא לקח לצינור?"
--------------------------------------------------------------------
שני רומנים הולכים ברחוב
אחד מהם רואה עציץ
אומר לחבר שלו
"תגיד מרקו אתה רואה מה אני רואה?"
עונה לו החבר
"כן פאול אני רואה, נו איך אנחנו לוקחים זה?"
"פשוט מאוד, אני עולה אתה שומר"
טוב
מרקו עולה למעלה
פתאום בא שוטר ושואל את פאול
"מה אתם עושים?"
אז פאול צועק למעלה
"מרקו תמשיך אני מדבר עם שוטר, תראה אדוני שוטר פה למעלה גר חבר שלנו מחר יש לו יומולדת, הוא קם בבוקר פותח חלון רואה עציץ במרפסת זה הפתעה זה נחמד"
השוטר אומר
"אני לא מסכים"
אז הרומני צועק
"מרקו שוטר לא מסכים תוריד עציץ"
--------------------------------------------------------------------
דוד לוי הולך לטייל בכינרת בתקופה שהיה שם איזה תנין
ואללה הוא מטייל על החוף ורואה תנין שבולע בנאדם ורואים רק את הראש של הבנאדם
אז הוא אומר לעצמו
"קיבינימאט האשכנזים האלה אפילו שק שינה לקוסט יש להם"
--------------------------------------------------------------------
האריה הצב והארנב לקחו יום חופש
עשו פיקניק
באים תופסים פינה
פותחים שולחן פורשים מנגל
ואללה יש סלטים צ'יפס הכל
רק מה שכחו את הבשר
אז האריה אומר
"שמישהו יביא את הבשר ואני מלך החיות אז אני לא מביא"
הארנב עונה
"מה יש לי חליפה חדשה אני ירוץ יתלכלך אני לא מביא"
אז הצב הסכים ללכת להביא
עוברת שעה, עוברות שעתיים
האריה אומר
"כוס אימא של הצב הזה עד שלקחתי יום חופש שיבוא כבר!!!"
עוברות שלוש שעות, עוברות חמש שעות
עוברות שמונה שעות
השועל והאריה עוד שנייה מתפוצצים רוצים להרוג את הצב
"קיבינימאט הצב הבנזונה הזה שיבוא כבר עד שיש יום חופש אני תופס אותו אני קורע לו את האימא"
אז הצב בא להם פתאום מהצד ואומר
"חברה אם אתם ממשיכים ללכלך ככה אני לא ממשיך ללכת להביא את הבשר"

--------------------------------------------------------------------
שתי בלונדיניות הולכות ברחוב
אחת רואה מראה
מסכלת ואומרת
"שיואו שיווווווווואו"
אז חברה שלה עונה לה
"מה מה?!?"
ההיא עונה לה
"היא מזה מוכרת לי!!!"
אז חברה שלה לוקחת ממנה את המראה ואומרת לה
"מטומטמת זאת אני!!!"
--------------------------------------------------------------------
אבא ובנו יושבים בבית רואים טלוויזיה בסתלבט
הבן שואל את האבא
"אבא מה יש בטלוויזיה?"
האבא עונה
"שנייה אני יגיד לך"
עוברות 20 שניות
הבן שואל שוב
"אבא מה יש בטלוויזיה?"
"שנייה אני יגיד לך!!@!#$!"
צועק עליו האבא
עוברות עשר שניות
"נו אבא מה יש בטלוויזיה?!?!"
אז האבא עונה לו
"אוהווווו גם עיוור גם נודניק?
---------------------------------------------------------------------
עשרה חיילים אחרו לטירונות ביום הראשון של הצבא
ואללה המפקד אומר להם
"חברה עוד לא קם החייל שיאחר אצלי למסדר
אחד אחד אתם אומרים לי עכשיו למה איחרתם
אחרת חצי שנה בכלא"
טוב נכנס הראשון למשרד והמפקד שואל אותו למה הוא איחר
"שמע המפקד אני קם בבוקר מתלבש מצחצח שיניים
יוצא החוצה שם לב שיש שביתה בחברת האוטובוסים
אז ניסיתי לעצור טרמפ
פתאום באה עגלה עם סוסה אז אני עולה עלייה ופתאום התפגרה הסוסה באמצע הדרך אז דפקתי ריצה לבסיס ואיחרתי"
אז המפקד אומר לו
"טוב זה נשמע לי לא כל כך הגיוני אבל בסדר"
ככה עונים לו השמונה האחרים והמפקד כבר נמאס לו מהתירוץ הזה
בא החייל האחרון
והמפקד שואל
"למה איחרת?@#$?!@#?"
אז החייל אומר לו
"שמע קמתי בבוקר ציחצחתי שיניים, ראיתי יש שביתה בחברת אוטובוסים"
המפקד כבר מתפוצץ
"נו?@#$?#@$"
"ותפסתי טרמפים עד שבאה עגלה עם סוסה ועליתי"
המפקד שואל נו אז למה איחרת בחצי שעה?!?!??@#$?@#?$@!#?$?!@#"
החייל עונה לו
"למה?!?!?!, למה כל הדרך הייתה מלאה סוסים מתים זה למה!!!!" |
פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלוף!!!!
|
|
Aug-23-2002 10:21
|
|
|
 |
 |
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco

Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
|
|
|
Aug-23-2002 10:52
|
|
|
 |
 |
Scorchio
Sorry! We Are Circoloco

Registered: Apr 2001
Location: Lexicon Avenue
|
|
|
רומני ופרסי נוסעים יחד לאילת
בלילה הם הלכו לקזינו ביריחו
לכל אחד היה מאה דולר
הפרסי לא ביזבז כלום
הרומני בהימור אחד שרף את כל המאה דולר.
טוב אז הם חוזרים למלון
הפרסי הולך לישון ושם את המאה דולר בתנ"ך בפסוק
"לא תגנוב"
הולך לישון קם בבוקר רואה חמישים דולר בפסוק
"ואהבת לרעך כמוך"

----------------------------------------------------------------------
שני פרסים היו חברים מה זה טובים
חברים בדם
אין אי אפשר היה להפריד ביניהם
עד שיום אחד, אחד מהם החליט שהוא נוסע לארצות הברית
טוב הם נפגשים אחרי 20 שנה
"יעקב!, ואללה שניייייים, מה איתך?!"
ההוא עונה
"ואללה אל תשאל, הפסדתי הכל, נשרף לי העסק, אישתי עזבה אותי, אפילו שרוכים לנעליים אין לי כסף לקנות"
אז הפרסי השני מוציא מהכיס סטפה של דולרים ככה איזה מאה שטרות של אלף דולר קשורים בחוט.
בא מתחיל לפרום את החוט נותן לחבר שלו אומר לו
"קח לפחות קשור תנעליים"

----------------------------------------------------------------------
שני מרוקאים נפגשים
"ארמונד בא לך לשחק שש-בש?"
"עזוב בוא נלך מכות ישר וזהו"
----------------------------------------------------------------------
בבר הולך ברחוב ורואה את חבר שלו
"אה בבר, מה שלומך?
המון זמן לא ראיתי אותך מה אתה עושה בחיים?"
בבר עונה לו
"אני לומד באוניברסיטה, היום למשל למדנו אינסטינקטים"
אז ההוא שואל
"מה זה אינסטינקטים?"
בבר מסביר
"תראה, אני עכשיו שם את היד על הקיר פה, אתה כמו שאתה הג'אבר של השכונה קח תנופה של עשר מטר ותן לי אגרוף ליד"
אז הוא עונה לו
"מה אתה משוגע אני יגמור לך על היד שבועיים לא תוכל להזיז אותה"
בבר עונה
"סמוך עליי"
טוב ההוא לוקח תנופה רץ רץ רץ
איך שהוא בא להכות בבר מזיז את היד והוא נכנס בקיר
"אחחחחחחחחחחחח יא מניאק הרסת לי את היד!!!"
בבר אומר לו
"שמע זה אינסטינקטים
אני רואה יד שלך באה אני מזיז יד שלי"
טוב ההוא הלך לים לקרר את היד מהמכה שחטף מהקיר
רואה את חבר שלו ז'וז'ו
ז'וז'ו שואל
"אה חיים מה קורה איתך איפה אתה לא רואים אותך מה אתה עושה בחיים?"
אז חיים עונה לו
"ואללה עכשיו ראיתי את בבר הוא לימד אותי אינסטינקטים"
ז'וז'ו שואל
"מה זה אינסטינקטים?"
אז חיים יוצא מהמים ומחפש קיר להדגים לו
לא מוצא קיר
אז הוא שם את היד מול הפנים ואומר לז'וז'ו
"תראה, תן לי אגרוף ליד"

----------------------------------------------------------------------
מרוקאי מגיע הביתה עצבני
מה זה עצבני
ע-צ-ב-נ-י מאוד
בא לאישתו אומר לה
"ז'ורז'ט תביאי סכין"
"למה?"
"תביאי סכין!!! אין לי כוח להסביר אני עצבני תביאי סכין!"
טוב היא מביאה לו סכין והוא אומר
"תעשי לי על הגב עשר פסים אנכיים ישרים"
"מה?! למה?~?~?"
"תעשי כבר אני עצבני פשוט תעשי!!!"
טוב היא עושה לו עשר פסים
"עכשיו עשר פסים מאוזנים"
"למה ?!!?! כפרה עלייך למה כולך דם"
"תעשי!!!! אני עצבני תעשי!!!"
טוב עושה לו עשר פסים
"עכשיו תציירי לי על הגב מ 1 עד 10 ומ א עד י"
טוב היא לוקחת מהר טוש מציירת לו על הגב
והוא אומר לה
"עכשיו תגרדי לי ב 5ד"
----------------------------------------------------------------------
מרוקאי אחד חוזר הבייתה רואה את אישתו מקרצפת את הריצפה על ארבע
בלי לחשוב פעמיים נכנס בכל הכח מפמפם חצי שעה
גומר שואל את אישתו
"נו גמרת?"
אישתו עונה לו
"לא יש לי עוד שני חדרים"

----------------------------------------------------------------------
אחד רואה את חבר שלו ברחוב שואל אותו
"אה יצחק איפה אתה שנים לא רואים אותך מה אתה עושה בחיים?"
"ואללה שמע אני לומד לוגיקה"
"מה זה לוגיקה?"
שואל החבר
"תראה אני יסביר לך
יש לך בבית אקווריום?"
החבר עונה לו
"כן"
יצחק אומר
"יפה אז זה סימן שאתה אוהב דגים"
החבר עונה לו
"כן"
"יפה ואם אתה אוהב דגים אתה אוהב גם חיות"
החבר עונה לו
"כן"
"ואם אתה אוהב חיות אתה אוהב גם חתולים?"
החבר עונה לו
"כן"
"ואם אתה אוהב חתולים אתה אוהב גם חתולות"
החבר עונה לו
"כן"
"ואם אתה אוהב חתולות אתה אוהב גם נשים ומזה אנחנו מגיעים למסקנה שאתה לא הומו"
"אהההההההההה יפה"
עונה החבר
אז ההוא התלהב והלך גם ללמוד לוגיקה
אחרי כמה שבועות רואה חבר אחר שלו ברחוב
החבר שואל
"אה דוד מה קורה איתך לא רואים אותך מה אתה עושה בחיים?"
"ואללה אני לומד לוגיקה"
עונה דוד
אז החבר שואל
"מה זה לוגיקה?"
אז דוד עונה לו
"תראה אני יסביר לך, יש לך אקווריום בבית?"
החבר עונה לו
"לא"
"אז אתה הומו"

___________________

SIGN THE "WE WANT SASHA & DIGWEED @ BUENOS AIRES ON DVD" PETITION!
|
|
Aug-23-2002 12:18
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT

Registered: Nov 2001
Location: israel
|
|
|
בדיחה ענקית שגיל סיפר
מכאן נוסע שכל הקרדיט על הבדיחה הולך לגיל
איזה אחד נכנס לבר
בא לברמן ואומר לו
"רואה את הכוס הזאת שם בסוף הבר?"
אני מתערב איתך על 300 דולר שאני משתין בדיוק לתוכה מבלי לפספס אפילו טיפה אחת".
הברמן חושב חושב, מסתכל על הכוס, מסתכל על הבן אדם, מחשב את המרחק וחושב לעצמו
"וואלה אין מצב הוא עושה את זה"
הברמן מחליט ואומר לו
"יאללה יש התערבות!"
הבחור מסתכל על הכוס, מסתכל על הזין, ככה איזה דקה שלמה, זין, כוס, כוס, זין
טוב, מוציא ת'זין ומתחיל להשתין
הבחור משתין לו על כל הבר, על הכיסאות על השולחנות על הברמן עצמו,
על כל הבר חוץ מהכוס עצמה.
כשהוא סיים, הברמן נשפך מצחוק ואומר לו
"חחחחחחחחח יאללה אחי הפסדת בהתערבות אתה חייב לי 300 דולר"
הבחור אומר לו
"אין בעיה אחי, כבר חוזר"
הבחור הולך לחדר האחורי, מדבר עם כמה אנשים, חוזר ושם לו 300 דולר על השולחן כולו מחייך נשפך מצחוק!
הברמן שואל אותו למה הוא צוחק וכזה שמח למרות שהוא הפסיד בהתערבות
הבחור אומר לו
"התערבתי עם שני האנשים שבחדר האחורי על 500 דולר, שלא רק שאני משתין לך על כל הבר, אתה גם תהנה מזה!"

___________________
.
|
|
Aug-23-2002 20:18
|
|
|
 |
 |
DjChook
Ancient TranceAddict

Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
|
|
|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בדיחה ענקית שגיל סיפר
מכאן נוסע שכל הקרדיט על הבדיחה הולך לגיל
איזה אחד נכנס לבר
בא לברמן ואומר לו
"רואה את הכוס הזאת שם בסוף הבר?"
אני מתערב איתך על 300 דולר שאני משתין בדיוק לתוכה מבלי לפספס אפילו טיפה אחת".
הברמן חושב חושב, מסתכל על הכוס, מסתכל על הבן אדם, מחשב את המרחק וחושב לעצמו
"וואלה אין מצב הוא עושה את זה"
הברמן מחליט ואומר לו
"יאללה יש התערבות!"
הבחור מסתכל על הכוס, מסתכל על הזין, ככה איזה דקה שלמה, זין, כוס, כוס, זין
טוב, מוציא ת'זין ומתחיל להשתין
הבחור משתין לו על כל הבר, על הכיסאות על השולחנות על הברמן עצמו,
על כל הבר חוץ מהכוס עצמה.
כשהוא סיים, הברמן נשפך מצחוק ואומר לו
"חחחחחחחחח יאללה אחי הפסדת בהתערבות אתה חייב לי 300 דולר"
הבחור אומר לו
"אין בעיה אחי, כבר חוזר"
הבחור הולך לחדר האחורי, מדבר עם כמה אנשים, חוזר ושם לו 300 דולר על השולחן כולו מחייך נשפך מצחוק!
הברמן שואל אותו למה הוא צוחק וכזה שמח למרות שהוא הפסיד בהתערבות
הבחור אומר לו
"התערבתי עם שני האנשים שבחדר האחורי על 500 דולר, שלא רק שאני משתין לך על כל הבר, אתה גם תהנה מזה!"
|
חחח בכזה תזמון ?!
עכשיו בדיוק נגמר דספרדו בערוץ 2 ואתה מספר את הבדיחה הזאתי
הרי זה לקוח משם
אחלה תרגום
חחחחחחח
___________________
Never again.
|
|
Aug-23-2002 21:06
|
|
|
 |
 |
Gil Shwarts
Guest
Registered: Not Yet
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח בכזה תזמון ?!
עכשיו בדיוק נגמר דספרדו בערוץ 2 ואתה מספר את הבדיחה הזאתי
הרי זה לקוח משם
אחלה תרגום
חחחחחחח |
ראית איך הוא סיפר אותה אבל??
נשפכתי מצחוק
זה היה פשוט אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אין אין על זה
זה עשה לי ת'יום
אחרי כל הבעסה שהייתה עליי כל היום
בא לי הקטע הזה ישר הרים לי ת'מצב רוח 
הורג אותי איך הוא סיפר את זה!!!!
|
|
Aug-23-2002 21:09
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 01:23.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|