 |
|
|
|
 |
Eagle`
Progressive Psy Addict

Registered: Aug 2002
Location: Brussels
|
|
|
Sep-26-2006 20:57
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
FCB_Fanatic
Moments Are Forever !!!

Registered: Jul 2004
Location: Bocholt, Limburg, Belgium
|
|
|
kheb gisteren de match ook gezien, Anderlecht was sterk in de eerste 25, maar na die goal trok het op nie veel meer. Pareja haalde een onvoldoende niveau, en vooral Vandamme was immens zwak. Dat ze die maar vlug terugsturen naar waar em vandaan komt want die is mss goed genoeg voor de Jupiler league, maar niet voor de CL. Na de match zegt hij dan nog dat de bal te weinig in de ploeg werd gehouden en er te weinig over de grond werd gespeeld terwijl hij het toch wel keer op keer zelf was die met de lange bal werkte en zo steeds de bal verloor.
Frutos vond ik zelf ook de beste man op het veld, hoe die ne bal kan bijhouden en afschermen
verder vond ik het ook maar ne behoorlijk zwakke scheids
ze hebben nu twee op 6, kzie ze thuis wel de drie punten pakken tegen Athene en dan de derde plaats nemen, maar het is waarschijnlijk onvoldoende voor de 2de plaats. Stel dat ze nog een puntje op twee wedstrijden pakken tegen Milan, dan zie ik ze nog die tweede plaats verliezen omdat ik ze niet zie winnen in Lille.
|
|
Sep-27-2006 09:50
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:20.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|