Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Luminosity @ Beachclub Riche (2 Area's), Zandvoort, NL [05-07-2008]
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
Parlons peu, parlons bien

[[ LINK REMOVED ]]

Old Post Jul-07-2008 09:25  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nass
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2006

Content que vous aillez passé une bonne journée/soirée
On a pensé a vous avec Vic7rious (dans le stade Olympic ^^)
Merci pour les reviews qui sont sympa.
Jvais me faire les sets maintenant.

Ibiza09
FullOnFerry08
SheDiscoteca08
Markus@BainsDouches08
Wildchild07
Heaven07
PVD@Queen06
Trance Energy06

Old Post Jul-07-2008 09:39 
Click Here to See the Profile for Nass Click here to Send Nass a Private Message Add Nass to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
ça va je suis plutôt satisfait de mes preuv.. souvenirs en video, je pensais pas que ça rendrait aussi bien

dans la V050708_17.33, la petite en jupe blanche elle est terrible

edit : sinon y'en a qui ont des vidéo de kandi avec ferry ?
parce que c'était génial je trouve quand Kandi faisait le mc.

et d'ailleurs c'était qui celui en béquilles ?

Old Post Jul-07-2008 10:28  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
anne348
.

Registered: Sep 2005

quote:
Originally posted by d&b
et d'ailleurs c'était qui celui en béquilles ?

c'est Arpégia de Fast Distance, et y avait Olivier aussi à côté.

Old Post Jul-07-2008 10:41 
Click Here to See the Profile for anne348 Click here to Send anne348 a Private Message Visit anne348's homepage! Add anne348 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Mister NjoY
keep the rhythm

Registered: Apr 2004

quote:
Originally posted by chasis.fan
Vidéo Ferry Tayle - Revanche (Luminosity Anthem Mix) (188Mo)

Airbase - Abware, Apwal, Paysan (88Mo)

Excellente les vidéos, y'en a d'autres ?!

Old Post Jul-07-2008 12:27  France
Click Here to See the Profile for Mister NjoY Click here to Send Mister NjoY a Private Message Visit Mister NjoY's homepage! Add Mister NjoY to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MajenKa
Progressive Women

Registered: Jan 2004

Liens photos:

Pour ceux qui sont sur myspace: http://viewmorepics.myspace.com/ind...albumId=2187419

Pour ceux qui sont sur Facebook:
http://www.facebook.com/profile.php...95&id=545324657

Les vidéos suivront ...

Run baby run !

Old Post Jul-07-2008 12:30 
Click Here to See the Profile for MajenKa Click here to Send MajenKa a Private Message Add MajenKa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

AAAAPOOUWWWWWAAAAAALL!!!

Puain y'a rien à dire, se taper 4 milliards de bornes pour 12 heures d'event à l'autre bout de l'Europe avec 10+ TAs, C'EST LA VIE!!

Covoiturage syper sympa, supêr expérience spurement à refaire. A noter mon méga ownage sur l'autoroute: "j'hallucine, y'a des embouteillages syr l'autoroute belge à 1h du mat " "euh non poussin ça c'est un feu rouge" :/

Un grand merci à Anne pour nous avoir hébergé vendredi soir et à Pyro pour le covoiturage!

Sinon l'event était sublimissimesque

Premier set d'Airbase qui nous claque un Bulldozer avant de repartir pour l'hôtel (histoire de bien nous dégoutér de partir lol)
Mike Foyle qui est un type super cool avec qui j'ai pu discuter prod un peu, putain c'est pour ça que j'aime la luminosity!!
Les sets s'enchainent mais ne se ressemblent pas bref c'est l'hallu totale pendant 12 heures non stop. Dommage que certains DJ's n'avaient aucun public devant eux comme Mike Foyle et Mat Zo mais bon on contrôle pas le public.

Trés trés content d'avoir pu faire connaissance avec beaucoup de TAs comme Tashita, Kym, Bendi, Ferry et d'avoir pu parler à ses idoles.

A noter que c'est la deuxiéme fois qu'on me confond avec Mat Zo et cette fois c'était Daniel Kandi quand même ^^.

Bref pure soirée il me tarde celle de l'année prochaine

Photos et vidéos bientot =)

Old Post Jul-07-2008 14:07  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Re!ko
Senior tranceaddict

Registered: May 2008

Mais Daniel Kandi a été assez vite beurré comme un 'tit Lu, et s'est d'ailleurs reconverti en MC à partir du set de Brandt

Super jeune Mat Zo, j'aime beaucoup ses prods et voir que ça sort de cette 'tite tête là qui n'a l'air de rien c'est hallucinant Pas très extraverti seulement^^ Mais y'a plus jeune que lui, un ado de 12 ans sur AH.fm, je sais plus son nom...

Old Post Jul-07-2008 14:45  Belgium
Click Here to See the Profile for Re!ko Click here to Send Re!ko a Private Message Add Re!ko to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

Jonathan Martin...

Old Post Jul-07-2008 14:47  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by ponsshin
"j'hallucine, y'a des embouteillages syr l'autoroute belge à 1h du mat " "euh non poussin ça c'est un feu rouge" :/

sinon tout le monde t'appelle toujours "poussin"... ? suis désolé hein

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-07-2008 14:59  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ponsshin
Trance free since 2007

Registered: May 2007

quote:
Originally posted by Insigma

sinon tout le monde t'appelle toujours "poussin"... ? suis désolé hein

Ben c'est plus facile à retenir que Shinji

Old Post Jul-07-2008 15:01  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ponsshin Click here to Send ponsshin a Private Message Add ponsshin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

Bon en tout cas, faudra quand même qu'on discute un de ces 4 matins, suis toujours resté sur une impression à la con à ton sujet. Mais me rends compte au fur et à mesure des posts que je me suis sûrement trompé.

Putain, note-la cette déclaration là, c'est pas souvent. Merde j'suis touchant... Ptite larmichette là

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Jul-07-2008 15:04  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Luminosity @ Beachclub Riche (2 Area's), Zandvoort, NL [05-07-2008]
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktune from pascal feos set [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJimmy The Sound - "M.O.D.U.L.O." [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:38.

Forum Rules: