|
mijn klein verslagje vanuit de garderobe
zo, ben weer wakker
zoals Timmy zei, een dik compliment voor alle TA's die op het feest waren, jullie hebben het feest gemaakt vind ik, ik heb ook alleen maar enthousiaste reacties gehad van jullie allemaal, ik was echt superblij daarmee   <---zo blij dus!
In het begin was het dik stressen voor vooral Tim, tot een uur of 12 waren er nog maar iets van 30 man binnen, maar uiteindelijk hebben we iets meer dan 100 man gedraaid
Wel jammer voor de dj's dat er behalve van de TA's weinig enthousiasme op de dansvloer te vinden was. Tim heeft wel gelijk dat er op een gegeven moment een stroom van "foute mensen" kwamen, maar ja die stonden alleen maar langs de kant.
Niettemin vond ik de dj's zonder uitzondering echt SUPER draaien! Was al verrast hoe Antiphus draaide, whaha, dat was vet beuken man Zeker in de platentas van Timmy gesnuffeld Wel zonde dat je voor weinig man had gedraaid, dat had je niet verdiend, maar ik denk wel dat de meesten die hem hadden gehoord het met mij eens zijn dattie echt LEKKER heeft gedraaid! En Siesta heb ik even mogen zien toen ik de zaal ff in mocht, stond ie daar met zo'n big smile de zaal in te kijken, Gerrit ik vond het LEKKER en top dat je van zover bent gekomen man! PS. Wie was dat kleine jochie die bij je was?
Er kwam ook nog een jongen naar me toe van PF die mij daarvan kende, nog ff gebabbeld en hij was een onwijze fan van Iris en Nexus, kwam na afloop nog even bij de garderobe (waar ik bijna de hele avond heb gestaan) nog even babbelen met Eye, vond het leuk om hem te hebben gesproken!
Eye-Riz heeft ook lekker hard gedraaid, dat verraste me wel, en Jukx (ja, die was er ook!!!) kwam nog vertellen dat zij op een gegeven moment zó hard draaide, dat er mensen gingen hakken!!!!
BeLLiE kwam daarna als laatste op... jezus wat draaide hij snoeihard het laatste uur , echt super man, ik zat de hele tijd te beuken bij de jassen heb ook nog Hong Kong gehoord van Picotto whahaa!!!! Toen ik dat beginstukkie hoorde, ik gelijk roepen vanuit de garderobe: "HONG KONG HONG KONG WOOOHOOOO!!!!!!" Echt raggen was het BeLLiE, top!
Na afloop was t ook vet gezellig, ik vond t leuk dat we met z'n allen nog nababbelden op de trap en heb nog mooi gezongen onderweg
Teon ik eindelijk in Den Haag zat nog ff de Bruger King gepakt met de Delft-hooligans
Echt top dat er toch wel aardig wat TA's waren, ik vond t super dat jullie allemaal zijn gekomen, ik vond t heel gezellig af en toe heb ik aan de zijkant van de zaal ff de dansvloer opgekeken en genoot ik van al die TA's die aan t dansen waren
Ik heb veel geleerd van gisteren, ik vond het niet slecht gaan voor het eerste feest wat er wordt georganiseerd en Timmy zegt t net, er komt een nieuwe editie, dus wel komen dan he!
TOP DAT JULLIE ALLEMAAL ZIJN GEKOMEN EN IK HOOP JULLIE ALLEMAAL VOLGENDE KEER WEER OP EEN PARTY TE ZIEN !!!(Josta&Andreas, Kolkiwolkie, Yarnie&Yarnie2, De Delft-hooligans (Zip, eieregooie, kut weet de 3e niet meer ), Jukx mijn kale broertje whehehe, SnuggLe handboor, magrec, Alpha, Smirnoff whaha, Peet , THC, Frans fuck ik ga nix meer tikken ik weet t allemaal niet weer wie er waren whaha!!!!
Last edited by Opti on Aug-10-2002 at 13:38
|