Originally posted by Duke2003
ajax is arrogant omdat ze een veel beter en succesvoller verleden hebben en daar kunnen die anderen niet tegen
Nee, tis geen arrogantie...het is trots.
Die voetballers vandaag de dag denken daar niet bij na (denk ik).
Ajax is op dit moment weer aan het groeien.
Dioe tijd van Kluivert, Davids, Seedorf en noem maar op die komt weer terug.
Hele jonge talentvolle ploeg staat in het vooruitzicht.
Kijk naar vd Vaart, vd Meijden, de Jong, Pienaar en Snijder.
Dit is over een 2 jaar een knaller van een elftal
May-25-2003 17:29
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by mr.marcello
Ach komop man! Als je zoals daarstraks weer naar de Radio 1 luistert (overigens zo pro-Ajaks als weet ik veel wat maarja daar begin ik verder niet eens meer over) en je hoort de verslaggever zeggen dat Van Der Meijde de bal kwijtraakt en hij laat zich maar vallen en de scheids geeft een penalty die volgens iedereen en alles zwaar onterecht is!! Is dan de term 'lucky-Ajaks' niet van toepassing?? Flikker toch op joh!
ja, de radio is pro-ajax, ze zeggen dat het geen penalty was terwijl het er voor 100% wel één was. Van der Meyde schiet de bal voor zich uit, verdediger raakt de bal niet maar raakt wel van der Meyde die dan uiteraard gaat liggen. was gewoon een strafschop.
Ben het helemaal met Timmie hierboven eens over de jaloezie jegens ajax
als je nou lucky psv had gezegd vandaag... buitenspelgoal en penalty door een schwalbe
ben trouwens zeer tevree met de uitslag van feyenoord
godverdomme gaat feyenoord zo lekker zoveel wedstrijden lang, spelen ze uitgerekend nu gelijk
May-25-2003 18:12
raoel
just addicted
Registered: Jan 2001
Of het buitenspel was bij PSV?
Durf ik niet te zeggen, herhaling stond niet op het juiste moment stil.
Maar het was zowiezo geen pingel voor Van Bommel, al hadden we er al wel één eerder moeten hebben, dat terzijde.
Ik had mun telefoonradio mee in het stadion, wel slechts ontvangst, maar ik kon horen wat er in +kut (en schede) gebeurde.
Ze zeiden dat het geen pingel was voor ajax, maar de herhaling wijst uit dat het dat zeker wel was.
Dit keer dus eens lucky PSV en geen lucky ajax.
Nu benieuwd wat de transfer markt de komende maanden te bieden heeft want het zit best wel op slot, maar veel topclubs willen van hun dure bankzitters af of ze verhuren ze graag zodat ze er nog wat voor terug vangen. Hiddink heeft al te kennen gegeven dat hij zulke spelers wil aantrekken.
We wachten af....
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by New Wave
Dit is over een 2 jaar een knaller van een elftal
als het dan nog bij elkaar is
May-25-2003 23:29
New Wave
We are all a number......
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by Jappio
als het dan nog bij elkaar is
Ik zie van de Vaart niet snel vertrekken.
Het is een kamper die blijft wel hangen een echte Amsterdammer blijft een Amsterdammer
Maar wat Koeman zei, vd vaart is nog niet op zijn best.
Bij Ajax kan hij nog veel meer groeien, net als andere jonge mensen.
vd Vaart stond trouwens vorig jaar al bij veel grote topclubs op het lijstje. Je zag waar hij voor koos....een echte Amsterdammer
May-26-2003 14:18
Opti
tranceaddict in jail
mwaahhh, dr was toen niet echt interesse in Vd Vaart, die clubs willen hem eerst een heel seizoen zonder blessures aan het werk zien. Maar ik denk ook wel dat hij minimaal 1 jaartje blijft En Als Real of Barcelona (alleen die kan hem niet eens betalen nu) hem écht wilt, dan gaat ie echt wel hoor
En nu afwachten of Chivu weggaat...
May-26-2003 14:58
New Wave
We are all a number......
quote:
Originally posted by Optimus
mwaahhh, dr was toen niet echt interesse in Vd Vaart, die clubs
Der was heel veel interesse in vd Vaart kutbuitenlander
Je moet niet denken dat je alles van voetbal weet want dat weet je niet
Gaan maar interessant lopen doen in China ofzo!
May-26-2003 15:06
Opti
tranceaddict in jail
Interesse ja, maar er is nooit een bod gedaan. Waarom niet? Omdat Vd vaart constant gebleseerd was. Als hij komend seizoen geen serieuze blessures krijgt en gewoon goed speelt, reken maar dat hij zó weg is hoor. Maar goed, ze hebben al zoveel goeie spelers voor het middenveld En hoer, ik weet meer over voetbal dan jij
May-26-2003 15:15
Jappio
.
Registered: Dec 2001
whehe tim
jij gaat toch ook niet onder het minimumloon werken terwijl je in de supermarkt verderop 4 x het minimumloon krijgt
let nou maar op.. die is voor zn 22e weg bij ajaks
en chivu mag blijven van mij
als er 1 overschatte voetballer is bij ajaks is hij het wel.