Registered: Jan 2001
kijk dan.
Ik heb het al de hele avond.
D8 eerst: "probs" met internet.
Maar nu is het nog steeds hetzelfde
Maar ik ben de eerste die er iets van zegt.
Das ook wel weer gek want ik denk dat er toch best bveel mensen in loggen.
Ik had net ook al dat gezeik.... Gewoon zwar knake...
Jun-14-2001 21:01
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by raoel kijk dan.
Ik heb het al de hele avond.
D8 eerst: "probs" met internet.
Maar nu is het nog steeds hetzelfde
Maar ik ben de eerste die er iets van zegt.
Das ook wel weer gek want ik denk dat er toch best bveel mensen in loggen.
Wie heeft er nog meer dit probleem.
Ik weet het niet, nadat ik niet meer kon uploadenb ben ik r niet meer geweest
Jun-14-2001 21:01
tango
no tranceaddict anymore
Registered: Oct 2000
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.
Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.
Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer
grtz,
TNG
Jun-14-2001 21:07
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by tango Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.
Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.
Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer
grtz,
TNG
kutzooi, begin maar een nieuw threadje met Myplay locker continues, als het kan in de titel te zetten dat je log-out moet doen, dan closed één van ons de oude wel en maken we de nieuwe wel een sticky