Originally posted by stampertje
Wie weet hoeveel je moet betalen voor parkeren in het Gelredome.
Volgens mij kun je niet parkeren in de Gelredome hoor!
Ik neem aan dat ze de gewone prijzen hanteren die ID&T altijd vraagt voor het parkeren...
quote:
Originally posted by stampertje
Ik neem aan dat er ergens in de buurt een groot parkeer terrein is (ben er nog nooit geweest). Of licht t stadion een beetje in de bewoonde wereld zodat je daar gewoon je auto gratis kwijt kan in een wijk ofzo en hoe ver is het lopen dan?
Een groot parkeerterrein is er niet in de buurt (alleen bij de Rijnhal, maar die is niet bijzonder groot en da's 5 minuten lopen). Het stadion ligt tegen een woonwijk aan (ik moet je wel zeggen dat het één van de onguurste woonwijken van Arnhem is!) en dat is dus ook 5 minuten lopen (tenzij je de auto helemaal achteraan in de woonwijk hebt staan natuurlijk).
Mar-06-2003 11:08
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
quote:
Originally posted by stampertje
Wie weet hoeveel je moet betalen voor parkeren in het Gelredome. Ik neem aan dat er ergens in de buurt een groot parkeer terrein is (ben er nog nooit geweest). Of licht t stadion een beetje in de bewoonde wereld zodat je daar gewoon je auto gratis kwijt kan in een wijk ofzo en hoe ver is het lopen dan?
Ik denk gewoon 5 euro. Bij het Gelredome is sowieso een heel groot parkeerterrein, en op steenworp afstand heb je de Rijnhal met een supergroot parkeerterrein en Presikhaaf (een winkelcentrum) met parkeergarage. Mogelijkheden zat.
Btw Stampertje, ben jij ook de stampertje van PF?
Greetz,
SnuggLe
___________________
"Life is all about choices & respect"
Mar-06-2003 12:10
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by SnuggLe
...en Presikhaaf (een winkelcentrum) met parkeergarage.
Ik neem aan dat je Winkelcentrum Kronenburg bedoelt? Winkelcentrum Presikhaaf is namelijk aan de andere kant van Arnhem (bij mij in de buurt dus).
Mar-06-2003 12:46
Sabina
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Arnhem, the netherlands
Parkeren zal niet zo'n probleem zijn.
Inderdaad bij de Rijnhal kan je de auto kwijt maar wanneer deze vol is word je doorverwezen naar het terrein van de OHRA en het kantorenpark wat er naast ligt. Dat is ook op loopafstand en ik geloof zelfs dat er pendelbusjes rijden.
Je kunt ook de auto in de wijk zetten maar daar staan dan van die 'stewards' die vragen waar je heen wilt
Trouwens mr.marcello: een van de onguurste wijken van Arnhem? hmmmm heb er dan toch wel een andere beleving van. Kijk eens naar presikhaaf (waar jij blijkbaar woont), het broek en het spijkerkwartier????
En nee ik woon daar niet maar ik woon wel op loopafstand van de Gelredome.... rara waar woon ik nu
Mar-06-2003 13:45
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Sabina
Trouwens mr.marcello: een van de onguurste wijken van Arnhem? hmmmm heb er dan toch wel een andere beleving van. Kijk eens naar presikhaaf (waar jij blijkbaar woont), het broek en het spijkerkwartier????
Maar laten we eerlijk zijn, zo'n prettige wijk is het niet!
quote:
Originally posted by Sabina
En nee ik woon daar niet maar ik woon wel op loopafstand van de Gelredome.... rara waar woon ik nu
Vredenburg misschien?
Mar-06-2003 15:49
stampertje
Senior tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Capelle a/d IJssel
quote:
Originally posted by Sabina
En nee ik woon daar niet maar ik woon wel op loopafstand van de Gelredome.... rara waar woon ik nu
Das mooi dan zet ik de auto wel bij jou voor de deur
___________________
hier had uw reclame kunnen staan
Mar-06-2003 15:58
Sabina
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Arnhem, the netherlands
quote:
Originally posted by mr.marcello
Maar laten we eerlijk zijn, zo'n prettige wijk is het niet!
Vredenburg misschien?
nee daar heb je gelijk in. Malburgen is nou niet echt een wijk waar ik wil wonen.
Jij mag nooit meer raden
Mar-06-2003 19:28
mr.marcello
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Location: Arnhem
quote:
Originally posted by Sabina
Jij mag nooit meer raden
Sorry....
Mar-06-2003 21:41
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
[MOD_MODE]
ONTOPIC!
Dom gelul doe je maar met alkaar op de ICQ/MSN
[/MOD_MODE]
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
Mar-08-2003 12:43
Donna
Elitist
Registered: Dec 2000
Location: Zaanstad (Holland)
Njaaah lb.com,je auto raak je heus wel kwijt,waar je al nie aan denkt hey;p
___________________
*Mirrors are more fun then noisiveleT* My Hyves
Mar-08-2003 16:52
Hitman
Faked
Registered: Jul 2002
Location: in a Border Community...
Waarom moet dat nu nog zo lang duren? ik wil Tiesto in Concert!!!
Mar-08-2003 17:40
eXos
The Delight
Registered: Jan 2001
Location: Breathtaking!
quote:
Originally posted by Hitman
Waarom moet dat nu nog zo lang duren? ik wil Tiesto in Concert!!!
Dus je gaat ook?
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..