|
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag gillar när barn fortfarande är barn, jag gillar när ungdomar som inte är mer än 13-14 år faktiskt "dampar" sig istället för att verka så vuxna, jag gillar inte folk som pratar i telefon offentligt och anser att alla andra bör rätta sig efter dem. Allt jag hade att säga. |
hade gärna sett att de suttit still och hållt käft så att jag och alla andra som satt på donken kunde få matro..ska de hålla på att gapa och dampa sig så kan de göra det på ett mindre offentligt ställe..
| quote: | Originally posted by quilly
Det finns en gräns, jag är rädd att jag hade klappat till skitungarna om jag vart på donken.. avskyr kaxiga fjortisar.
|
hade jag varit på sämre humör så hade jag nog också gjort det..jag skrattade istället över hur patetiska de var och lät andra ta hand om problemet
| quote: | Originally posted by quilly
Det var inte längesen när jag knatade hem från jobbet, stod det en dum bövlar korkad fjortisbrud på övergångsstället, hon hävdade att det var hennes rätt att stå där, det var ju trots allt ett övergångsställe. Bilarna tutade, men hon stod kvar. Hade jag hunnit dit hade jag förmodligen släpat henne av vägen i håret.. |
hehe..fjortisar alltså