|
| quote: | Originally posted by emre
Tja in Velserbroek blijf je zoeken ben ik bang |
haha zeker, al loopt er wel is een lekker sletje langs als ik aan het squashen ben. Die gaat dan iets van dansen ofzo in de andere zaal, en dat flirtje is toch steeds wel wat waard, want ze mag er zeker wel wezen. Ohja en het meisje dat bij de slager werkt is ook wel een relatie waard..en bij de supermarkt. Maar verder is het idd kut. Maar die ellen-de kwam uit Heemstede. 
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***
http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png
|