|
Lätt en av de bästa fotbollsmatcher jag har sett. Innehöll allt som man kan kräva.
Helt seriöst så tycker jag att man kan säga att Ronaldinho med den dagsform han befinner sig i är, om inte den absolut bästa, så i alla fall en utav dem bästa världen. Fantastisk jävla tillgång för ett lag.
Synd som fan om Henke bara.
___________________
A Festivus For the Rest of Us
|