|
Hey mensen!
Ben eindelijk weer een beetje op de planeet geland na dit weekend. Wat was 't vrijdag super zeg! Snuggle ben super benieuwd naar je foto's! Bedankt voor de gastvrijheid nog... we zijn uiteindelijk wat korter geweest dan gepland maar was toch erg gezellig.
Buiten in de rij wandelde ineens Partyhardy voorbij dus die maar meteen de rij in getrokken (schrok je? ), want die was achter ons nog veel sneller langer geworden dan dat-ie voor ons korter werd. Binnen echt super veel bekenden gezien, Engelje en ik zijn dan ook een beetje overal en nergens door de Asta heen gecrosst gedurende de nacht. Was erg leuk maar nadeel is wel dat ik eigenlijk wel erg weinig met de andere TA'ers gesproken heb... bv. Tijs08, Three'O'three en DJ Lex eigenlijk alleen aan het begin ff en ook de rest niet echt veel gezien... wel jammer!
Armin stond weer ouderwets te knallen! Over knallen gesproken: dat met dat crashende decor heb ik dus net gemist, gelukkig is niemand gewond geraakt. Hoorde 't ff later van een vriendin van ons die in de Asta werkt (al had ze die avond speciaal vrij gevraagd om mee te kunnen feesten -- ook Armin fan ).
Zij wist trouwens ook te vertellen dat een van haar collega's, een van de LJ's geloof ik, had gevraagd of hij de set mocht opnemen en dat mocht. Dus dat gedeelte klopt in ieder geval, maar of het ook uitgezonden wordt wist ze (nog) niet. Ik zal proberen er via haar achter te komen, ik hou jullie uiteraard op de hoogte... 
Een superavond als dit was weer veel te lang geleden... snel weer een keertje doen!!!
___________________
Greetz from the M-Peror
(Map of all Dutch TA members!)
|