Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!



Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands

19. Katana – Tribal Shock
20. ID => dit nummer was echt onwijs VET! klein beetje catchy melodie maar desalniettemin erg goed! enige nummer dat ik nog niet kende.....
nog bedankt trouwens Emre en Tim81 voor die tracklist, stelletje idioten!


___________________

Sasha!

Old Post Nov-30-2003 19:47  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

Dat decor was gebouwd voor het feestje gister... Maar idd goed dat ze dat vrijdag ook al neergezet hadden

Old Post Nov-30-2003 19:48 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eieregooie
Perceptions



Registered: Jan 2002
Location:

quote:
Originally posted by iLLicit
Ik weet echt 100% zeker dat hij Say Yes Katana Remix na Mark Norman - Overkill draaide. Was echt een superrelaxte mix, heel de zaal lag plat!

Correct, alleen wassie imho beroerd erin gemixed

Old Post Nov-30-2003 19:52 
Click Here to See the Profile for eieregooie Click here to Send eieregooie a Private Message Add eieregooie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

quote:
Originally posted by kolkiewolkie


EDIT: ik zit echt te SMACHTEN naar die set... ik MOET het echt nog een keer opnieuw beleven....



ik heb gehoord (maar ben er dus niet 100% zeker van) dat een deel van de set uitgezonden zal worden op asot binnen 2 weken....


___________________
this is NOT miami !

Old Post Nov-30-2003 20:40  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk



Registered: Sep 2001
Location: Eindhoven

quote:
Originally posted by emmabiatch
ik heb gehoord (maar ben er dus niet 100% zeker van) dat een deel van de set uitgezonden zal worden op asot binnen 2 weken....


Laten we het maar hopen dan !!


___________________
Progressive

Hard = goed

Old Post Nov-30-2003 20:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict



Registered: Jul 2001
Location: Duketown (NL)

Hey mensen!

Ben eindelijk weer een beetje op de planeet geland na dit weekend. Wat was 't vrijdag super zeg! Snuggle ben super benieuwd naar je foto's! Bedankt voor de gastvrijheid nog... we zijn uiteindelijk wat korter geweest dan gepland maar was toch erg gezellig.

Buiten in de rij wandelde ineens Partyhardy voorbij dus die maar meteen de rij in getrokken (schrok je? ), want die was achter ons nog veel sneller langer geworden dan dat-ie voor ons korter werd. Binnen echt super veel bekenden gezien, Engelje en ik zijn dan ook een beetje overal en nergens door de Asta heen gecrosst gedurende de nacht. Was erg leuk maar nadeel is wel dat ik eigenlijk wel erg weinig met de andere TA'ers gesproken heb... bv. Tijs08, Three'O'three en DJ Lex eigenlijk alleen aan het begin ff en ook de rest niet echt veel gezien... wel jammer!

Armin stond weer ouderwets te knallen! Over knallen gesproken: dat met dat crashende decor heb ik dus net gemist, gelukkig is niemand gewond geraakt. Hoorde 't ff later van een vriendin van ons die in de Asta werkt (al had ze die avond speciaal vrij gevraagd om mee te kunnen feesten -- ook Armin fan ).

Zij wist trouwens ook te vertellen dat een van haar collega's, een van de LJ's geloof ik, had gevraagd of hij de set mocht opnemen en dat mocht. Dus dat gedeelte klopt in ieder geval, maar of het ook uitgezonden wordt wist ze (nog) niet. Ik zal proberen er via haar achter te komen, ik hou jullie uiteraard op de hoogte...

Een superavond als dit was weer veel te lang geleden... snel weer een keertje doen!!!


___________________
Greetz from the M-Peror

(Map of all Dutch TA members!)


Old Post Nov-30-2003 20:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by eieregooie
Bram! Foto's? hehe...


Eh...mjah, ik heb een zwaar weekend gehad. Morgenavond ga ik ze uitzoeken en uploaden. Duurt nog even dus, sorry. Toen ik zaterdag wakker werd moest ik meteen effe naar Delft en toen naar Enschede. MOrgenavond dus..


quote:
Originally posted by emmabiatch
het was dan ook arminsolo he
maar zal strax nog enkele foto's nemen van jou, want jij staat ook wel enkele keren opt filmpje


Heb je je camera nog teruggekregen? Want nu weet ik dus wie je bent, ik zag dat ze je camera hadden gepakt (die neger-uitsmijter). Wist niet eens dat je TA was

IK STA ER OOK OP!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-30-2003 20:56 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

quote:
Originally posted by SnuggLe

Heb je je camera nog teruggekregen? Want nu weet ik dus wie je bent, ik zag dat ze je camera hadden gepakt (die neger-uitsmijter). Wist niet eens dat je TA was

IK STA ER OOK OP!


wie ben jij dan???

ja heb wel wat probleempjes gehad opt einde...
die neger zei dat ik het af moest geven maar ik wou zo'n kostbaar filmpje niet zomaar afgeven natuurlijk! Dus ik bleef zeggen dat ik het niet wou geven en dat ik toestemming had van armin om hem te filmen.... Dus dan hadden ze er de baas bijgeroepen en die was veel vriendelijker; hij zei: als armin zegt dat het mag dan is het geen probleem! dus ging ie ff checken bij armin of het mocht en natuurlijk zei armin dat ik hem mocht filmen!
Dus gelukkig heb ik alles kunnen houden (eind goed al goed)

heb een filmpje van 1 uur en 40 minuten (great memories!)


___________________
this is NOT miami !

Old Post Nov-30-2003 21:08  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko



Registered: Jul 2003
Location: Curacao

wooeeeiii!!! ik ben echt half dood nu! Armin solo en NEC. ik heb spierpijn, ben moe en m'n stem is echt super hees but it was worth it!!

Ik ga zo een poging doen tot een partyreport te schrijven (wordt wel in het engels) voor ASTA & Gatecrasher, post ze dan wel even!!! ben echt benieuwd naar de fotos!! ookal sta ik er soms denk ik een beetje vaag op *lol*

En naar emma's filmpje natuurlijk!!! WOOEEEEIIII


___________________

Old Post Nov-30-2003 21:13  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle



Registered: Feb 2001
Location: Rotterdam (Posse), Holland

Er valt nog weinig nieuws te zeggen over deze avond. Er valt maar 1 ding over te zeggen eigenlijk en zal het dan ook nog maar eens zeggen... het was een SUPER feestje!

Het begon wat minder, in de rij.. en dan ook nog eens Fallen & Monday Groove horen terwijl je wacht...
Maar toen we eenmaal binnen waren kon het niet meer stuk! Wat een set! Heerlijk ook om te zien dat hij het zo onwijs goed naar zijn zin heeft achter de draaitafels.. ik weet nu hoe dat voelt
Mooie locatie is het toch... als je ff rust wilt heb je nog een de keus ook. Het was ff heel erg heet maar gelukkig gooide ze om een uur of 2 wat deuren open. Het was eigenlijk aan 1 stuk door genieten!
En ik was zeker niet de enige die er zo over dacht, errg goed publiek dan ook weer dit keer!

Armin ziet gelukkig ook de schoonheid in van Fallen en draaide hem 2 X, wat ik toch wel heeeel erg op prijs stelde! Wat een beauty
Hoogtepunt voor de avond dus voor mij... samen met Robert Nickson - Spiral, wat een vette trancer!! Leuk je ook nog ff gesproken te hebben!

Wat ook errg tof was om eens mee te maken, was dat we met zoon grote groep waren.. echt super feestje gebouwd met zjn allen! Top! Inderdaad jammer dat ik sommige mensen maar heel kort heb gezien, maar ook tof om sommige eindelijk weer eens te zien, Opti

Ik heb ook nog wat meer overgehouden aan deze avond dan een waanzinnige tijd... iets tastbaars
Zag een poster van deze avond hangen bij binnenkomst en dacht gelijk 'die moet ik hebben' dus toen ik weg ging ff aan security gevraagd of ik hem mocht hebben.. na wat overleg met iemand van de organisatie haalde ze hem voor me van de muur. Toen ben ik dus even langs Armin geweest en die heeft er een creatief handtekeningetje opgezet! Zie hier een Erg leuk aandenken naar wij dachten



Nu op naar Invited, Armin heeft zijn 3e posite bewezen.. nu is het weer de beurt aan Tiesto


___________________

Old Post Nov-30-2003 22:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

quote:
Originally posted by tijs08

Ik heb ook nog wat meer overgehouden aan deze avond dan een waanzinnige tijd... iets tastbaars
Zag een poster van deze avond hangen bij binnenkomst en dacht gelijk 'die moet ik hebben' dus toen ik weg ging ff aan security gevraagd of ik hem mocht hebben.. na wat overleg met iemand van de organisatie haalde ze hem voor me van de muur. Toen ben ik dus even langs Armin geweest en die heeft er een creatief handtekeningetje opgezet! Zie hier een Erg leuk aandenken naar wij dachten



Nu op naar Invited, Armin heeft zijn 3e posite bewezen.. nu is het weer de beurt aan Tiesto


hehe als zen dj carriere in de soep draait kan ie nog altijd gaan tekenen als hobby

Heb ook zon aandenken van Antwerp is Burning Indoor, waar ik zon grote poster van de muur had gerukt, met handtekeningen en tekstje op van Armin, maar later op de avond moest ene tijs verwest zonodig zen handtekening pleuren over die van Armin, de poster was met zen afmetingen van 1.50 lang en 1m breed weer niet groot genoeg voor hem om het dan nog net neertepoten over Armin de zijne. Still hate him for that


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Dec-01-2003 09:58  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Tim81
Let's Rock!



Registered: Nov 2003
Location: Renaissance

quote:
Originally posted by Partyhardy!
nog bedankt trouwens Emre en Tim81 voor die tracklist, stelletje idioten!


Ach ja, er lopen altijd wel een stelletje mafkezen rond! Aanstaande donderdag zijn we weer van de partij in Panama (Invited by Tiesto). Ook hier zullen we een zo volledige tracklist van proberen te maken! Innercity wordt gelukkig gebroadcast, dus dan wordt het voor ons gedaan... Altijd lekker die December-maand met al z'n feestjes!!!

Old Post Dec-01-2003 11:59  Netherlands
Click Here to See the Profile for Tim81 Click here to Send Tim81 a Private Message Add Tim81 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Armin Only @ Asta Den Haag - 28.11.03
Post New Thread    Post A Reply

Pages (34): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackpleeeeeease id for me [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackKrzysztof Chochlow - Release (Club Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:31.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!