Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Originally posted by jofawe
ORD!!

Haha, snygg översättning!

quote:
Originally posted by Pjox
Hahaha Du gillar värkligen inte det där spelet va?

Joodå.. älskar det!

Old Post Mar-16-2005 22:47  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by Jeremy H
Joodå.. älskar det!

Vi kan bilda klubb Jag har iofs aldrig testat det - men planerar inte att göra det heller...skulle säkert bli lika osocial som alla andra av det .. :|

www.laszlo.se

Old Post Mar-16-2005 23:21 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

Spelet är som knark ungefär.

Alla som testat det säger till sina vänner ungefär såhär; "Kom igen då, du kommer inte ångra dig... men testa bara en gång iaf...?"

WoW är det näst bästa spelet någonsin testa ni också..

Old Post Mar-17-2005 07:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by Hauken

Alla som testat det säger till sina vänner ungefär såhär; "Kom igen då, du kommer inte ångra dig... men testa bara en gång iaf...?"

Haha det dät ät fan sant

Old Post Mar-17-2005 08:38  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

nån som har lust att sponsra med lite pengar så man kan köpa det??? heh
hur mycket kostar det i månaden förresten?

tror faktiskt jag hade klarat av att vara social ändå fastän jag spela det... finns bara en eller två kompisar jag hade pratat med det om.. och den ene ska ta o köpa det så fort han har fått en ny lägenhet så han kan skaffa internet

Old Post Mar-17-2005 10:50  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MiB
-= can you feel it ¿ =-

Registered: Jan 2002

quote:
Driver 3 kom ut idag... är det någe skoj?

som gta fast ser fulare ut..går väl o lira om man inte har mycket annat för sig.. men brothers in arms va helt ok

Old Post Mar-17-2005 11:15  Sweden
Click Here to See the Profile for MiB Click here to Send MiB a Private Message Add MiB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:

Det där är fan så sant som det är skrivet.. eller ORD! som jag brukar säga
(är trött på dessa engelska ord.. dags att erövra världen med våra svenska ord.. SUH!)

Vilket är det bästa spelet någonsin då?

Old Post Mar-17-2005 16:15  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by dbl
nån som har lust att sponsra med lite pengar så man kan köpa det??? heh
hur mycket kostar det i månaden förresten?

tror faktiskt jag hade klarat av att vara social ändå fastän jag spela det... finns bara en eller två kompisar jag hade pratat med det om.. och den ene ska ta o köpa det så fort han har fått en ny lägenhet så han kan skaffa internet

"jag har kontroll, jag tar ju bara droger ibland.."

Har faktiskt SÅLT mitt WoW idag. Jag ville väl igentligen inte, men jag har itne tillräckligt med tid till att spela och fick nästan 2000:- för det

Men till fort jag pluggat undan lite och har lite mer tid så kommer jag köpa det igen..

Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe.

Old Post Mar-17-2005 21:51  Sweden
Click Here to See the Profile for Hauken Click here to Send Hauken a Private Message Add Hauken to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
fick nästan 2000:- för det

Huh? Är det inte bara att glida in i nån affär och köpa det för ca 500 kr, eller vad spel nu kostar?

Old Post Mar-17-2005 21:54 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by reveal
Huh? Är det inte bara att glida in i nån affär och köpa det för ca 500 kr, eller vad spel nu kostar?

Det är slut.. Jätte slut. Nästa gång det kommer ut är den 14 april.

Men 2000? Nått spec eller bara nån som ville ha det väldigt gärna?

Old Post Mar-17-2005 22:09  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

quote:
Bästa spelet någonsin är Transport Tycoon Deluxe.

Så fel, så fel
Final Fantasy VII !!! Ingen tvekan

Old Post Mar-17-2005 22:14  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hauken
Supreme tranceaddict

det var ett collectors edition, alltså den begränsade upplagan av spelet med en del bonusgrejjer (Karta, bok, DVD film mm).

Spelet är slut i hela europa och det är ett av världens mest eftertraktade spel någonsin så priserna blir väl därefter kostade mig 599:- nytt (Fick 1800:- + frakt för att vara lite mer precis).

pfff.. final fantasy, inte ens topp 20 Hamnar väl neråt 30-40 tillsammans med Doom3

Old Post Mar-17-2005 22:30  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Games!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (36): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackEasy One from AnjunaBeats Vol3 [2005] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMark van Dale - Love Slave [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 14:39.

Forum Rules: