|
| quote: | Originally posted by Eagle`
Iemand idee waar je die afleveringen/ films kunt ********** , vroegah had ik een 50 tal afleveringen, slechte tv-screenrs maar goed, jeugdsentiment +++
Mac still is tah man |
NLTA chillout thread 
Ontopic: Yeah McGyver ownde Die man was echt geniaal... Nu speelt ie in Stargate SG-1 nog steeds een fantastisch goeie rol imo 
___________________
moo.
|