|
Ff een kort verslag.
Zaterdagochtend om 9:00 begonnen met werken, natuurlijk totaal geen zin in, maar ja, het geld kan niet alleen uitgegeven worden (helaas)
Gelukkig had ik geregeld dat ik om 15:00 weg kon gaan. Snel naar mijn kamer, eten, spullen bij elkaar rapen en om 18:00 zaten we alle 5 in de auto naar Genk, alwaar we 2 kamers hadden geregeld in het Hampshire Inn.
Om 22:00 kwamen we daar aan, omkleden en direct naar Hasselt scheuren.
Nadat we met de pendelbus (goed geregeld!) naar de Ethias-Arena waren gebracht liepen we zo voorbij de erg lange Vip-rij (waarom een vipkaart? wij liepen zo naar binnen ) om 23:15 waren we keurig binnen en de klanken kwamen ons al tegemoet, oordoppen in en ik was er klaar voor. (gehoorbeschadiging, dus dringend advies om oordoppen te gebruiken tijdens het stappen en tegenwoordig heb je gelukkig doppen die alleen het aantal decibels verlagen)
Het was in het begin vrij druk, dus niet gepoogd om toen al naar voren te kruipen. Lekker achterin dansen, hoewel het publiek daar toch vrij stijf was.. weinig dansen of heel lichtjes.
Beetje jammer, gelukkig maakten de mensen voorin dat later in de nacht helemaal goed!
Meest geweldige was dat wij nogal vreemd werden aangekeken, uitgelachen soms. Ik in 3 kwart broek, vriendin met rode hanekam en huisgenoot die een panter-pak aanhad Geweldig zoals sommige mensen ons vol verbazing aankeken, blijkbaar is verkleden in belgie alleen tijdens carnaval normaal?
Dan Tiesto: geweldig feest gebouwd! sfeeropbouwend helemaal ok en direct de beuk erin zeg maar. Ook na de diverse onderbrekingen ging hij stug door met het draaien van het wat stevigere werk. De uren vlogen dan ook voorbij. Zeker toen we voorin gingen staan (waar de drukte reuze meeviel) was het feest compleet. Het uurtje eigen nummer vond ik wel lekker. Hoogtepunten van de avond waren voor mij de montana edit van Smack my Bitch up, MindCircus, Universal Nation, Praiseworthy Tunes, Carte Blanche en natuurlijk Silence!!
Geweldige nacht gehad, hetzelfde gevoel aan over gehouden als TiC 2003.
De reis van en naar Groningen was lang, maar ik zit er toch aan te denken om vaker eens over de grens te gaan kijken
Trouwens: Is de set ook uitgezonden ergens? (ID-T, Donna?)