Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

JEUHHH EINDELIJK DE POST!! HIJS BINNEN

RESIDENT EVIL 4

Ben echt zo blij als een kind die voor het eerst sneeuw ziet. WOW SUPER eindelijk na al die jaren gewacht te hebben. Ben zo blij en hier niet meer te zien totdat ik hem uitgespeeld heb.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Mar-18-2005 14:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Brothers in Arms zo ophalen

Old Post Mar-18-2005 14:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by Remy D
JEUHHH EINDELIJK DE POST!! HIJS BINNEN

RESIDENT EVIL 4

Ben echt zo blij als een kind die voor het eerst sneeuw ziet. WOW SUPER eindelijk na al die jaren gewacht te hebben. Ben zo blij en hier niet meer te zien totdat ik hem uitgespeeld heb.

En hoestie ?????

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-20-2005 11:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Ik ben ook weer aan het gamen! Settlers 5 heeft mij weer weten over te halen. Het is wel een stuk makkelijker als de vorige delen, maar de vernieuwde opzet is wel erg geslaagd.

Nog meer fans van Settlers hiero??? Settlers 2 is misschien wel de game waar ik de meeste uren aan besteed heb! (Nou ja, op Championship Manager na dan )

Old Post Mar-20-2005 15:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Kheb Sega Monkey Ball Deluxe gereserveerd bij Gameshop.nl voor 15 april. In Amerika is hij al uit (15 maart), maar hier moeten we nog een tijdje wachten voor deze knaller naar de PS2 komt. Schijnt te vergelijken te zijn met Mario Party, maar nu dus zoiets voor de PS2. Ik ben benieuwd. Heb al echt meer dan een maand geen fuck op de ps2 gedaan, behalve DVD's kijken.

Old Post Mar-20-2005 15:35 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Ben ik de enige hiero die met GT4 bezig is??

Down-Under was da bomb

Old Post Mar-21-2005 15:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by MaGiK54
En hoestie ?????
\

Dit spel is niet normaal BRUUT!! Echt 1 van de beste spellen die ik ooooit gespeeld heb. Alles klopt in dit spel, kan er bijna van gaan huilen zo goed..

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Mar-21-2005 17:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

Registered: Mar 2001

Ik heb Brothers in arms gekocht vandaag. Het is een DVD-rom in plaats van een cd-rom en ik heb geen dvd player Morgen even een dvd-player/brander halen AAIGHT!

Owjha, en mijn videokaart is een Geforce 2....en het spel ondersteund alleen 3,4, fx en 6 en hoger LEKKERDAN . Dat wordt even upgraden denk ik

Last edited by New Wave on Mar-21-2005 at 17:24

Old Post Mar-21-2005 17:16  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Djeebie
music addict

Registered: Feb 2002

quote:
Originally posted by Tim81
Iemand Fifa Street al gespeeld? Ik ben helemaal niet zo van de games, maar door onderstaand feit ben ik wel zeer benieuwd:

---
"6 Nederlandse jongens stonden uiteindelijk model voor 75% van de moves in game die wereldwijd nu al een hit-game wordt genoemd. Zij verbleven bijna een week in Canada om daar hun kunsten te tonen. Tergelijkertijd werd een motion-capture gedaan van al die moves, wat het spel-realisme uiteraard ten goede komt.

Twee van de zes zijn bekend van de Panna Knock Out, verschillende commercials en de korte film League of Legends : Edward van Gils en Lorenzo “Lenny” Neteb en zitten ook letterlijk in de game zelf. Deze jongens zijn vrij te spelen als local team op het Edgar Davids Plein in Amsterdam."
---

Check: Promo

Vorig jaar speelde ik nog samen Ed van Gils bij 't Veerhuys, zeker stoer dat hij nu gewoon in een computerspel zit Vorige week vrijdag nog tegen hem gevoetbald (en 11-1 gewonnen )

Jep, een vriend van me heeft hem. Ik ga d'r zo weer heen om even te spelen. Het spel ziet er behoorlijk gelikt uit en de trucjes die je kan maken zijn soms echt Toch mist er op de een of andere manier iets. Het is een spel dat je waarschijnlijk met een maandje uit hebt gespeeld en dan nog een paar weken speelt en dan aan de kant zal leggen. Ik kan me niet voorstellen dat het me blijft boeien in ieder geval.

Current addictions: Reboot // Radio Slave // Matthias Tanzmann // Mathias Kaden // Audion // Martin Buttrich

Old Post Mar-31-2005 18:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for Djeebie Click here to Send Djeebie a Private Message Add Djeebie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Woot woot woot, vandaag 5 minuten met de PSP gespeeld

Gewoonweg VET, Need for speed en een voetbalspel, zag er erg gelikt uit........Amerikaanse value pack is voor 369 pleuro te koop bij de Gameshop in Den Haag........helaas komt de Europese pas uit in september, nog langer uitgesteld

Down-Under was da bomb

Old Post Apr-09-2005 00:05  Netherlands
Daveje
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2004

quote:
Ben ik de enige hiero die met GT4 bezig is??

nee

Old Post Apr-09-2005 05:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for Daveje Click here to Send Daveje a Private Message Add Daveje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
Woot woot woot, vandaag 5 minuten met de PSP gespeeld

Gewoonweg VET, Need for speed en een voetbalspel, zag er erg gelikt uit........Amerikaanse value pack is voor 369 pleuro te koop bij de Gameshop in Den Haag........helaas komt de Europese pas uit in september, nog langer uitgesteld

Ik zag m gister in de winkel liggen en inderdaad

TERING de TERING wat ziet dat dingetje er vet uit zeg! Ik dacht altijd dat hij zo groot was als de Atari Lynx van een paar jaar geleden (beetje dom van me ), maar hij is juist mooi klein en hij ziet er echt vet uit: het design, de graphics, en de magie die van dat apparaatje afstraalt. Hoe vet!

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Apr-09-2005 08:31 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het officiële Gaming Topic
Post New Thread    Post A Reply

Pages (57): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackPlese help to id awesome tune! [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPOS - "Remember" (Summer Sun) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:07.

Forum Rules: