Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote progressive topic deel 3
Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:
Originally posted by Partyhardy!
tsja of ik het nu druk heb of niet, ik ga in het weekend lekker los. Daar zijn de weekenden voor. Juist hoe drukker hoe belangrijker het voor mij is om even stoom af te blazen en los te gaan. Net alsof ik anders op zaterdagnacht/zondagochtend achter de boeken zou gaan zitten...

Klopt als een bus, en daar ben ik het ook mee eens. Sjinees is gewoon een dikke miet, dat blijft.

D'r is voor mij ook niets zo lekker om in het weekend juist al je stress te vergeten door effe lekker los te gaan. Was bv ook vrijdag echt weer heerlijk bij de BC night, en gaat zaterdag bij MdH0.4 in het Paard ook zeker weer gebeuren.

Old Post Mar-10-2005 11:11 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by SnuggLe
Klopt als een bus, en daar ben ik het ook mee eens. Sjinees is gewoon een dikke miet, dat blijft.

Gaan we op de man spelen?

Ik heb straks twee banen (minimaal 25 uur per week) + afstuderen + ontwerpen (15-20 uur per week, maar dat is niet elke week).

Als je dat vergelijkt met een negen-tot-vijf stageplek en een afstudeerscriptie en verder niets, snap je zelf ook wel dat ik op zaterdagmiddag na werk hoogstens alleen nog uit eten ga en daarna lekker op de bank zit ofzo. Maar dat zal je wel weer niet begrijpen.

Old Post Mar-10-2005 11:35 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:
Originally posted by Opti
Gaan we op de man spelen?

Ik heb straks twee banen (minimaal 25 uur per week) + afstuderen + ontwerpen (15-20 uur per week, maar dat is niet elke week).

Als je dat vergelijkt met een negen-tot-vijf stageplek en een afstudeerscriptie en verder niets, snap je zelf ook wel dat ik op zaterdagmiddag na werk hoogstens alleen nog uit eten ga en daarna lekker op de bank zit ofzo. Maar dat zal je wel weer niet begrijpen.

Dat is toch geen leven als je nog zo "jong" bent?
Maar goed als jij er tevreden mee bent...

Old Post Mar-10-2005 12:21  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict

Registered: Jul 2004

quote:
Originally posted by SnuggLe

D'r is voor mij ook niets zo lekker om in het weekend juist al je stress te vergeten door effe lekker los te gaan. Was bv ook vrijdag echt weer heerlijk bij de BC night, en gaat zaterdag bij MdH0.4 in het Paard ook zeker weer gebeuren.

MdH0.4

eerste officiële GrooveCollection avond bedoel je.....
hiero

See u all there

Old Post Mar-10-2005 13:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for GrooveCollect. Click here to Send GrooveCollect. a Private Message Visit GrooveCollect.'s homepage! Add GrooveCollect. to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien?

Sasha!

Old Post Mar-10-2005 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
wat is de deal daar? een aantal goede prog dj's komen daar draaien en het staat ook in het teken van een nieuw mengpaneel ofzo? dat laatste begrijp ik niet helemaal en zie ik ook niet als toevoeging aan het feest, kan iemand dit uitleggen misschien?

my thoughts exactly!

Old Post Mar-10-2005 14:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
magrec
Kleinenberg addict

quote:

Op het GC forum was een discussie gaande over F1 geluid. Daar werd opeens gesproken over een mogelijkheid dat F1 voor het geluid zou kunnen zorgen en dat de dj's van het GC board voor de muziek dan moesten zorgen.

Uiteindelijk zijn er dus een aantal dj's van het groovecollection board die a.s. zaterdag in de revolution gaan draaien (daar is al het geluid zo'n beetje van F1) daarnaast heeft F1 een nieuw mengpaneel ontwikkeld en die mixer wordt ook geshowcased tijdens die avond...

Ik vind het een leuk initiatief van funktion one en van jerry
Ook de toegangsprijs is zeer schappelijk 5 euro...

Old Post Mar-10-2005 16:14  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by magrec
Dat is toch geen leven als je nog zo "jong" bent?
Maar goed als jij er tevreden mee bent...

Hij komt er ook nog wel achter.
Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Want dat trek je niet. Want van alleen werken en rusten ga je dingen verwaarlozen die later in de toekomst nog wel eens zeer goed van pas kunnen komen. Ga geen voorbeelden geven, mensen gaan er maar eens over nadenken.

"gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet?

Old Post Mar-10-2005 18:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by New Wave
Hij komt er ook nog wel achter.
Ik heb namelijk precies hetzelfde gehad. Want dat trek je niet. Want van alleen werken en rusten ga je dingen verwaarlozen die later in de toekomst nog wel eens zeer goed van pas kunnen komen. Ga geen voorbeelden geven, mensen gaan er maar eens over nadenken.

"gaan we op de man spelen" UGHUM, Bram ik vind dit wel een hele goeie uitspraak, vind je niet?

Ik heb hiervoor nog ruim 8 maanden 40+ uren gedraaid + elke week 15 uur op mijn gewone werk, ben er dus al een jaar mee bezig. Trek het prima.

Old Post Mar-10-2005 19:54 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......

quote:
Originally posted by Opti
Ik heb hiervoor nog ruim 8 maanden 40+ uren gedraaid + elke week 15 uur op mijn gewone werk, ben er dus al een jaar mee bezig. Trek het prima.

Mwjha, werken is altijd wel vol te houden...TOTDAT. En daar kom je wel achter.

Old Post Mar-10-2005 21:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M_Peror
Supreme arminaddict

Registered: Jul 2001

quote:
Waar ligt de Ministry? in Londen? en ben je daar speciaal voor Sander K naar toe gegaan of was je toevallig in de buurt,hehe

Ik was toevallig in de buurt

Een goede vriendin van ons woont en studeert een jaartje in Londen en afgelopen weekend zijn we haar gaan opzoeken (wat we al lang geleden beloofd hadden). Goedkoop ticket van Ryanair, vrijdagochtend heen, zondagavond terug en tussendoor ff lekker de toerist uithangen. En natuurlijk vrijdagavond de pub in en zaterdagavond de club in.
Die vriendin is verder helemaal niet zo into progressive (of welke andere vorm van EDM ook) dus toen we het hadden over een avond stappen zei ze "Sander Kleinenberg komt in de Ministry of Sound, is die goed?" en ik wist niet hoe snel ik JA moest roepen.

Absoluut geen spijt van gehad dus!

(Map of all Dutch TA members!)

Old Post Mar-10-2005 22:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for M_Peror Click here to Send M_Peror a Private Message Add M_Peror to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
Originally posted by M_Peror
Ik was toevallig in de buurt
................
Absoluut geen spijt van gehad dus!

Vette trip dus!!!!!

Leuk om zomaar iemand te kennen in Londen! Vraagje, hoeveel was je ticket bij ryan air en vanaf waar vloog je??

Old Post Mar-10-2005 22:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Het grote progressive topic deel 3
Post New Thread    Post A Reply

Pages (85): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackSong ID Please? [2006] [4]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMarz - "Flying" (Escape From Marz Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:36.

Forum Rules: