Originally posted by Pumaz
Als ze allemaal niet haalbaar zijn, waarom post je ze dan?
Toekomst perspectieven creeëren
quote:
Originally posted by Xilver
De kelder van Bierland is wel ok denk'k... Die zijn nu van naam veranderd, maar ben da vergeten... Voor mij zal 't altijd Bierland heten (ah memories...)
...Den Drempel dus
Die kelder is enorm gezellig, maar dat galmt daar fameus imo
Feb-22-2005 16:34
The_G0dfather
faisant cagnard
Registered: Sep 2004
Volgens mij moet den aalmoezenier wel te doen zijn hoor. 'k Weet ook wel niet de prijs maar de studentenclub waar ik vorig jaar inzat in a'pen gaf daar altijd z'n feesten en volgens mij zoeken die ook niet de duurste zalen op. 't Is allemaal wat verouderd (allé, niet megasjeik) ma echt wel goed te doen om er een feest te geven.
Nuja eerst deze hier in gent dus
Feb-22-2005 19:03
Dark Apostle
Went metal
Registered: Aug 2002
quote:
Originally posted by The_G0dfather
Volgens mij moet den aalmoezenier wel te doen zijn hoor. 'k Weet ook wel niet de prijs maar de studentenclub waar ik vorig jaar inzat in a'pen gaf daar altijd z'n feesten en volgens mij zoeken die ook niet de duurste zalen op. 't Is allemaal wat verouderd (allé, niet megasjeik) ma echt wel goed te doen om er een feest te geven.
Nuja eerst deze hier in gent dus
Den Aalmoezenier heeft wel eindelijk hun tapsysteem vernieuwd, dus geen zwavelruikend bier meer (als bier naar rotte eieren ruikt, hoe vaag ook, ni drinken, na 3 glazen ga je letterlijk kapot)
Feb-22-2005 20:13
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Omg, wat een marginale tenten. Zwavelrijk bier
Feb-22-2005 20:17
Nyah
Registered: Dec 2003
sebastiaan, ge zit toch bij hermes... heb jij geen ideeën/contacten voor zaaltjes in diepenbeek? villicus bvb.
gewoon om es n idee te hebben hoeveel dat kost enz, die zaaltjes zullen dit jaar waarschijnlijk al volgeboekt zijn, maja, ter info
Feb-22-2005 20:17
Dark Apostle
Went metal
quote:
Originally posted by Nyah
sebastiaan, ge zit toch bij hermes
*gniffel* herpes *gniffel*
BTW zwavelrijk bier is echt niet om me te lachen ipv enkel dronken te worden krijg je stekende hoofdpijn en spierpijn er ook gratis en voor niets bij.
Feb-22-2005 20:20
Tiger777
Pensionable tranceaddict
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik dacht hetzelfde, maar ik durfde het niet zeggen
quote:
BTW zwavelrijk bier is echt niet om me te lachen ipv enkel dronken te worden krijg je stekende hoofdpijn en spierpijn er ook gratis en voor niets bij.
Daar gaan dus géén betafeestjes georganiseerd worden
Feb-22-2005 20:22
Nyah
quote:
Originally posted by Dark Apostle
OMG
Feb-22-2005 20:23
Dark Apostle
Went metal
quote:
Originally posted by Nyah
OMG
moesten maar niet de naam Hermes kiezen
en zoals ik zei, de tapinstallatie is eindelijk vervangen (of gekuist, wie zalt zeggen) in den Aalmoezenier.
Feb-22-2005 20:36
Tiger777
Pensionable tranceaddict
oftewel zijdet bier al gewoon...
Feb-22-2005 20:42
Dark Apostle
Went metal
quote:
Originally posted by Tiger777
oftewel zijdet bier al gewoon...
Neen tussen mijn voorlaatste en laatste bezoek was redelijk wat tijd gegaan 5 mndn en ik had het ook uit goede bron vernomen dat het aangepast was, daarom ik er nog eens naartoe ging (Vampire Party)
Feb-22-2005 20:51
Kaidreas
Lord of the offtopics
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Anyway, die gasten van PartyTeam hadden overlaatst toch een trance-feestje gehouden in Ilé Afrik, en dat zag er toch precies wel goed uit vanbinnen...
ja... ma kpeins dat die trance-avonden enkel voor "speciaal" mensen is... toen Tom en ik er vrijdag binnenkwamen, zat het eigenlijk enkel stampvol met 40-jarige vrouwen en 20-jarige negers Die "het doden van een olifant" als hobby bezien
en aalmoezenier... misschien wel te doen. ma kwil nu niet ambetantig doen e.. ma das elke week gothic week.. ze kennen daar niets anders. en ineens gaat ge bv een zaterdag een trance feesje geven.
als er dan weer nen hoop van die "fake undead" pipo's afkomen.. die wa geboenk horen.
mja we moeten elkaar muziekkeuze aanvaarden. ma ik zie dat toch niet direct gebeuren bij iedereen ze. Dus kheb daar men twijfels over, over die keet.
Ma tzou wel een vreed goede locatie zijn ----> iedereen ?