Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > street parade Zurich & Energy 05
Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
gzen92
tranceaddict in training

Registered: Jul 2005
quote:
Originally posted by stanymi
je comprends pas un truc Maxx...
T'as le permis, t'as une caisse...pourquoi tu te démerdes pas par tes propres moyens ?

Ben il a marqué "Malheureusement son carosse est tombé en panne aujourd'hui"... carosse = voiture.

Old Post Aug-03-2005 11:33  France
Click Here to See the Profile for gzen92 Click here to Send gzen92 a Private Message Add gzen92 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by gzen92
Ben il a marqué "Malheureusement son carosse est tombé en panne aujourd'hui"... carosse = voiture.

ok merci de ta participation...

donc Maxx ?

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Aug-03-2005 11:38  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kartman
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2005

quote:

donc Maxx ?

G rien dit c moi qui sait pas lire

Flo - Totally Trance sur Pulsradio (Dimanche de 22h à 23h)

Old Post Aug-03-2005 11:58  France
Click Here to See the Profile for Kartman Click here to Send Kartman a Private Message Visit Kartman's homepage! Add Kartman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

quote:

donc Maxx ?

Trop fort

C'est effectivement la mienne qui est en panne et pour la petite histoire j'aurais dû emmener Maxx. Mais bon, j'ai trouvé quelqu'un qui m'emmene donc maintenant ma mission, comme la votre est qu'IL FAUT SAUVER LE SOLDAT MAXXX et lui trouver un moyen d'arriver à Zurich et d'en revenir (dans quel état, on s'en fout).

Mais bon, comme dit Stan, si t'as le permis et une voiture je ne vois pas ou est le probleme !!!

PARIS - ZURICH :
Distance : 599 km dont 453 km sur voies rapides
Temps : 06h25 dont 04h12 sur voies rapides
(estimation viamichelin.fr)

Old Post Aug-03-2005 14:54  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
low-R
Only banging and melodic

Registered: Oct 2004

Pour D&B et ceux qui n'aurait pas lu le thread ces derniers jours :

En rapport au GUIDE TA#FR @ ZURICH, rajoutez vos pseudos selon le meeting :

11h parking hallenstadion : THETRANCER303,

13h gare de zurich/mainstation : THETRANCER303,

16h gare de zurich : THETRANCER303, RAFON3,

Gradins gauche d'Energy : tout les TA#FR, ça sera notre point de chute (attention à Chris, ne marchez pas dessus ).

J'ai déjà échangé les n° de portable avec Kartman, Chris et Rafon, ceux qui veulent faire pareil, faites moi un PM.

Old Post Aug-03-2005 15:05  France
Click Here to See the Profile for low-R Click here to Send low-R a Private Message Visit low-R's homepage! Add low-R to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by thetrancer303
J'ai déjà échangé les n° de portable avec Kartman, Chris et Rafon, ceux qui veulent faire pareil, faites moi un PM.

Quand tu les auras tous récupérés, tu m'envoies un PM ?

Old Post Aug-03-2005 19:03 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

Je ne pourrais pas venir cette année malheureusement au final..
donc annulez moi de la line up "public" lol et espère me réconforter avec La Chapelle et avec Tomorrow Land au cas ou...
Raison? Vraiment trop de taff' au shop + projets persos (new Mix-CD...) m'empechant ZE soirée à 300 €ur (ce qca me coute en fait... et oui...).
Et pis madrid,ibiza,les soirees dans mon coin...etc ca en fait des soirees alors bah jme rassure ainsi... Clubber Powaaa!
Zou pas grave éclatez-vous bien et ramenez moi des millions de zolie photos et des tracklistings nikelos!!

Last edited by Yahel Chabs on Aug-03-2005 at 21:19

Old Post Aug-03-2005 21:04  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hank608
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004

quote:
Originally posted by Yahel Chabs
Zou pas grave éclatez-vous bien et ramenez moi des millions de zolie photos et des tracklistings nikelos!!

T'auras mieux : si mon camescope rentre, tu pourras voir le live de Tiesto, et d'autres bouts si d'autres TA-FR veulent filmer.

Old Post Aug-03-2005 23:05 
Click Here to See the Profile for Hank608 Click here to Send Hank608 a Private Message Add Hank608 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
je comprends pas un truc Maxx...
T'as le permis, t'as une caisse...

J'ai jamais dit que j'avais une caisse...

Old Post Aug-03-2005 23:20  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Yahel Chabs
TranceLoad & Teknasia

Registered: Jun 2005

quote:
Originally posted by JoeHell
T'auras mieux : si mon camescope rentre, tu pourras voir le live de Tiesto, et d'autres bouts si d'autres TA-FR veulent filmer.

merci c sympatoche ca JoeHell! j'attend avec impatience tu fais sonner la boite-mail au plus tot...

Old Post Aug-03-2005 23:38  France
Click Here to See the Profile for Yahel Chabs Click here to Send Yahel Chabs a Private Message Visit Yahel Chabs's homepage! Add Yahel Chabs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

jviens de voir la lineup ca a l air terrible! malheuresement g pas trouvé les heures de passages des djs, est ce qu'elles sont disponibles?

Old Post Aug-03-2005 23:48  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djlemon
Senior tranceaddict

Registered: Sep 2001

les horaires des djs de l'Arena sont sur le (très bon) guide TA-FR@Zurich de thetrancer303 (merci au fait) et pour le reste il faut aller sur le site de l'Energy et cliquer sur chaque dj

Old Post Aug-04-2005 06:26  France
Click Here to See the Profile for djlemon Click here to Send djlemon a Private Message Add djlemon to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > street parade Zurich & Energy 05
Post New Thread    Post A Reply

Pages (47): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackanother amazing tune that has to be id'd... [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPMT - "Gyromancer" (False Prophet Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:49.

Forum Rules: