Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz

Registered: Apr 2004

But then again, what DO the frenchies like?

Old Post Jul-24-2005 22:25  Belgium
Click Here to See the Profile for Jasperovitsj Click here to Send Jasperovitsj a Private Message Visit Jasperovitsj's homepage! Add Jasperovitsj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

hairy armpits

Old Post Jul-24-2005 22:28  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Registered: Jun 2004

Axel Merckx rijdt vanaf volgend jaar voor Phonak

zo 24/07/05 - Axel Merckx (32) rijdt in 2006 voor het Zwitserse team Phonak. Hij verlaat aan het eind van het seizoen Davitamon-Lotto, dat maakte ploegleider Marc Sergeant bekend.

Zaterdag vertelde Axel Merckx na de tijdrit al dat volgend seizoen meer dan waarschijnlijk zijn laatste seizoen wordt. Phonak wordt dus bijna zeker zijn laatste team.

Toch wat onverwacht vind ik. Maar als je bedenkt hoe hij mekkerde en stakkerde na de tourrit waar zijn ploeg de achtervolging inzette toen hij in de kopgroep zat...

3. Immer 2 (Mixed By Michael Mayer)
4. Peter Gun - Friendly Fire
5. Thomas Schumacher - Home
6. Recorded In Rotterdam (Mixed By Michel De Hey)
7. Boogybytes Vol. 01 (Mixed By Kiki)
8. Addicted 1 (Mixed By Kosmas Epsilon)

Old Post Jul-25-2005 00:22  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

Nog iets opvallends gelezen wat Lance vertelde in een interview.

"Als ik 5 ritten won in de Tour was ik een egoïst in de ogen van de buitenstaanders, won ik maar 1 rit dan had ik niet genoeg panache."

Slaat ie maar weer eens de nagel op de kop mee met die uitspraak.

Old Post Jul-25-2005 12:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Phortastic Click here to Send Phortastic a Private Message Add Phortastic to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

Registered: Jan 2001

quote:
Originally posted by Phortastic

"Als ik 5 ritten won in de Tour was ik een egoïst in de ogen van de buitenstaanders, won ik maar 1 rit dan had ik niet genoeg panache."

'k begrijp eigenlijk niet waar dat op slaat,als je vijf ritten wint ,dan verdien je nog meer dat geel dan dat je maar 1 rit wint.
En als je maar 1 rit wint als je duidelijk veel beter kan,dan heb j eidd nie veel panache getoond.Afin soit,hij is nu op rust,time for some one else!

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Jul-25-2005 20:11  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

Akkoord met cyberia. Typische uitspraak voor Armstrong, alsof hij 5 ritten gewonnen had als hij dat wou. Merckx, da was pas ne egoïst, die won soms 8 ritten in een Tour!

Old Post Jul-25-2005 20:52 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortastic
It's Majik !

@ cygnus & Cyb

lol ge mist totaal zen punt. Hij zegt hier niet da hem makkelijk 5 ritten had kunnen winnen. Waar haalde da nu weer uit? Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. En dan hebde natuurlijk de mensen die achter alle uitspraken grootheidswaanzin zoeken

Old Post Jul-25-2005 21:53  Belgium
cyberia
born trancEaddict

quote:
Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1.

And I'm one of them,lol
nee ma dat is nu eenmaal het lot van iemand dat succes beleefd,dage nu dj zijt of goe op de pedallekes kunt trappen, er zal altijd kritiek zijn, positieve en negatieve,learn to deal with it.
Ik zeg nie dat hij gemakkelijk 5 ritten had gewonnen,maar wel gemakkelijk meer dan die tijdrit en da vind ik jammer dat hij het niet gedaan heeft.Ge kunt ook de tour winnen door berekend te koersen,maar ik vind het minder glans hebben.Net zoals die groene trui van hushovdt (en zabel heeft het ook een paar keer voor gehad)groen halen in parijs zonder ritoverwinning,weinig glansrijk

quote:
Als er zo ene sta, heb ik twee woorden...Engelbert Humperdinck, ik rij altij me humperdinck daar wijk ik ni van af

Old Post Jul-25-2005 22:10  Belgium
Click Here to See the Profile for cyberia Click here to Send cyberia a Private Message Add cyberia to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by cyberia
And I'm one of them,lol
nee ma dat is nu eenmaal het lot van iemand dat succes beleefd,dage nu dj zijt of goe op de pedallekes kunt trappen, er zal altijd kritiek zijn, positieve en negatieve,learn to deal with it.
Ik zeg nie dat hij gemakkelijk 5 ritten had gewonnen,maar wel gemakkelijk meer dan die tijdrit en da vind ik jammer dat hij het niet gedaan heeft.Ge kunt ook de tour winnen door berekend te koersen,maar ik vind het minder glans hebben.Net zoals die groene trui van hushovdt (en zabel heeft het ook een paar keer voor gehad)groen halen in parijs zonder ritoverwinning,weinig glansrijk

ze hebben dan toch maar mooi die trui he

Old Post Jul-25-2005 22:16  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
cyberia
born trancEaddict

quote:
Originally posted by djcresto
ze hebben dan toch maar mooi die trui he

true,ze zullen er ni van wakker liggen dat er nen idioot in belgië vindt dat ze zonder glans gewonnen hebben,zeker ni als ze hunne cheque ontvangen
zouden ze die eindsom ook onder de hele ploeg verdelen?(in't geval van hushovdt zou'k het ni doen want de ploeg heeft nie veel moeten werken om hushovdt aan het groen te helpen)

quote:

Old Post Jul-25-2005 22:24  Belgium
Shadowkid
hitokiri

Registered: Apr 2005

quote:

Alsof hij zich dat zou aantrekken wat buitenstaanders daarvan zouden vinden. Een het zou ook de eerste keer zijn dat ik iemand een renner 'egoïst' zou horen noemen, omdat hij 5 ritten wint in de tour. Het is toch juist de bedoeling dat je zoveel mogelijk wint zeker, er is denk ik niemand die verwacht dat een renner zomaar ritten cadeau zou doen. Het draait juist om die strijd van de beste te zijn en zoveel mogelijk te winnen. Echt, sorry, maar wat em verteld van egoïst zijn is dikke zever. Kweet ni of hij het letterlijk zo gezegd heeft en of het in een bepaalde context was ofzo, maar zoals het hier staat lijkt het mij een goedkoop excuus.

quote:
Hij wil gewoon zeggen da ge voor bepaalde mensen gewoon niks goed kunt doen, ook al wint ge 5 ritten of ge wint er maar 1. En dan hebde natuurlijk de mensen die achter alle uitspraken grootheidswaanzin zoeken

Dat wel, voor sommigen zal hij nooit iets goed kunnen doen, maar dat is dan gewoon vanwege persoonlijke voorkeur ofzo. Dat ze hem een egoïst zouden vinden door 5 ritten te winnen in den tour en ze hem daarom niet afkunnen is zever.

Old Post Jul-25-2005 22:26  Belgium
Click Here to See the Profile for Shadowkid Click here to Send Shadowkid a Private Message Add Shadowkid to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by cyberia
true,ze zullen er ni van wakker liggen dat er nen idioot in belgië vindt dat ze zonder glans gewonnen hebben,zeker ni als ze hunne cheque ontvangen
zouden ze die eindsom ook onder de hele ploeg verdelen?(in't geval van hushovdt zou'k het ni doen want de ploeg heeft nie veel moeten werken om hushovdt aan het groen te helpen)

In het geval van Hushovdt is het ook geen trui zonder glans. Hij kan gewoon geen massasprinten winnen, toch niet met alle toppers in de buurt. Daarom is het wel mooi dat hij toch die groene trui kan pakken.

Een beetje meer concurrentie voor die groene trui en bergtrui zou anders wel mooi zijn.

Old Post Jul-25-2005 22:28  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Tour De France 2005
Post New Thread    Post A Reply

Pages (37): « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackNeed some help!:P [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSouthside Spinners - "Luvstruck 2000" (Atlantis ITA Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 17:09.

Forum Rules: