|
Fett leveranslopp på annat håll dessa hektiska dagar/kvällar, kunde inte följa mer än nån halvkväll :/...
Laddar ner ett par plugg-o-music sets för att ränna igenom några bokslutstablåer inför en unken gammal resttenta på tisdag - och undrar därför - vänner:
Ni som känner min musiksmak, vilka sets av äffteepeeens arkiv rekommenderar ni ?
Fred Aclers är ju givet dårå . Har ögnat igenom tracklists och hittat ett par redan .
Körs bonusvecka med samma lineup på samma veckodagar veckan som kommer, då?
Kram på er alla!
--
EDIT: Går det inte att samla alla tracklists på en hemsida istället, lättfixad och enkel, inget over-do, med direktlänkar för nedladdning?
www.swetamixfestival.tk eller nåt?
Bara en tanke.
--
EDIT 2:
Vilken sida är Fred Aclers tracklist? Rejält krabbigt att bläddra igenom 30 sidor tråd...behov av ovanstående sida finns . Jaja jag vet forum search, men jag tror det skulle dra uppmärksamhet till allas sets om ovanstående webbsida etablerades. sweta.mine.nu/swetamixfestilval ?
- Sustainable Profile Clothing: Ignition® - www.ignitionwear.com | Get your clubwear/merchandise printed
- AboutMe: www.andersabrahamsson.info / actionmap.andersabrahamsson.info | My Intentions, Actions and Current Projects
- DJing: www.djanders.info | Agency: Icon Mgmnt www.myspace.com/iconagency | Current promoset podcasted @ my blog http://blog.djanders.info
- Campaign Coordinator: I DO TRANCE [not drugs] @ TC | | www.idotrance.org | Jofawe's pledge @ www.mondaybar.com generated 2 500+ undersigned !
- Main blog: www.sustainopreneurship.biz | What's your dream?
Last edited by knomaden on Mar-18-2006 at 12:45
|