Waarom zou je trance moeten draaien ? Dat is niet verplicht hoor; doe je ding maar als je wil ...
Kga de datum niet verzetten denk ik, want Moondust heeft groot gelijk. Deze thread is er al van eind januari hé...
Feb-13-2006 14:12
Nabistai
WodkAddict
Registered: Sep 2002
Veel succes allemaal!
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'
Feb-13-2006 14:15
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
quote:
Originally posted by Push2005
Waarom zou je trance moeten draaien ? Dat is niet verplicht hoor; doe je ding maar als je wil ...
Kga de datum niet verzetten denk ik, want Moondust heeft groot gelijk. Deze thread is er al van eind januari hé...
wow en das al de volle 2 weken geleden
Als ge met zo'n harde hand blijft voordoen blijft er op het einde van de rit niet veel van de contest meer over denk ik. Tis toch nie dat het op een week aankomt. Niet liever meer Beta's die kunnen meedoen dan minder deelnemers maar sneller een winnaar?
En als ik het één week uitstel, gaan diegenen die zich dan uitschrijven dan degelijk meedoen? Want er zijn ook een heleboel mensen dat het toch blijven uitstellen...
Gaat ge dan meedoen als ik het tot 26 feb zet ? Ik snap het echt niet dat ge nie eens 60 minuutjes kunt vrijmaken... Er zijn er ook al een heleboel klaar met hun mix
En ik vind dit geen kwestie van harde hand, het is gewoon duidelijkheid scheppen.
djZevan, Desperatos, Sh!fty en Nabistai moeten dan maar laten weten of ene week uitstel goed is, anders doen we voort met 16; das nog makkelijker om in te delen.
Feb-13-2006 14:45
Sh!fty
where's the booz?
Registered: May 2005
1 week uitstel is goed vor mij
Feb-13-2006 15:12
dj Zevan
Hunting Orion in progress
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Sh!fty
1 week uitstel is goed vor mij
+1
Feb-13-2006 16:01
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Originally posted by djcresto
Als ge met zo'n harde hand blijft voordoen blijft er op het einde van de rit niet veel van de contest meer over denk ik. Tis toch nie dat het op een week aankomt. Niet liever meer Beta's die kunnen meedoen dan minder deelnemers maar sneller een winnaar?
.
Precies of die week iets gaat uitmaken? En ik vind het ook wel een beetje raar dat sommige mensen zelfs geen uurke vrij kunnen maken om te mixen, maar als ze daar volgende week wél tijd voor hebben, dan ga je die toch niet uitsluiten door aan die deadline vast te blijven houden?