2 jaar geleden zag ik em op Dance Valley en heel speciaal was het allemaal niet... En ik vrees dat het er niet echt op verbeterd is...
.
Hij was zijn eerste half uurtje best nog goed bezig eigenlijk. Hij draaide toen onder andere The World Doesn't Know en World On Fire. Maar dan opeens mixte hij Traffic in, en ging hij verder de "hardere" toer op
Moest hij nu eens draaien zoals op zijn Great Wall of GU cd's, dan zou ik met alle plezier afkomen
Originally posted by kokkenmaster
Idd. En zijn laatste nummer samen met Brittany Murphy trekt helemaal op niks. Het lijkt volledig op een ouder nummer en enkel de aanwezigheid van de actrice maken het clipje nog enigszins interessant om het te bekijken
*kuch*
Een 4tal jaar geleden had hij ook een commerciële hit met Starry Eyed Suprise. (featuring de zanger van Crazy Town)
Hij zal geen goesting gehad hebben om 15 jaar trance te draaien, zeker nu de interesse van het gewone volk grotendeels weg is.
Maar ze hadden hem beter op de main stage gezet en Airwave gevraagd voor op de perfecto.
Jul-14-2006 08:07
Push2005
Sidechain'd
Registered: Oct 2004
Lol, Oakenfold niet in de perfecto-tent Perfecto is het label van Oakenfold dus tzou maar vreemd zijn moest hij niet in 'zijn' tent staan
Maar je hebt wel gelijk dat Airwave ook eens een dj set zou mogen draaien op TL; benieuwd wat dat zou geven.
Airwave & Rank 1 Dj Set zijn 2 dingen die ik erg graag zou zien in de toekomst
Jul-14-2006 09:08
Devilex
Think About The Way
Registered: Dec 2005
Op de site van Paul Oakenfold staat er nochtans niks vermeld over TL
Jul-14-2006 09:12
Nyah
Registered: Dec 2003
- Ignazzio (+1)
- Devilex + Den Backer (+?)
- Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?)
- Magistrate (+ongeveer 5)
- FCB_Fanatic + 2(+?)
- Mike Foston
- Bl@ckout (+2)
- De Geert (+3)
- Mystikal2006 (+3)
- Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only )
- Joker666 (+ friends)
- FenixStyle (+1)(+?)
- Godfather
- Christina (+1+?)
- Solar (+ min 4)
- Nyah + Xilver
Jul-14-2006 11:12
kokkenmaster
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2005
quote:
Originally posted by Nyah
- Ignazzio (+1)
- Devilex + Den Backer (+?)
- Synthesia + Fred (Sash zijn broer) (+?)
- Magistrate (+ongeveer 5)
- FCB_Fanatic + 2(+?)
- Mike Foston
- Bl@ckout (+2)
- De Geert (+3)
- Mystikal2006 (+3)
- Antony (+1, en nog veel volk dak ken, ma dan Q-dance only )
- Joker666 (+ friends)
- FenixStyle (+1)(+?)
- Godfather
- Christina (+1+?)
- Solar (+ min 4)
- Nyah + Xilver
Kokkenmaster (+ obsession en nog een stuk of 5 man... 2 dagen(y))
Jul-14-2006 15:16
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
Ik kom maar heb nog geen kaart.
Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen?
Jul-14-2006 15:37
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden
Originally posted by Vishnu
Ik kom maar heb nog geen kaart.
Weet iemand waar ik die het best kan halen, maw waar ik geen of zo weinig mogelijk overbodige reserveringskosten moet betalen?
Reserveringskosten zullen wel hetzelfde blijven, ongeacht het tijdstip. Ik wacht zowiezo tot een paar dagen voor TL, want mss dat ik geluk heb en hier of daar een ticket win
Jul-14-2006 16:07
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by djcresto
toch zo jammer dat ik dit feestje moet missen. Armin, markuz, phynn, fred baker, menno, jonas, ferry... Waarom moest die datum nu zonodig veranderd worden
langs den andere kant, 't is nu ni dat we die mensen nog nooit hebben bezig gezien eh. Hoewel ik die b2b sets zeker zou willen meemaken, heb ik toch ni echt spijt dat ik ni kan gaan
Jul-14-2006 16:29
Vishnu
sound designer
Registered: Jun 2004
quote:
Originally posted by FenixStyle
Reserveringskosten zullen wel hetzelfde blijven, ongeacht het tijdstip. Ik wacht zowiezo tot een paar dagen voor TL, want mss dat ik geluk heb en hier of daar een ticket win
Ah ok, maar kdacht misschien ook dat ge niet overal evenveel moest betalen daarvoor?
Jul-14-2006 16:30
Antony
Van Dyck
Registered: Jun 2005
quote:
Originally posted by djcresto
die 2 eersten + MIKE hebtge voor 20 euro int sportpaleis over een paar maand