Originally posted by domineesje
effe vraagje hierover omtrend... anders altijd een McLaeren fan geweest?
Zoja, waarom hem dan blijven supporteren?
Pas op, Kimi was/is ook mijn favo ze
McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap.
Oct-23-2006 21:12
domineesje
Con amor todo se puede!
Registered: Feb 2005
quote:
Originally posted by TOR
McLaren blijft mijn favoriete team, nu ook nog, maar ik gun Kimi het kampioenschap.
Den TORin blijft mijn maatje
Oct-23-2006 21:14
Jappio
.
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by SnuggLe
blaat
Gefeliciteerd!
Het verbaast me overigens wel heel erg dat ik met mijn beperkte F1 kennis zo hoog kom te staan. Heb dit jaar niet 1 hele race gezien.
Oct-24-2006 10:40
MennoB
Not Addicted Yet
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by SnuggLe
Overigens, ik heb vrij snel Ferrari als Chassis gekocht en vanaf dat moment ging het hard: veel sparen dus totdat je iets goeds hebt. Dat samen met Kubica (Rosberg er HARD uit gemikt) ging het lekker.
Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden.
Oct-24-2006 10:51
eieregooie
Perceptions
Ik heb ook niet slecht gedebuteerd dacht ik zo... In het begin heb ik misschien wat verkeerde keuzes gemaakt, maar daarna ging het lekker
Oct-24-2006 17:12
SnuggLe
drs. Betweter
Registered: Mar 2001
quote:
Originally posted by MennoB
Ja die Rosberg kon ik dus niet kwijt! Na wat punten te hebben gesprokkeld toch nog Villeneuve of Heidfeld kunnen kopen, toen ging het wat sneller. Daarna snel Ferrari-motor gekocht en Kubica! Toen ging het opzich wel lekker. BMW-chassis, laatste 3 races Doornbos (daarvoor Liuzi dacht ik) en de Bridgestone (laatste races, daarvoor Michelin) banden.
Kon ik eerst ook niet kwijt.
Had Villenueve, Rosberg, STR en BMW, zoals zoveel. En toen ik eenmaal Ferrari kon kopen ipv BMW ging het hard: toen kon STR BMW worden etc.
Het probleem was het GROTE verschil tussen de goedkope goed scorende teams/rijders een de top. Daar tussenin zat gewoon 0 value.
Oct-24-2006 17:56
MennoB
Not Addicted Yet
Van de goedkopere teams was BMW verreweg de beste! Heeft mij halverwege het seizoen veel punten bezorgt ja!!
Last edited by MennoB on Oct-24-2006 at 19:26
Oct-24-2006 18:32
kolkiewolkie
muziekjunk
Registered: Sep 2001
Nice one Bram
Wat zal ik zeggen... ik ben in ieder geval voor JP geeindigd . Veel veelbelovende beslissingen op precies het verkeerde moment gemaakt, rijders kopen die bijvoorbeeld 3 races achter elkaar goed gepresteerd hadden en op het moment dat ik ze kocht subiet 3 races op rij uitvielen - dat werk.
Desondanks een nette prestatie van de mensen die 1100 punten meer gehaald hebben dan ik .
Oct-24-2006 18:55
M_Peror
Supreme arminaddict
Registered: Jul 2001
Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?
Registered: Oct 2004
quote:
Originally posted by M_Peror
Nog iemand interesse in een nieuwe kans dit jaar of zijn er niet zo veel formule 1 fans meer hierzo?
ik heb wel weer interesse.
2 hour show, starts at 20:00 EST / 02:00 CET / 01:00 GMT
Every 1st & 3rd Wednesday of the month: on http://www.lazerfm.com
2 hour show, starts at 11:00 EST / 17:00 CET / 16:00 GMT