Originally posted by Shadowkid
btw: Bij Ivoorkust stond Aruna in de ploeg en hij scoort toch 2x. Ik snap echt niet hoe een Aruna Kone of Romaric voorrang konden krijgen op hem.
Ge moet Arouna Koné eens een volledige wedstrijd in't oog houden, da's een supernuttige speler, die speelt niet voor niets elke week mee bij PSV (en ik zie die in de toekomst nog wel bij een veel grotere ploeg spelen)
Originally posted by Blue Sky 99
Ge moet Arouna Koné eens een volledige wedstrijd in't oog houden, da's een supernuttige speler, die speelt niet voor niets elke week mee bij PSV (en ik zie die in de toekomst nog wel bij een veel grotere ploeg spelen)
die heeft een heel goede start gekend bij PSV maar de laatste tijd was em ook wel minder bezig. Als ge dan nu bekijkt dat Aruna zogezegd niet in vorm is, maar toch twee keer scoort, dan stel ik mij daar ook vragen bij of ze'm niet beter vanaf de eerste match hadden laten spelen, dan hadden ze zich mss wel gekwalificeerd.
Jun-22-2006 07:44
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
quote:
Originally posted by djcresto
Aruna is misschien al 2 jaar volledig uit vorm? Wat heeft hij de laatste 2 jaar nog bewezen? Buiten enkele goeie prestaties met de nationale ploeg? Kone speelt dacht ik toch goed bij PSV. En Romaric die speelt op een andere positie. En bij zijn invalbeurten in de eerste 2 matchen vond ik Aruna echt niet goed.
oja (Aruna staat minstens even vet als Ronaldo )
maar ben er wel een fan van hoor
Laat het nu toeval zijn dat ze toch wel met de nationale ploeg spelen op het WK Hij zorgde samen met Drogba voor de goals in de kwalificatie.
En laatste 2 jaar nix meer bewezen is wat overdreven. Hij heeft in zijn laatste jaar bij Anderlecht toch de kwalificatie tegen Benfica afgedwongen, akkoord dat het voor de rest niet was zoals ge van hem verwacht, maar bijna gans Anderlecht speelde slecht en al het drama rond zijn transfer zat der ook tussen. Vorig jaar had hij een moeilijk seizoen (waarschijnlijk mee te wijten aan het verlies van zijn dochter). En zijn eerste wedstrijd vond ik hem zeker niet slecht invallen, hij gaf oa de assist voor de goal van Drogba en was heel goed aanspeelbaar.
Jun-22-2006 08:01
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
die heeft een heel goede start gekend bij PSV maar de laatste tijd was em ook wel minder bezig. Als ge dan nu bekijkt dat Aruna zogezegd niet in vorm is, maar toch twee keer scoort, dan stel ik mij daar ook vragen bij of ze'm niet beter vanaf de eerste match hadden laten spelen, dan hadden ze zich mss wel gekwalificeerd.
Da's allemaal praat na de vaak natuurlijk ... eerste match was tegen Argentinië, ze besluiten om niet al te aanvallend te gaan spelen, dan kan je toch moeilijk een klasbak als Drogba op de bank laten?
Originally posted by Blue Sky 99
Da's allemaal praat na de vaak natuurlijk ... eerste match was tegen Argentinië, ze besluiten om niet al te aanvallend te gaan spelen, dan kan je toch moeilijk een klasbak als Drogba op de bank laten?
ze hadden beter uitgegaan van hun eigen sterkte en gespeeld zoals in de kwalificatievoorrondes, met Drogba EN Aruna
Jun-22-2006 12:43
Blue Sky 99
Tomas Neil
Registered: Sep 2004
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
ze hadden beter uitgegaan van hun eigen sterkte en gespeeld zoals in de kwalificatievoorrondes, met Drogba EN Aruna
Mja, mss wel maar dat is allemaal ALS ... we zullen het dus nooit weten
Vandaag Ghana door naar de achtste finales, schitterend!
Jun-22-2006 17:08
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Brazilie - Japan zeer leuk matchke tot nu toe. Net nu Brazilië wat meer brengt pakken ze wel een goal. Hun verdediging is wel een zeef. Dees backs schuiven nog veel meer op dan Cafu en Roberto Carlos.
na de 1-3 ben ik toch overgeschakeld op Kroatië-Australië. omg wat een einde, zo spannend!
de beste WK avond tot hiertoe voor mij, genieten!
Jun-22-2006 20:59
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Wat als die ene met z'n 2 gele kaarten nog had gescoord?
Jun-22-2006 21:00
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
quote:
Originally posted by CygnusX
Wat als die ene met z'n 2 gele kaarten nog had gescoord?
jah dat vroeg ik mij ook af. of zelfs als iemand anders scoorde en kroatië door zou gaan. mja, de popol zien we geen match meer fluiten vrees ik; wat een blunder
Jun-22-2006 21:01
Bertn
aka B!rD
Registered: Jan 2004
wat is er wel gebeurd dan?
Jun-22-2006 21:04
Shadowkid
hitokiri
Registered: Apr 2005
Ik ben content dat Ronaldo toch 2x gescoord heeft. Die laatste was echt een mooie goal. Mss was hij nu gewoon wat meer gemotiveerd of raakt hij wat in het ritme, maar ik heb de indruk dat hij beter speelt met een speler rond hem die veel beweegt en de actie maakt. Spijtig genoeg, want vroeger maakt hij zelf de actie. Echt zonde als ik van die filmkes zie van voor zijn zware blessures.